olenko ainoa jonka mielestä pussailu on oikeastaan aika kamalaa?
Vai enkö vain osaa sitä... :D tuntuu lähinnä limakalvojen hinkkaamiselta toisiaan vasten ja kuolan vaihdolta.
Kommentit (29)
Nuorena tykkäsin. Jopa tunnin saatoin kielareita vedellä jonkun kanssa mut nykyään inhoan enkä enää osaakaan. Tai sitten en osaa kun en halua. Vielä kun tiedän ettei mies pese kieltään niin tosi vastenmielistä. Itse pesen kielen joka päivä, putsaan hampaiden välitkin jne.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:11"]
Olisi kiva tietää ketjun sukupuolijakauma: onko niin, että monista naisista suutelu on epämiellyttävää, kun taas miehet tykkäävät siitä?
[/quote]
Minä ainakin naisena tykkään kielareista todella paljon, poikaystävä ei niinkään.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:11"]
Olisi kiva tietää ketjun sukupuolijakauma: onko niin, että monista naisista suutelu on epämiellyttävää, kun taas miehet tykkäävät siitä?
[/quote]
Minä ainakin naisena tykkään kielareista todella paljon, poikaystävä ei niinkään.
[/quote]
Mitä ihmettä siitä saat? Minä en ymmärrä, enkä tykkää. Mies haluaisi.
Mä opin suutelemaan 35-vuotiaana , tai siis pitämään suutelusta . Kiitos siitä kuuluu miesystävälle, joka antoi mun rauhassa totutella asiaan. Mulle suutelussa oli vaikeinta sen intiimiys. Viimeksikin nousi kyyneleet silmiin, kun tuntui niin hyvältä ...
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:33"]Mä opin suutelemaan 35-vuotiaana , tai siis pitämään suutelusta . Kiitos siitä kuuluu miesystävälle, joka antoi mun rauhassa totutella asiaan. Mulle suutelussa oli vaikeinta sen intiimiys. Viimeksikin nousi kyyneleet silmiin, kun tuntui niin hyvältä ...
[/quote]
Olen kade. En saa seksistäkään juuri mitään. Harmittaa.
Aivan aluksi en pitänyt siitä, teininä joku hokipoika kuolasi naamaani. Muutaman vuoden päästä tapasin miehen, joka on tähänastisista ollut paras suutelija. Kielisuudelmat toimivat täydellisesti. Yksi tyyppi muutamaa vuotta myöhemmin teki aina ärsyttäviä kielikikkailuja kutitellen kielenkärkeäni kielellään ja pussailu oli suorittamista. Nykyisen kanssa vaihdamme aistikkaita ja helliä suukkoja. Näiden lisäksi on ollut liuta muitakin miehiä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:11"] Olisi kiva tietää ketjun sukupuolijakauma: onko niin, että monista naisista suutelu on epämiellyttävää, kun taas miehet tykkäävät siitä? [/quote] Minä ainakin naisena tykkään kielareista todella paljon, poikaystävä ei niinkään. [/quote] Mitä ihmettä siitä saat? Minä en ymmärrä, enkä tykkää. Mies haluaisi.
[/quote]
Se tuntuu ihanalta! :) Ehkä tykkään siitä intiimiydestä? Ja jos kovin pitkään jatkaa niin kyllä pikkarit kostuu...
Tykkään suudella sellaisen miehen kanssa joka osaa suudella. Hyvä suutelija suutelee mun polvet veteläksi. Mun huulet on erityisen herkät ja kielareista tykkään myös. Haluan olla rakastamani miehen iholla. Antaa ja saada nautintoa, kiihottaa toista. Suuteleminen kuuluu tähän kuvioon olennaisesti.