Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisko kukaan auttaa....

12.08.2008 |

Eli mulla alkoi menkat viimeviikon maanantaina ja vieläkin tulee verta vähäsen.

Tein just raskaustestin (näytti heikon plussan)ihan vain sen takia ku ennen menkkoja epäilin olevani raskaana(samanlaisia oireita ku muissa raskauksissa,joissa olen "tiennyt"olevani raskaana ennen ku menkat ois edes pitäny alkaa).

Et onko nyt mahdollista että olin raskaana,ja nyt sit k.meno vuotoa.....voiko siis viel näyttää heikon plussan.

Auttakaa pliis.....kauhea olo tällähetkellä!!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ainakin käynyt niin, että JOS ollut ns. kemiallinen raskaus niin testi on näyttänyt ennen vuotoa uuri ja juuri nähtävää plussaa ja sitten vuodon alettua negaa. Arvo siis vaan käy ylhäällä juuri havaittavasti eli myös laskee nopeasti.

Minulle on tullut myös ns. menkat raskaana ollessani eli testi plussaa ja vuotoa. Testi edelleen haileaa plussaa ja tiputtelu jatkunut. Ns. menkkapäivinä vuoto ollut suht runsastakin ja punaista. Ehkä ainoa ero vuodossa tavallisiin menkkoihin on ollut se, että se on ollut ns. limaisempaa. Tavalliset menkkakivutkin on olleet myös.

Suosittelisin uutta yhteydenottoa lääkäriin ja pyytää lähetettä raskaushormonin määrän arviointiin verikokeella esim. tänään a toinen koe ylihuomiselle. Sillä jo saat tietää onko hormoni nousujohteinen vai ei eli onko kyseessä raskaus vai joku muu häikkä (esim. kysta joka pitää arvoa koholla). Yksityisellä tuollainen koe maksaa jonkun 25€

Paljon voimia ja peukutukset vauvan puolesta!

Vierailija
2/11 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla yksi kemiallinen raskaus. Raskaustesteissä oli jatkuvasti vain haamu, joka ei vahvistunut ollenkaan. Vuoto alkoi viikko siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Aluksi vuoto oli niukkaa, mutta siinä oli kunnon hyytymiä.

Hcg-arvoa seurattiin, kun käväisin synnärin päivystyksessä vuodon alettua. Kesti kaksi viikkoa ennen kuin se nollaantui!

Ei kannata heittää vielä kirvestä kaivoon. Silloin kun itselläni vuoto alkoi, luin jostain että jopa kolmasosalla naisista on vuotoa jossain vaiheessa raskautta (siis onnistunutta raskautta). Eli ei kai ne valemekatkaan mitenkään harvinaisia ole.. Tsemppiä ja toivotaan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna odottelisin "rauhassa" vaikka viikon ja uusisin testin sitten.

Nuo vuodot kyllä taitaa olla erittäin yleisiä raskauden aikana. Itse olen vuotanut kahdessa edellisessä raskaudessa rv8 paikkeilla pari päivää, tässä raskaudessa vuoto alkoi rv6 ja sitä tulee edelleen, nyt viikkoja 9. Viikko sitten ultrassa kuitenkin näkyi sikiö ja syke.

Vierailija
4/11 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä sanottiin että voi tehä jo perjentaina testin.

Joten odottelen nyt perjantaihin ja käyn ostaan testin.Olo on tänään ollu kyl NIIIN väsyny...jaksoin jopa imuroida ja syöttää noi muksut,muuten olen laahustanu sohvan ja sängyn väliä,ja nukahtanu aina ku on vaan ollu mahollista.Ja jalat on aivan semmoset niinku ois koko päivän ollu jaloillaan...eli just semmonen olo et pitäis jalat nostaa seinälle.En tiiä kuvittelenko kaikki nämä oireet,vai olenki ihan oikeasri raskaana,ja saamme sen toivotun vauvan meille=)=)Vielä kun jaksan pari päivää levätä,niinku lääkäri käski,ja sit testin ostoon,niin sittehä tästä jännityksestä pääsee.

