Montako sukupolvea teillä on elossa?
Mietin just kuinka ihanaa olisi jos minun oma mummi olisi vielä elossa silloin kun saan esikoiseni♥
Kommentit (51)
5. Isomummi 92, mummi 70, äiti 49, minä 23 ja mun poika 3
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:35"]4. Minä 23, äiti 46, mummi 73 ja isopappa 101. Oon raskaana, saa nähdä ehtiikö viides polvi kuvioihin. Isopappa on yhä elämänsä vedossa, mutta eihän nuista koskaan tiedä.
[/quote]
Onko sun isopappa Hannes Hyvönen? :D
Neljä.
Mummuni, isäni, minä ja minun lapseni.
Meitä on 4: tyttärentytär 2v, tytär 21v, minä 42v ja mummini 96v
Minun tytär 3v, minä 30v, minun mummo 72. Eli kolme sukupolvea, välistä puuttuu yksi.
Minä 16, lapseni 2 kk, äitini 32, mummoni 48, isomummoni 62, isoisomummoni 78 ja isoisoisomummoni 94 ja isoisoisoisomummomi 108.
Kolme. Esikoiselle syntyessä oli vielä neljä sukupolvea, mutta ei ollut kuin muutaman päivän ennen suru-uutista. Silloin tuntui hyvin todelta sanonta siitä, että kun yksi syntyy, on toisen aika lähteä:(
Kolme, 83 ja 80v, 56v ja lapset 25,23,21
2. Mä ja sisko parikymppisiä, vanhemmat 50.
Mun puolelta minä ja lapset, eli kaksi. Miehen puolelta hänen vanhempansa, hän itse ja lapset, eli kolme. Mun äiti eli vielä kun meidän lapset (ja sisarusteni lapset) syntyivät, mutta mun isovanhemmat oli jo kuolleet, miehen pappa eli, mutta ei ollut enää oikein tässä maailmassa.
4 sukupolvea, 1v , 24v, 52v ja 74 v
Äitini, 77 v
minä
lapseni
veljeni lapsenlapset.
Onko siinä nyt sit neljä sukupolvea?
Neljä sukupolvea. Vanhin sukupolvi n. 70v ja nuorimmat 0-4v. Siihen pari sukupolvea väliin :)
Kaksi vain, minä 28, minun vanhin lapsi 3.