Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tinderissä pakko olla kuva/kuvia

Vierailija
12.10.2021 |

Mitä tietoja siellä näkyy, näkyykö puhnro tai spostiosoite

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksena 14:lle, koko pointti on että ihmismoderaattorit vertaavat profiilikuviasi reaaliaikaiseen tehtävään joka ilmestyy kamera-appiin eli hymyile ja pidä kolme sormea pystyssä jne.

Sitten ne ihmiset päättävät oletko sama ihminen vai et.

Ei tietenkään tarkistus toimi jos reaaliaikaista kuvaasi pitäisi profiilissa verrara johonkin Aku Ankka-sarjakuviin?

No tarkoitat, että tässäkin ketjussa oleva mies valehtelee, että ei ollut kuvaa & sai mätsejä paljon ja kaikki uskoivat, että hän on asumuserossa jne.? Jännä jos osalta kysytään vahvistusta ja häntäheikeiltä ei.

Vahvistus/sininen täppä on vapaaehtoinen. Jos se löytyy, saa toki 5x enemmän matcheja kun vastakkainen sukupuoli näkee ettet ole catfish vaan oikeasti näytät siltä ja se on vahvistettu moderaattorien toimesta reaaliaikaisesti.

Juu, olen aina käyttänyt sitä sinistä täppää. Nyt kyse oli siitä, että yhtäkkiä tuli jokin muu tunnistuskysely ja sitä sitten pähkivät oman aikansa ja lukitsivat tilini. Eipä sillä, ehkä se oli "merkki", ettei tarvitse itseensä mokomaan limaluolaan enää tunkea.

Niin tosiaan taisi olla. Onneksi kukaan ei jää kaipaamaan teidän huumorihuiskautuksia, aforismeja ja seppälän koulukuvia vuodelta 1975. 

Ootko livenäkin noin ilkeä?? 😮

Vierailija
42/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko olla kuvaa, mutta itse en ainakaan ikinä antaisi tykkäystä kuvattomalle profiilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko olla kuvaa, mutta itse en ainakaan ikinä antaisi tykkäystä kuvattomalle profiilille.

Joo, kiitos vastauksesta. Kyllä se kuva vaan siinä vaadittiin, en muutakaan keksi miksi se tunnistautuminen ei mennyt läpi.

Vierailija
44/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat matchiksi sellaiset miehet jotka vetää kaikki oikealle niin siitä vaan kokeilemaan. Jos taas haluat myös jotain tasoa niin omakuvat kehiin.

Vierailija
45/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat matchiksi sellaiset miehet jotka vetää kaikki oikealle niin siitä vaan kokeilemaan. Jos taas haluat myös jotain tasoa niin omakuvat kehiin.

No mun kokemus on juuri päinvastainen. Jos laitan kuvan / kuvia, saan monta tuhatta turhan klikkaajaa mykkää. Jos taasen on hyvä teksti ja samanlaiset arvot, niin ollaan juteltu, vaihettu kuvia ihan rauhassa ja tavattukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi