Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut turhat teette tänään?t.ammattivalittaja

Vierailija
09.12.2014 |

Mä kohta tiskaan ja laitan ruokaa. Sitten kun poika tulee eskarista käyn apteekissa,vien kortit postiin ja illalla mennään koko perhe eskarin joulujuhlaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:02"]

Ompelen siskolle takin jouluksi, ostan liput Sonata Arctican keikalle ja opettelen keittään riisipuuron. En oo ikinä keittänyt, mutta kuulemma on mun homma tänä jouluna kun se perinteinen keittäjä on jalka kipsissä eikä pysty seisomaan hellan edessä.

[/quote]

Voi kun en muista nimeä mutta sellainen kattila missä sinne väliin laitetaan vettä siinä on hyvä keittää riisipuuroa ei pala pohjaan. ap

[/quote]

Haudutuskattila?

[/quote]

Ei vaan vesihaudekattila, nyt sen löysin netistä. ap

Vierailija
22/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:29"]

Mä kohta tiskaan ja laitan ruokaa. Sitten kun poika tulee eskarista käyn apteekissa,vien kortit postiin ja illalla mennään koko perhe eskarin joulujuhlaan.

[/quote]

Suuressa osassa maailmaa vaimo kotona kotirouvana kotia hoitamassa on ihan normaali ja itse asiassa oletusarvoinen käytäntö. Eihän mikään pakko ja velvollisuus ole naisen käydä kodin ulkopuolisessa palkkatyössä. Jos ja kun ulkopuoliset palkkatyöt eivät kerran selvästi useammastakaan syystä sinulle tunnu olevan mahdollisia, niin mikset sitten vaan suosiolla asetu kotirouvan rooliin. Turhia ne kotona tehtävät työt eivät suinkaan ole, sillä tehtävähän ne jonkun on joka tapauksessa. Lapsellekin on vain hyväksi että äiti on kotona.

[/quote]

En ole mitään tässä valittanutkaan,kerroin vaan mitä teen tänään ja muut kertoivat mitä he tekevät tänään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen lakanoita, pyyhkeitä ym. oksennustaudissa sotkeentunutta tavaraa. 3 lasta peräkkäin taudissa. Jee...

Vierailija
24/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vittu töissä, perseestä tämä duunarin elämä.

Vierailija
25/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:02"]

Ompelen siskolle takin jouluksi, ostan liput Sonata Arctican keikalle ja opettelen keittään riisipuuron. En oo ikinä keittänyt, mutta kuulemma on mun homma tänä jouluna kun se perinteinen keittäjä on jalka kipsissä eikä pysty seisomaan hellan edessä.

[/quote]

Voi kun en muista nimeä mutta sellainen kattila missä sinne väliin laitetaan vettä siinä on hyvä keittää riisipuuroa ei pala pohjaan. ap

[/quote]

Haudutuskattila?

[/quote]

Ei vaan vesihaudekattila, nyt sen löysin netistä. ap
[/quote]

Hei kiitti! Meillähän on jopa kotona semmoinen, taidan käydä kauppareissulla hakemassa testiin. :D

-11

Vierailija
26/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin koneella. Nyt meen nukkumaan.

Vierailija
27/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päivä meni joululahjoja shoppaillessa:( Voi minua luuseria. No huomenna autokoulun jääradalle suhailee. Torstaina työkkäriin tekemään työllisyyssuunnitelmia:) Kiirettä pitää!

Vierailija
28/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattelin nukkua ku viime yö meni valvoskellessa kokonaa...eipä muutoin kiinnosta tehä mitää vaikka paljon olis tehtävää vielä ennen ens maanantaita...huoh...kun vaan sais nukutuks ees yhen yön kunnolla...

Vierailija
29/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaksi työhakemusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi