Uskotko, että jos kaksi ihmistä on luotu toisillensa
He löytävät toisensa aina takaisin?
Olen ainoastaan rakastanut yhtä ihmistä. Suhteemme on aina ollut vaikea koska olemme molemmat miehiä. Olemme eronneet ja palanneet takaisin yhteen vuosi vuoden jälkeen. Hän on elämäni rakkaus ja tiedän, että meidät on tarkoitettu yhteen. Jos eroja ei lasketa, olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Kaikkien vaikeuksien yli päästy aina. Erosimme taas. Olin liian mustasukkainen koska pelkäsin menettäväni hänet. Pelottaa, että jos tämä oli se viimeinen ja loppulinen ero. En pysty elämään ilman häntä. Oli pakko vain avautua johonkin.
Kommentit (30)
Oikea rakkaus ei ole koskaan niin mustasukkaista, että se aiheuttaisi eron.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:36"]Oikea rakkaus ei ole koskaan niin mustasukkaista, että se aiheuttaisi eron.
[/quote]
Perus riitaa toisesta, suuttui ja sanoi haluavansa pitää taukoa. En ollut mikään liiab mustasukkainen, en vain ymmärtänyt miksi piti valehdella siitä, kenen kanssa oli. Ap
Uskon. Sellaiseen suhteeseen ei pysty aika eikä vuosienkaan erot. Kokemusta on lähes 30 vuoden ajalta... Jonain päivänä tulemme olemaan yhdessä lopullisesti.
Rakkaus on tahtotila. Pettymyksienkin kohdalla sinun tulee vaan päättää, että tahdot rakastaa. Tahdot kehittyä ja oppia hänen kanssaan. Ei ne ongelmat itsekseen katoa ilmaan yhtäkkiä niin, että sitten voitte taas olla onnellisesti yhdessä. Kyllä toimivan parisuhteen eteen pitää tehdä töitä ja olla halua siihen töiden tekemiseen.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 01:40"]Uskon että kaksi ihmistä on tarkoitettu toisilleen, ja silloin ei tarvitse eroilla harva se päivä. Yhdessäolo on helppoa eikä tarvitse riidellä "menetetyistä minuuteista koska toinen katsoi jonkun muun kuvaa" tms. Yhdessä-ero-yhdessä-ero-yhdessä taas-ero -parit on vaan epävarmoja kaikesta eivätkä uskalla elää yksin saati tutustua kehenkään toiseen ihmiseen, koska vieras on pelottavaa. Sen ero-takas-ero -tyypin kanssa tietää että vituiks menee. - ja niin tietää koko lähipiirikin mutta on jo luovuttanut sen parin suhteen. Jos ei aikuiset opi, niin ei ne vaan opi [/quote] Hän ei aluksi ollut varma itsestään, mikä toi vaikeuksia suhteeseen. Homouden hyväksyminen ja seurauksen sen jälkeen ovat olleet suurimmat vaikeudet. Emme siis kuulu mielestäni noihin on-off pariskuntiin, joihin viittasit. Ap
[/quote]
Suora lainaus avausviestistäsi: "Olemme eronneet ja palanneet takaisin yhteen vuosi vuoden jälkeen"
Kyllä te ootte on-off -pariskunta.
Ihan ensiksi pitäisi uskoa "luojaan". Ja johonkin joka "tarkoittaa yhteen".
Sattumasta tässä on kysymys. Ja varmaan hormoneista.
Mitään jumalallisia suunnitelmia ei ole eikä ketään ole etukäteen "tarkoitettu toisilleen". Herätkää elämään omaa elämäänne ja tekemään ovat valintanne.
Samassa tilanteessa olen kuin sinä AP. En voi valita toisin (vaikka ehkä haluaisin) kun tunne on niin vahva että kaikki muu vaan on väärin ja ei tarkoitettu.
No pitihän se arvata, että joko homoudesta tai sitten, kun olen vain yhtä rakastanut tullaan huutelemaan. Olen tapaillut muita, kun olemme olleet erossa. Tiedän etten tule ketään rakastamaan kuin häntä. Kyse on puhtaasta rakkaudesta eikä pakkomielteestä tai ajatuksesta etten voi olla yksin. Kyllä voisin olla yksin mutten halua koska haluan hänet. Ap