Lue keskustelun säännöt.
Mihin laitan lasiset kuusenpallot :)
08.12.2014 |
Mikä ois kiva paikka? Kuuseen en uskallla laittaa 1v takia.
Kommentit (6)
Lasikulhoihin esim. ikkunalaudalle tai muualle, johon 1 v ei ylety.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Isoon lasimaljaan valosarjan kanssa.
Ostin juuri todella kauniin lasisen kuusenpallon. Laitoin sen roikkumaan ikkunan eteen (verhotangosta). Näyttää ihan kivalle. Tuttavallani on tällä tavalla laitettu useampi pallo, himan eri korkeudella jokainen. Todella kauniin näköistä.
Riippuu kuin lähellä lähin roskakori, niin sinnehän tommonen ryönä joutaa!
Kiitos kakkonen! Noin taidan minäki tehdä:)