Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa vl-äidille lesboudesta?

Vierailija
09.12.2014 |

Oon 16v ja mulla on ollut säätöä yhen söpön tytön kanssa, mut pelkään kertoo äidille hänestä.. Äiti on siis vanhollislesta ja tosi hobofoobinen :(

Mitä mä teen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lestadiolaisilla ole telkkareita tai nettiä, joten miten muka tänne kirjoittelet?

Vierailija
22/25 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:49"]Eihän lestadiolaisilla ole telkkareita tai nettiä, joten miten muka tänne kirjoittelet?
[/quote] Kirjaston tietokoneella tai kaverin puhelimellahan voi kirjoittaa? Älä kysele tyhmiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse vielä tuossa vaiheessa kertoa mitään. Eihän muutkaan nuoret kerro ihastumisistaan jne. vanhemmilleen. Tietysti, jos tiedät että äiti osaa tukea sinua omissa ristiriitaisissa ajatuksissasi ja asian kanssa kipuilussa, voit hänelle uskoutua. Tiedäthän sen, ettei tuo ominaisuutesi itsessään ole synti. Jos myöhemmin teet valinnan lähteä toteuttamaan tuota tunnetta elämässäsi, sitten vasta se nousee uskon kannalta esteeksi. Sinun ei siis tarvitse pyytää nyt anteeksi tai tunnustaa mitään. Toki voit evankeliumia pyytää tueksesi selvitä asian tuomien vaikeuksien läpi. 

-vl

Vierailija
24/25 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/25 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äidillesi näin: "Sinä olet lesta, minä olen lesbo, yhdessä olemme les tabos, olisiko tänään ruuaksi tacos?" Ole hyvä, saa käyttää. :) :)