Saisit yhden (1) minuutin aikaa puhua ja koko muu ihmiskunta kuuntelisi sinua.
Puheesi käännettäisiin sellaisenaan kaikille mahdollisille kielille, mitä ihmiskunta puhuu että kaikki ymmärtävät mitä sanot. Mitä sanoisit?
Kommentit (22)
Perussuomalaiset eivät ole uhka, vaan mahdollisuus.
"Tässä puhuu Jumala! Minua ei ole olemassakaan, joten lopettakaa kaikki uskontohömppä tai ammun teidät Jatimatikillani!"
Tietysti näin kaupallisen alan henkilönä myisin mainostilan eniten tarjoavalle.
Olen Jumalasi. Tapasi toimia on oikein.
Suomi on kunniavelassa teille kaikille.
Menkää nyt hyvät ihmiset terapiaan. Ymmärrätte sitten miksi.
Allah on pensselisetien keksintö jotta niilläkin on oma uskonto.
Kiina lopettaa tupruttamisen vastalahjaksi siitä, ettei sitä viedä oikeuteen koronasta ja muut maat seuraavat esimerkkiä.
Naiset tuhoavat sivilisaatioita.
Vierailija kirjoitti:
"Tässä puhuu Jumala! Minua ei ole olemassakaan, joten lopettakaa kaikki uskontohömppä tai ammun teidät Jatimatikillani!"
Ja tämän jälkeen pieni joukko suomalaisia nyökyttelee tietäväisesti "satavarma läppä, jatimatik mainittu".
Sen sijaan maailmalla kehitetään uusi uskonto, jossa jumala kantaa mystistä Jatimatik-nimistä asetta mukanaan kuin Thor Mjolniriä konsanaan.
Pari tuhatta vuotta myöhemmin myös suomalaiset on saatu käännytettyä tähän uskontoon.
"Tässä on puheeni Kiinalle ja Allahille" - ja pieraisisin yhtäjaksoisen 50 sekunnin ruisleipä/hernerokka -pierum.
Kertoisin varmaan vitsejä koska ei maksa vaivaa puhua ihmisille mitään järkeä. Ei kukaan kuuntele koskaan.
Sanoisin, että "kaks mummoo ajo tandemilla, toinen kaatui". Lopun ajan esittäisin kurkkulaulua.
Luottakaa muihin ihmisiin. Aina ei kannata, mutta salaliittoihin uskominen ei ainakaan kannata.
Ja lopettakaa helekutti vie se lapsien tekeminen!
Vain kaksi sanaa, haistakaa v***u.
Haistattakaa paskat sosialismille, vihreille ja Allahille!
Kaikki, joilla on siihen varaa, lähettäkää mulle 1 euro.
Jokainen ihminen on muukalaisvihamielinen, se on ihan luonnollista ja loogista. Mutta samalla tuo ihmisen piirre on aiheuttanut ihmiskunnan historiassa mittaamattomat määrät kärsimystä. Jokaisen maan asukkaan on ymmärrettävä tämä puoli itsessään ja taisteltava sitä vastaan kaikin keinoin. Koska jos sille antaa edes pikkusormen sormenpään, se vie koko käden ennen kuin huomaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin varmaan vitsejä koska ei maksa vaivaa puhua ihmisille mitään järkeä. Ei kukaan kuuntele koskaan.
Tässähän se on. Kukaan ei koskaan kuuntele. Läpi koko ihmiskunnan historian on ollut olemasssa pienilukuinen määrä ihmisä, joilla on ollut kyky ymmärtää syy-seuraussuhteen vaikutukset suurempiin kokonaisuuksiin. He ovat aina yrittäneet varoittaa ihmisiä näistä syiden aiheuttamista väistämättömistä seurauksista. Koskaan heitä ei ole kuunneltu. Ei koskaan. Ja kun heidän "profetiansa" sitten konkretisoituvat, ne tulevat aina ihmisille suurena yllätyksenä. Silmät renkaina katsellaan, että miten tässä nyt pääsi käymään. Kukaan ei muista niitä ihmisiä, jotka ovat näistä varoittaneet ja kertoneet.
Tee toisille kuten haluat itsellesi tehtävän.
Vähentäkää syntyvyyttä. Tuon sanomiseen ei tarvita edes minuuttia.