Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitö helvettiä teen tuon tytön kans? sijaiskotiin?

Vierailija
09.12.2014 |

Saatana. Viime kuussa tuli kirje että kelan tuet katkastaan. Otin sossuun yhteyttä,asuuu opiskelija asuntolassa 17v,tyttö lupaa käydä koulussa. Nyt olis pitänyt olla klo.9 palaveri sossun ja kuraattorin kans! Ei tullu paikalle. Vastaa puheluun puoli9 oli suihkussa ja sanoi tulevansa. Vittu ei tullu ja nyt en löydä tyttöä mistään! Oon ihan avuton. Isänsä ei tee asialle mitään tai oli Se yhdesti soittanu tytölle. Vuokrat,oon maksanu minä mutta jatkossa en maksa. Miksi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko äiti, joka ilmaisee itseään noin sekavasti, ja siis ajattelee sekavasti, auttaa lastaan mitenkään? Tyttö asuu jo poissa kotoa, mutta äiti haluaa hänet "sijaiskotiin"? Äiti osaa sanoa jotain rahasta - tuet, vuokra -  ja että soiteltu on ja mitä kello oli silloin, mutta hänellä ei tunnu olevan mitään hajua mitä tytön elämässä tapahtuu, miksi koulu ei maistu. Miten tyttö esim. päätyi opiskelemaan sitä mikä nyt ei maistu? Onko kavereita, millaisia? Mitä tytölle kuuluu? Koska näitte viimeksi kasvokkain?

Vierailija
22/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sekoilin samalla tavalla heti kun muutin ammattikoulun asuntolaan. Siellä oli paljon muitakin joita ei koulunkäynti kiinnostanut joten ryhmäpaineen vuoksi tuli sitten tehtyä kaikkea typerää. Mun vanhemmat hylkäsi mut sitten kadulle vaikka olin alaikäinen, siispä jouduin kiertämään kaverien kämppiä ja ottamaan suurinpiirtein ekan poikaystäväehdokkaan joka käveli vastaan, että saisin paikan missä nukkua. Kotiin en ollut enää tervetullut :(

Ap:n kannattaa nyt pistää tiukat ehdot, jos ei meno muutu niin sitten pakotat tyttäresi muuttamaan takaisin kotiin ja käymään jotain koulua sieltä käsin. Ei kannata kuitenkaan mihinkään nuorisokotiin laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, muuta asuntolaan! Toi sun koulumatka ei ole mitään sankaruutta, vaan vain ihan älyttömän epäkäytännöllistä elämää. Saatko edes nukuttua tarpeeksi kun jo aamuyöllä pitää nousta? 

22

Vierailija
24/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, en ole tuo jolle kirjoitit. Mutta kaikki eivät pääse asuntolaan vaikka haluaisivat.

Vierailija
25/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaalla ei ole enää oppivelvollisuutta.

Vierailija
26/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hakenut itse sitä sinn tapqqmisen?

Vierailija
27/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:48"]21, muuta asuntolaan! Toi sun koulumatka ei ole mitään sankaruutta, vaan vain ihan älyttömän epäkäytännöllistä elämää. Saatko edes nukuttua tarpeeksi kun jo aamuyöllä pitää nousta? 

22
[/quote]

En pääse muutamaan ja sossutkin ovat sitä mieltä, että tämä koulumatka on mulle ok. En saa omaa kämppää.

- 21

Vierailija
29/29 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä minusta kuulosta miltään sijaiskotilapselta.  Tyttösi ei osaa suunnitella tulevaisuuttaan eikä ymmärrä tekojensa seurauksia. Kun katsoo ap:n aloituksen tasoa niin mitä muuta voi olettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi