Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tinderissä pakko olla kuva/kuvia

Vierailija
12.10.2021 |

Mitä tietoja siellä näkyy, näkyykö puhnro tai spostiosoite

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuolta löytyi seuraa ilman kuvaakin. Talvella ajankuluksi testasin moisen palvelun.

Ilmoitin olevani asumuserossa ja täydestä upposi useampaankin naispuoliseen.

Ikävä herättää sinut päiväuniltasi, mutta Tinderissä on muutenkin sen verran hyvännäköisiä rehdisti sinkkuja miehiä omilla kasvo/kroppakuvilla, ettei yksikään nainen maailmassa matchaa kuvatonta profiiliasi jossa lukee että _olen asumuserossa_.

Voi luoja tätä joidenkin delusionaalisten palstamiesten fantasiamaailmaa :D

Vierailija
22/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on ikivanhoja kuvia. Juttelin kerran erään miehen kanssa, kertoi että urheilee paljon, sukeltaa ja juoksee ja näytti kuvissa mukavalta. Hänellä oli sama kuva myös Facebookissa profiilikuvana. Sitten tapasimme ja mies olikin vanhuksen näköinen, näytti 60-vuotiaalta vaikka oli 50 v. Ja profiilikuvat Tinderissä olivat kaikki yli kymmenen vuotta vanhoja, niistä ei herraa tunnistanut. Mies kysyi minulta heti rahaa lainaksi kun oli kuulema unohtanut mökille pankkikortit. Nyt ei ollut rahaa bensaan ja olisi pitänyt päästä hakemaan koira mökiltä kotiin. En lainannut eikä nähty enää. Mutta siis oli joku ihan pimeä tyyppi selvästi. Myöhemmin lähetti vielä pari viestiä joissa pyyteli rahaa lainaksi. 

Eräs toinen mies käytti kuvaa jossa oli 20 kg laihempi. Hän oli kuitenkin tosi mukava ja ei oikeastaan tullut huijattu olo. Hän ei pyydellyt rahaa ja oli herrasmies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon naisia, joilla on vain luontokuvia, ei kuvaa esim. itsestään. Ihmettelevät varmaan kun ei tule matcheja. Ehkä ovat siellä vaan stalkkaamassa muita?

Olen 99.999% varma että tyhjällä kuvalla olevat miehet ovat vain rumia ja haluavat mielummin *tehdä vaikutuksen persoonalla* ja naiset joilla pelkkä luontokuva, on niin valahtaneet kasvot ja paljon ylipainoa, että selfie kuvottaa itseäänkin eikä sitä uskalleta siksi laittaa.

T. ruma nainen, joka toimi ihan samoin aikanaan noissa suomi24-deiteissä jne. kun oma naama vaan hävetti niin paljon, verrattuna niihin superkauniisiin joita tiesin olevan myös tarjolla.

Varmaan tuokin on mahdollista. Toinen todennäköinen vaihtoehto on, että kuvaton on luvaton, eli puolisolta salaa liikenteessä.

Kyllä. Tinderissä kuvatta = luvatta eli pettämishommissa.

Vierailija
24/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on paljon kuvattomia miehiä, naisista en tiedä kun en heitä selaa. Joko musta ruutu, sarjakuva tms. Mutta itse en ainakaan ikinä matchaisi kuvattoman kanssa, eli saa varautua hyvin vähäiseen suosioon. Monet kirjoittavat että "työni takia en voi laittaa kuvaa, lähetän sitten Whatsappilla" tms. Juu ei kiitos, minä näytän kasvoni rehellisesti, joten odotan sinulta samaa.

Kyllä. Kamalasti on Supon henkilökuntaa, SuperJulkkiksia yms Tinderissä. 🤣 Eiköhän oikeasti ole kyse siitä, että akka tai joku tuttava ei näe, että ko ukkeli on Tinderissä, että ei mene akalle rollimaan👍

Vierailija
25/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon naisia, joilla on vain luontokuvia, ei kuvaa esim. itsestään. Ihmettelevät varmaan kun ei tule matcheja. Ehkä ovat siellä vaan stalkkaamassa muita?

Olen 99.999% varma että tyhjällä kuvalla olevat miehet ovat vain rumia ja haluavat mielummin *tehdä vaikutuksen persoonalla* ja naiset joilla pelkkä luontokuva, on niin valahtaneet kasvot ja paljon ylipainoa, että selfie kuvottaa itseäänkin eikä sitä uskalleta siksi laittaa.

T. ruma nainen, joka toimi ihan samoin aikanaan noissa suomi24-deiteissä jne. kun oma naama vaan hävetti niin paljon, verrattuna niihin superkauniisiin joita tiesin olevan myös tarjolla.

Varmaan tuokin on mahdollista. Toinen todennäköinen vaihtoehto on, että kuvaton on luvaton, eli puolisolta salaa liikenteessä.

