Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää koskaan juo

Vierailija
08.12.2014 |

Hirveä henkinen darra jo toista päivää. Tekis mieli muuttaa Tiibetiin vuodeksi munkkeilemaan. Oon liian vanha tämmöseen. Alkoholi on saatanasta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ruvetaan miettimään, niin muistatteko mitä kaverinne ovat tehneet kännissä? Mulle nimittäin tulee äkkiseltään mieleen vaan yks kerta kun kaveri riisui itsensä alushoususilleen kotibileissä ja yks kerta kun toinen sai hirveät huutoraivarit poikakaverilleen. Että ihan oikeesti, kukaan ei muistele teidän sopimattomia juttuja tai pikku känni-itkuja.

Vierailija
22/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:48"]Masturbointi auttaa. Ja pizza. Ja nuo jo mainitut Disney-leffat.
[/quote]
Seksi tai masturbointi auttaa oikeasti! Rasvanen ruoka, raikas ilma. Sekä se että jos et oikeasti tehnyt mitään peruuttamatonta niin kaikki ok. :)

Vierailija
24/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:31"]Tuttu tunne. En yleensä tee mitään äärimmäistä humalassa, mutta puhun liikaa ja oon rasittava. Joskus jopa kännissä tajuan, että "miksi mä puhun näin pimeitä!" Enkä osaa lopettaa. Hölöhölöhölö. Sitten vituttaa jälkeenpäin. Toinen on etten osaa lähteä baarista tai bileistä ajoissa. Jään notkuun vaikka mulla ois tylsää ja väsyttäis. En tiedä miksi. En edes oleta että tilanne kohentuisi, en vaan jaksa lähteä. 

Ikää +35. Vittumainen morkkis taas koko viikonlopun. Paskaa.
[/quote]

Haha. Aivan kuin minä. Oon myös huomannut että näin vanhetessa krapula kestää jotain kolme päivää :D Onneksi juon harvoin. T 32v

Vierailija
25/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. *haaaaukotus*

Vierailija
26/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:36"]Hirveä henkinen darra jo toista päivää. Tekis mieli muuttaa Tiibetiin vuodeksi munkkeilemaan. Oon liian vanha tämmöseen. Alkoholi on saatanasta.

[/quote]

Samis. Lähti ihan mopo käsistä. Ja oon sentään jo 39v :((

Vierailija
27/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pakko uskaltautua ulkomaailmaan. Ajattelin ostaa ituja ja vihreää teetä ja elää niillä ensi viikon samalla meditoiden. Olen myös aikuisen ikään ehtinyt kaikilla asteikoilla, joten nuoruuden piikkiin ei voi laittaa.

No, ehkä tämä häpeä on sellainen oppimiskokemus. Josko tuo aivokemia alkaisi vähitellen palautua normaaliksi.

Ap

Vierailija
28/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kyllä yleensä keskittyy häpeämään niitä omia tekemisiään, ei kukaan muista mitä sä olet tehnyt. Ellet nyt sitten ihan tanssinut alasti baaritiskillä tai iskenyt kaverin miestä...

Vierailija
29/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös!!! Pysythän myös päätöksessäsi?

Vierailija
30/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:57"]

Hyvä päätös!!! Pysythän myös päätöksessäsi?

[/quote]

En varmaan ihan tosissani absolutistiksi ryhdy mutta humalahakuinen juominen taitaa nyt olla mun kohdalla nähty.

ap

Vierailija
31/31 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi