Montako sukupolvea teillä on elossa?
Mietin just kuinka ihanaa olisi jos minun oma mummi olisi vielä elossa silloin kun saan esikoiseni♥
Kommentit (51)
Kolme, mutta kun äiti melko varmaan kuolee ennen kuin lapset ehtivät lisääntyä, sitten vähenee kahteen. Minusta oli tosi outoa alaluokilla kuulla, kuinka toiset puhuivat iso-isovanhemmistaan - minulla ei silloinkaan ollut yhtään mummia elossa.
Vain kaksi. Isovanhempani ovat kuolleet. Isäni on jo 69, äitini 64, minä olen 34. Minulla eikä sisaruksillani ole lapsia eikä varmaan tulekaan. Mutta ihan hyvä näin :)
Neljä. Äidin isä on 84v ja isän vanhemmat lähestyy jo sataa vuotta.
Neljä täälläkin. Viisikin taitaa tosiaan olla mahdollista. Olisi aika hienoa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:17"]
Vain minun vanhemmat ja minä. Eli kaksi sukupolvea
[/quote]
Sama. Ollut jo 15v tämä tilanne.
Lapsilla on elossa isän puolella isoisän äiti, muut isoisovanhemmat kuolleet. Mulla ei ole ollut kuin äidinäiti elossa. Hän kuoli kun esikoiseni oli 1,5v. Eivät koskaan nähneet ;(
Neljä. Mun isovanhemmat 85-90, äitini 55, minä 33 ja mun lapset 8, 6 ja 2. Ja isän puoleltakin on vielä toinen isovanhempi hengissä. Meillä on suht pitkäikäistä sukua ja lapset tehty ihmisten aikaan.
3 sukupolvea, isovanhemmat noin 75v, heidän lapset 30-45v ja sitten vielä heidän lapset 1-18v.
Kuusi :) Poikani 1v, itse 20v, mutsi 38v, mummi 58v, isomummi 67v ja isoisomummi 92v.