Mitä järkeä tuossa on jos oikeasti sitä seuraakin haluaisi, eikä vain tirkistellä profiileja? Jotkut miehet laittaa likeä kuvattomille, mutta ei kukaan nainen laita likeä kuvattomalle miehelle.

Vierailija
26/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa on jos oikeasti sitä seuraakin haluaisi, eikä vain tirkistellä profiileja? Jotkut miehet laittaa likeä kuvattomille, mutta ei kukaan nainen laita likeä kuvattomalle miehelle.

Miehet on epätoivoisia

Vierailija
27/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiimaisilla miehillä ei juuri järkeä olekaan.

Vierailija
28/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse miehenä ikinä laita kuvaa koska olen kaljuuntunut, on ylipainoa, epäesteettiset kasvot ja sitä rataa.

Nuorempana laitoin, ja sitten kun sen yhden kerran kahteen vuoteen joku tosi lihava ja minua vanhempi nainen vastasi aloitteeseeni, niin muutama tunti eteenpäin kun olin ehdottanut tapaamista, loukkaantui ja sanoi, luuletsä että mä sunnäköistä panisin.

En siis edes ehdottanut mitään panoa vaan ihan näkemistä.

Livenäkin tullut pelkkiä pakkeja tai sitten vähän humaltunut nainen vitsaillut pituudestani (olen 171cm, eli joo, useat naiset ovat minua isompia etenkin korkkareilla).

Olen kuvattomana Tinderissä koska silloin on edes pienen pieni mahis että joku vain chattaisi persoonani kanssa eikä katsoisi naamaani.

Myönnän ettei matcheja ole tullut, mutten suostu vaan luovuttamaan.

Vierailija
29/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on paljon kuvattomia miehiä, naisista en tiedä kun en heitä selaa. Joko musta ruutu, sarjakuva tms. Mutta itse en ainakaan ikinä matchaisi kuvattoman kanssa, eli saa varautua hyvin vähäiseen suosioon. Monet kirjoittavat että "työni takia en voi laittaa kuvaa, lähetän sitten Whatsappilla" tms. Juu ei kiitos, minä näytän kasvoni rehellisesti, joten odotan sinulta samaa.

Taitaa aika moni noista olla ihan pettämishommissa ja siksi eivät uskalla omaa naamaa näyttää. Tämmöinen fiilis minulle on siis tullut kun joskus tuollaisten kanssa jutellut. Enää en viitsi ja vedän suoraan vasemmalle kaikki kuvattomat profiilit. 

Vierailija
30/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse miehenä ikinä laita kuvaa koska olen kaljuuntunut, on ylipainoa, epäesteettiset kasvot ja sitä rataa.

Nuorempana laitoin, ja sitten kun sen yhden kerran kahteen vuoteen joku tosi lihava ja minua vanhempi nainen vastasi aloitteeseeni, niin muutama tunti eteenpäin kun olin ehdottanut tapaamista, loukkaantui ja sanoi, luuletsä että mä sunnäköistä panisin.

En siis edes ehdottanut mitään panoa vaan ihan näkemistä.

Livenäkin tullut pelkkiä pakkeja tai sitten vähän humaltunut nainen vitsaillut pituudestani (olen 171cm, eli joo, useat naiset ovat minua isompia etenkin korkkareilla).

Olen kuvattomana Tinderissä koska silloin on edes pienen pieni mahis että joku vain chattaisi persoonani kanssa eikä katsoisi naamaani.

Myönnän ettei matcheja ole tullut, mutten suostu vaan luovuttamaan.

Hyvä viesti. Muutenkaan ehkä kaikki naiset ei oikein ymmärrä miten rajua se kilpailu näissä panoappeissa on miessukupuolen osalta, ne superkomeat saavat lähes kaikki tykkäykset.

Miksi pahentaisin kilpailuasetelmaa laittamalla pärstäni tuonne verrokiksi, sehän vain vahvistaa sen komean miehen asemaa kun ensin joku näkee minut (ruma pärstä, myönnän) ja heti perään tulee joku Adonis.

En halua olla jotain tykinruokaa joka vain toimii rumana verrokkina ja helpottaa helppoheikin elämä entisestään.

Kuvattomana sentään voin edes pitää yllä mystiikkaa ja mahdollisuutta siitä, että nainen pyyhkäisee minut oikealle tietämättä minusta edes ulkonäköäni.

Vierailija
31/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ollut kuvaa (pelkkiä mietelause- / meemikuvia) ja vähän ajan kuluttua Tinder pyysi minua tunnistautumaan itseni ottamieni selfiekuvieni avulla. Tein niin ja siihen tuli teksti, että tunnistus vie aikaa. Jossain kohtaa koitin mennä katsomaan onko tunnistus jo hyväksytty, niin minulle tuli ilmoitus, että tulini on lukittu enkä saa enää avata uusia tilejä.

