Mitenkähän todennäköisesti tulen raskaaksi kun mies tulee sisään aina kuukautisten aikana?
Eli avomieheni ei ole vielä ihan täysin valmis lapsiin, mutta nykyään on aina alkanut tulla sisääni kun minulla on kuukautiset. Mitenkähän todennäköisesti silloin saattaa tulla raskaaksi? Tai kuinkakohan pitkään menee että tulisin raskaaksi? Kuitenkaan nainen ei yleensä ovuloin kun on kuukautiset niin varmaan aika epätodennäköistä :/ Ja olen siis 25 vuotta. Ja miehellä ei siis ole mitään lasta vastaan ja haluaisi lapsen jos tulisin raskaaksi, mutta etenee vähän omaan tahtiaan asian suhteen, että vähitellen on alkanut uskaltamaan vähentämään kondomin käyttöä.
Kommentit (24)
Jos saisin suunnitella elämäni uudelleen tekisin lapset nuorina. Tulisi sekin aika käytettyä johonkin hyödylliseen kun ei opiskelutkaan maistuneet siinä iässä. Sitten kun lapset isompia niin lähtee opiskelemaan.
Kuukaustisten aikana ei paneskella. Minä en ainakaan pane tyttöystävääni ja laukean sen vartalolle muutenkin koska varomme ettei tule raskaaksi.
Majdollisuus kehitysvmaiseen lapseen ainakin kk aikaan.
Jotenkin huvittavaa kun ensin koulussa pelotellaan raskaaksitulemisella, jolloin ihmiset uskaltavat vasta 30-vuotiaana miettiä ekan kerran lapsentekoa. Ollaan aina ajateltu että lapsia tulee jos ei käytä ehkäisyä. Mutta sitten hupsista keikkaa... Ei tulekkaan. Meneekin vuosi, kaksi vuotta, kolme vuotta.. Eikä lasta vaan kuulu.