Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetetaan köyhille joulupakettien lahjoittaminen niin kukaan ei pety.

Vierailija
08.12.2014 |

Silloin kukaan ei saisi liian huonoa tai sopimatonta lahjaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinäkin saat joululahjaksi vaan liian pieniä villasukkia ja käytettyjä sukkahousuja.

Vierailija
2/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:15"]Toivottavasti sinäkin saat joululahjaksi vaan liian pieniä villasukkia ja käytettyjä sukkahousuja.[/quote] Osta itse lahjat lapsillesi jos noin pettynyt olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minun milestä lahja vaikka se oisikin pienimuotoinen on aina tervetullut vähävaraisten perheeseen, täytyisi olla tyytyväinen että yleensä saa jostakin apua.pitää aina muistaa että on paljon lapsia maailmalla joilla ei ole mitään eikä ne sa mistään , siitä huolimatta elämä jatkuu  olkaa onnellisia ja nauttikaa joulusta ja lähinnä senkin vuoksi minkä takia joulua vietetään.

Vierailija
4/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, lahjotaan läheisiämme mielummin kuin tuntemattomia ja kiittämättömiä :)

Vierailija
5/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vain voida ostaa lahjoja joihin ei pety. En tiedä mistä pettymisestä tässä on kysymys, mutta jos käytetyistä sukkahousuista niin eikö kuka tahansa aikuinenkin pettyisi niistä? Käytetyt sukkahousut annetaan erikseen ja pakettiin laitetaan ihanat uudet.

Vierailija
6/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aivan urbaanilta legendalta että joku olisi saanut lahjaksi käytetyt sukkahousut, slogit, dildon... Sossupummeilla on vilkas mielikuvitus :) Ja pitäähän se ollakin, että saa kaikki mahdolliset tuet sossun luukulta.

Vierailija
7/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:15"]Toivottavasti sinäkin saat joululahjaksi vaan liian pieniä villasukkia ja käytettyjä sukkahousuja.[/quote] Osta itse lahjat lapsillesi jos noin pettynyt olet.

[/quote]

Minä en ole saamapuolella, vaan tänäkin jouluna vien lahjoja Joulupuuhun. Kaikki viemäni on uutta ja käyttämätöntä ja kirjoitan lappuun tarkasti, mitä siellä on sisällä. Pyrin myös ikäluokan laittamaan ennemmin alakanttiin kuin yläkanttiin. En siis lahjoita 3-vuotiaalle palikoita vaan 1-vuotiaalle.

Tietysti joku voi saada ikävämmän lahjan, jos ei pidäkään vaikka paketista paljastuvista säärystimistä, mutta ainakin paketin päällä on lukenut oikein, mitä se sisältää.

Vierailija
8/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä nykyajan köyhiä. Itse olin köyhä lapsi ja nuori 80-luvulla ja olin tosi kiitollinen kun löytyi sellainen perhe joka halusi lahjoittaa minulle vaatteita vaikkakin käytettyjä ja hyväkuntoisia. Olin myös onnellinen kun lapsena saimme joskus lion clubin kautta jouluruokaa ja sai kerrankin ruokaa mahansa täytee. Nykyajan lapsille ja nuorille ja heidän vanhemmilleen ei mikään riitä eikä mihinkään olla tyytyväisiä.

Vierailija
9/9 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Minun pakettini ovat kyllä olleet mieluisia joka vuosi, meillä täällä pikkupaikkakunnalla jaetaan ne vähän eri tavalla mutta joka kerta ovat tarpeeseen tullut. En todellakaan laita niihin tolkuttomia summia rahaa mutta en myöskään oleta että vähävaraiselle pitää kelvata mikä vaan rikkinäinen tai täysin älytön tavara, se ei ole mitään muuta kuin pilkantekoa lahjan saajaa kohtaan. Kyllä tuossa voi maalaisjärkeä käyttää puolin ja toisin. Se mitä täällä lahjoista kirjoitellaan edustaa hyvin pientä otantaa siitä porukasta jotka niitä lahjoja saa ja osa kirjoituksista tuskin tottakaan.