Vierailija
5/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko menny niin epävarmuudessa että hermot on riekaleina.Launataina taas miehen kans tehtiin testi,ja näytti plussaa.....v.loppuna tehtiin pihahommia ja huomasin et aina ku vähänkään raskaampaa tein,niin masu meni kipeeksi ja aloin vuotaan hiukka verta.Tänään kävin verikokeessa,ja huomenna on lääkärille aika,et nähdään onko tuol mahassa ollenkaa elämää,vai onko tosiaanki keskenmeno,tai jotain muuta.

Kyllä tää pikkasen meinaa mua ja miestä risoa,ku tää beibi olis NIIIIIN toivottu meille.Meidän eka yhteinen vauva(miehellä edellisestä liitosta 1 ja mulla edellisestä 3 lasta).

Mut jos viel huomiseen asti pysyis hermot kasassa,ja sittenhän sen kuulis miten asiat on.......

Vierailija
6/11 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli raskauden alussa normaalit kuukautiset (ehkä hieman niukemmat kuin normaalisti) => tein raskaustestin, joka näytti negatiivista siinä vaiheessa. Jotenkin osasin epäillä, koska vuoto ei ollut ihan normaalia. Seuraavia kuukautisia ei sitten tullut ja testi näytti jo ihan selkeää plussaa. Tilattuani ensimmäisen nla-ajan tuli pikkuisen veristä vuotoa ja ensimmäinen ajatus oli, että meni kesken heti alussa tai kemiallinen raskaus. Vuoto loppui ja odotin viikon verran ennen kuin tein uuden testin, edelleen voimakas plussa. Nyt ollaan kuukauden päässä lasketusta, eli älä vielä menetä toivoasi! Jos vuodon seassa on hyytymiä tai siihen liittyy voimakasta alavatsakipua, niin silloin voi kyseessä olla km ja kannattaa tietysti soittaa välittömästi lääkärille/neuvolaan/ä-polille.

Miaea ja masukki 35+1

Vierailija
7/11 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu oli tyhjä, el iJoko keskenmeno tai kohdun ulkopuolinen raskaus....perjantaina takas sairaalaan et nähdään onko raskaushormonit lähteny laskemaan.

Vierailija
8/11 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu oli tyhjä, eli Joko keskenmeno tai kohdun ulkopuolinen raskaus....perjantaina takas sairaalaan et nähdään onko raskaushormonit lähteny laskemaan.

Testi näytti edelleen sen fuckin plussan....

Vierailija
9/11 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole omakohtaista kokemusta asiasta, mutta jos kyseinen vuoto on km-vuotoa, niin uskoisin että raskaushormonia on kehossasi vielä jäljellä kuitenkin.

Mahdollisuus on voinut olla myös että se oli niin sanottu kemiallinen raskaus. Kopioin tuohon tekstin pätkän www.helistin.fi sivulta.

"Herkät raskaustestit kertovat siis hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisestä kohdun limakalvolle heti kuukautisten ollessa myöhässä. Tässä vaiheessa tapahtuvat keskenmenot ovat kuitenkin erittäin yleisiä ja voidaankin ajatella, että munasolu vain "hipaisi" kohdun seinämää sen verran, että istukkahormonia erittyi ja testi muuttui positiiviseksi. Vuoto alkaa vain muutaman päivän tai viikon myöhässä, eikä tällainen tapahtuma edellytä mitään toimia. Kyseessä oli ns. kemiallinen raskaus eli positiivinen testi. Normaali kuukautiskierto yleensä jatkuu ja raskauden todennäköisyys jatkossa on hyvä. Kun raskaus on jo pidemmällä ja mahdollista todeta ultraäänellä, puhutaan kliinisestä raskaudesta (yli 6 raskausviikkoa)."

Pahoitteluni vuodosta :(

Sivri

Vierailija
10/11 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sieltä sanottiin et jos oli heikkokaan plussa niin olen raskaana,mutta että tehdä testi viikon päästä ja sit jos näyttää plussaa niin olen raskaana.

En uskalla iloita tästä vielä ihan täysillä,mutta pieni toivon kipinä on tuol sydämessä.

Pidetään peukkuja pystyssä....

toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

11/11 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että joillakin tulee täysin normaalisti vuotoa joka kuussa menkkojen aikaan, vaikka raskaana onkin. Vuoto saattaa silloin olla vain hieman niukempaa.

Voimia!