Lempi X-Files jaksosi?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Se missä Mulder ja Scully vihdoin suutelee! Sinä iltana tuntui että maailmassa on kaikki mahdollista. Olin silloin vielä teini...
Täytyy kyllä sanoa, että niiden ensimmäinen oikea suudelma oli kyllä vähän pettymys, koska sehän oli vain hyvän uudenvuoden toivotus vuosituhannen vaihtuessa. Tätä ennen olivat suudelleet siinä toisen maailmansodan aikaan sijoittuvassa laivajaksossa, joka tapahtui toisessa ulottuvuudessa / Mulderin päässä. Ja sen leffasuudelman pilasi se ampiainen. Voi sitä pettyneiden huokausten määrää leffateatterissa. Joo anteeksi, mun pitää hankkia elämä:).
Pakko sanoa kolme: Ice, Small potatoes ja Bad blood
Seurasin tätä monta tuotantokautta ja juoni suti ja suti paikallaan. En edelleenkään tiedä mikä sarjan juoni oli. Irrallisia tapauksia. Päähenkilöt pysyivät samoina. Päähenkilöiden välillä lupailtiin sutinaa. Sitäkään ei tullut.
Olen vasta neljännessä kaudessa katsomassa uusintakierrosta (olen siis suurimman osan katsonut aikoinaan ihan telkasta suoraan). En osaa sanoa vielä, mikä olisi suosikki, on kyllä muutama, joista en varsinaisesti tykkää. Pidin niistä uusista kausista, minulle kelpaisi, jos tekisivät vielä lisääkin.
Vierailija kirjoitti:
Se missä jotkut epäsikiöt asuu jossain landella ja naivat omaa äitiään jotta suku ei kuolisi pois. Mulder tappelee myös paria näistä vastaan. En muista miten jatko päättyy kun koko story oli aika iso pala nuorelle teinillie
Liekö sama jakso jonka alussa menevät baariin ja kaikki asiakkaat ovat toistensa kolhon näköisiä klooneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se missä jotkut epäsikiöt asuu jossain landella ja naivat omaa äitiään jotta suku ei kuolisi pois. Mulder tappelee myös paria näistä vastaan. En muista miten jatko päättyy kun koko story oli aika iso pala nuorelle teinillie
Liekö sama jakso jonka alussa menevät baariin ja kaikki asiakkaat ovat toistensa kolhon näköisiä klooneja.
Kyse on Home-nimisestä jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Seurasin tätä monta tuotantokautta ja juoni suti ja suti paikallaan. En edelleenkään tiedä mikä sarjan juoni oli. Irrallisia tapauksia. Päähenkilöt pysyivät samoina. Päähenkilöiden välillä lupailtiin sutinaa. Sitäkään ei tullut.
Se siinä oli alkuperäinen ajatus, että eri tapauksia X-fileistä jaksoissa käsitellään. Sarja muuttui huonoksi kun alettiin junnaamaan avaruusolioiden kanssa jaksosta toiseen.
Mä en ikinä tykännyt niistä salaliittojaksoista, olivat tylsiä. Monster of the week-jaksot oli parhaita.
"Home", metsästä löytyi pahoin epämuodostunut vauva ja selvisi että vauvan isä oli joukko veljeksiä ja äiti taas poikien oma äiti, jalaton ja kädetön torso jota säilytettiin sängyn alla.
Tosi monet mytologiajaksot on hyviä, sekä niiden lisäksi ainakin nämä nopeasti katsottuna (piti kaivaa jaksolista esille Wikipediasta) ovat suosikkejani:
Darkness Falls
Clyde Bruckman's Final Repose
War of the Coprophages
Quagmire
Jose Chung's From Outer Space
11 kauden Mr. nököhammas jakso oli hyvä
- How The Ghosts Stole Christmas
- Hollywood AD
- Wetwired
- Arcadia
- Improbable
Nyt näin äkkiseltään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se missä Scully on pikkareissa. En muista jaksoa kun oli niin lapsellinen sarja
Joo, silloinkin roiskahti teinimällit peiton kulmalle.
Scullyhän näytti tissitkin elokuvassa. Harmi, ettei pillu levällään ole esiintynyt. Naiset on niin tekopyhiä.
Tupakkimies kertoo olevansa Mulderin isä.
Vierailija kirjoitti:
- How The Ghosts Stole Christmas
- Hollywood AD
- Wetwired
- Arcadia
- ImprobableNyt näin äkkiseltään
Täytyypä katsoa tuo How The Ghosts Stole Christmas seuraavaksi
Se, jossa drone kuljetti paketin ym.
Yksi niistä viimeisimmistä.
Bad Blood ja Mulder and Scully meet the Were-monster ovat hulvattomia. Darin Morganin käsikirjoittamat jaksot ylipäätään ovat vertaansa vailla.