Mistä tämä voi johtua? Onko meemeissä ollut kenties jokin lainaus tai muu tekijänoikeudellinen asia, en tiedä, koska en voinut kuviani tarkistaa. Niitä oli aika monta ja jälkikäteen vasta mietin, että onko niissä voinut olla jotain.

"Tämä on sinun tilasi, joten julkaise omaa sisältöäsi. Älä julkaise muiden ihmisten kuvia tai viestejä, jos et ole saanut siihen lupaa. Älä julkaise teoksia, joihin muilla on tekijänoikeus tai tavaramerkki."

Vierailija
32/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kaksi OMAA kuvaa pitää olla. Ilmiannan jokaisen tilin, jossa rikotaan käyttöehtoja esim. jakamalla some-tilejä tms.

Vierailija
33/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksena 14:lle, koko pointti on että ihmismoderaattorit vertaavat profiilikuviasi reaaliaikaiseen tehtävään joka ilmestyy kamera-appiin eli hymyile ja pidä kolme sormea pystyssä jne.

Sitten ne ihmiset päättävät oletko sama ihminen vai et.

Ei tietenkään tarkistus toimi jos reaaliaikaista kuvaasi pitäisi profiilissa verrara johonkin Aku Ankka-sarjakuviin?

No tarkoitat, että tässäkin ketjussa oleva mies valehtelee, että ei ollut kuvaa & sai mätsejä paljon ja kaikki uskoivat, että hän on asumuserossa jne.? Jännä jos osalta kysytään vahvistusta ja häntäheikeiltä ei.

Vierailija
34/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään kaksi OMAA kuvaa pitää olla. Ilmiannan jokaisen tilin, jossa rikotaan käyttöehtoja esim. jakamalla some-tilejä tms.

Siinä sulle hyvää kesätekemistä.

Vierailija
35/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa aika moni noista olla ihan pettämishommissa ja siksi eivät uskalla omaa naamaa näyttää. Tämmöinen fiilis minulle on siis tullut kun joskus tuollaisten kanssa jutellut. Enää en viitsi ja vedän suoraan vasemmalle kaikki kuvattomat profiilit. 

Jaa, saavat varmaan sitten tumputtaa aika monta vuotta itsekseen. Kuten joku kakkossivulla sanoikin, valinnanvaraa on jo muutenkin niin paljon kuumista, hyvönnäköisistä miehistä joilla vahvistettu profiili, ettei kukaan ala matchaamaan miestä jolla ei ole yhtäkään kuvaa edes profiilissa.

Vierailija
36/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksena 14:lle, koko pointti on että ihmismoderaattorit vertaavat profiilikuviasi reaaliaikaiseen tehtävään joka ilmestyy kamera-appiin eli hymyile ja pidä kolme sormea pystyssä jne.

Ei tietenkään tarkistus toimi jos reaaliaikaista kuvaasi pitäisi profiilissa verrara johonkin Aku Ankka-sarjakuviin?

No tarkoitat, että tässäkin ketjussa oleva mies valehtelee, että ei ollut kuvaa & sai mätsejä paljon ja kaikki uskoivat, että hän on asumuserossa jne.? Jännä jos osalta kysytään vahvistusta ja häntäheikeiltä ei.

Vahvistus/sininen täppä on vapaaehtoinen. Jos se löytyy, saa toki 5x enemmän matcheja kun vastakkainen sukupuoli näkee ettet ole catfish vaan oikeasti näytät siltä ja se on vahvistettu moderaattorien toimesta reaaliaikaisesti.

Vierailija
37/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvistus/sininen täppä on vapaaehtoinen. Jos se löytyy, saa toki 5x enemmän matcheja kun vastakkainen sukupuoli näkee ettet ole catfish vaan oikeasti näytät siltä ja se on vahvistettu moderaattorien toimesta reaaliaikaisesti.

Juu, olen aina käyttänyt sitä sinistä täppää. Nyt kyse oli siitä, että yhtäkkiä tuli jokin muu tunnistuskysely ja sitä sitten pähkivät oman aikansa ja lukitsivat tilini. Eipä sillä, ehkä se oli "merkki", ettei tarvitse itseensä mokomaan limaluolaan enää tunkea.

Vierailija
38/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pitkällä saikulla, niin on sentään jotain tekemistä..

Vierailija
39/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, olen aina käyttänyt sitä sinistä täppää. Nyt kyse oli siitä, että yhtäkkiä tuli jokin muu tunnistuskysely ja sitä sitten pähkivät oman aikansa ja lukitsivat tilini. Eipä sillä, ehkä se oli "merkki", ettei tarvitse itseensä mokomaan limaluolaan enää tunkea.

Niin tosiaan taisi olla. Onneksi kukaan ei jää kaipaamaan teidän huumorihuiskautuksia, aforismeja ja seppälän koulukuvia vuodelta 1975. 

Vierailija
40/45 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pitkällä saikulla, niin on sentään jotain tekemistä..

Se on ihan hyvä syy!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä