Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan järjestä meille kahdenkeskistä aikaa

Vierailija
09.12.2014 |

Aina pitäisi olla lapset mukana. Miten saan sen tajuamaan, että olen tyytymätön tilanteeseen? Puhe ei ole auttanut.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehellesi täysin tosissasi että sinä hajoat jos miehesi ei ryhdy taas huomioimaan sinua naisena ja puolisona. Että sinun täytyy saada viettää aikaa välillä ilman lapsia ja että lapset ovat hyvässä hoidossa sen aikaa. Ja järjestät itse lastenhoidon ja vapaa-ajan ja sanot miehellesi että hänen tehtävänään on viedä sinut treffeille. Sitten aloitatte kerta kuukaudessa-treffailun, joka toinen kuukausi sinä fiksaat ja joka toinen miehesi fiksaa. Miehesi on opeteltava relaamaan, vaikka sitten väkisin.

Vierailija
22/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kyllä pakottamalla onnistu millään. Mutta kiitos ehdotuksesta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:06"]

Äh, tää oli ihan turha aloitus näköjään. Mies osaa kyllä puhua ihan mistä tahansa. Ja puhuukin, mutta sille on vain vaikeaa olla erossa lapsista. Mulle taas ei ole lainkaan. Kaipaan sitä, että saan huomiota myös naisena, eikä vain äitinä. Kuten itsekin huomion miehen myös miehenä, enkä vain isänä. Kiinnostuksenkohteemmekin ovat pitkälti samat, joten sekään ei ole ongelma. Mies ei vain meinaa osata rentoutua, kun lapset ovat toisaalla. Ap

[/quote]

No niin, tuossahan se syy tulikin. En minäkään varmaan osaisi. Tulee aika, kun lapsianne ei enää huvita lähteä mukaanne ja teillä on loputtomiin aikaa toisillenne.

Vierailija
24/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä jaksa odottaa vuosikausia sitä. Ap

Vierailija
25/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai tässä muu auta kuin tyytyä tähän. Ei toista voi pakottaa muuttumaan. Masentavaa on. Ap

Vierailija
27/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 12:22"]

No mä en kyllä jaksa odottaa vuosikausia sitä. Ap

[/quote]

Oletko sanonut miehellesi, että et aio odottaa vaan otat eron, jos yhteistä aikaa ei järjesty?

Vierailija
28/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä eroa ottaisi siitä syystä sitten kuitenkaan. En edes tiedä, mitä tarkoitin sillä, etten odota vuosikausia. Oleb vain koko ajan todella turhautunut ja tuntuu että elämä ajaa ohitse, kun en saa mieheltä kaipaamaani huomiota! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme