Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihana ihminen -ketju :)
13.01.2015 |
Tänne kertomuksia ja kuvailuja ihanista ihmisistä. :)
Kommentit (3)
Näin jotenkin ihanan oloisen naisen kadulla. Hän oli jostain syystä mieleenpainuva.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihana, hyvä ystäväni. Hyvä ihminen. Viisas. Huomaavainen. Auttavainen. Suurisydäminen. Avarakatseinen.
Kiitos ystävyydestäsi. Sinun kanssasi vietetyn ajan jälkeen tuntuu kuin minäkin olisin hieman parempi ihmisenä.
Alue: Aihe vapaa
Mä tunnen paljon ihania ihmisiä. Muuten ovat erilaisia, mutta yhteistä kaikille on lämpö, hauskuus, välittäminen, rehellisyys ja luotettavuus. :)