Kannattaako Tuusulan Femmatorille mennä myymään?
Kokemuksia?
Lähinnä olisi siis suht muodikkaita naistenvaatteita (H&M, Gina Tricot, Zara), laukkuja, korkkareita ja "maalaisromanttista" sisustuskamaa. Hinnoiksi aattelin 1-5€, muutama kalliimpi mekko tosin löytyy. Meneekö tällaiset kaupaksi?
Olen aiemmin myynyt kerran itsepalvelukirppiksellä ja silloin tavaraa meni ihan kivasti, mutta paljon myös hävisi (joko pöllittiin tai jätettiin vääriin pöytiin enkä koskaan löytänyt niitä). Tapahtuuko tuolla samaa?
Kommentit (9)
Mitä kokoa ja löytyykö yhtään mitään liilan väristä vaatetta?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:29"]
Mitä kokoa ja löytyykö yhtään mitään liilan väristä vaatetta?
[/quote]
Koot on noin XS-S, jotain isompaakin löytyy. En oo vaatteita vielä sen tarkemmin katsonut, mutta en kyllä taida edes omistaa mitään liilaa :D -ap
Pöllitään paljon kuten kaikilta kirppareilta
Nostelen vielä. Tuolla ois ilmeisesti joku tarjous, että 18.12 eteenpäin sais kaks viikkoa yhden hinnalla? -ap
Missä tuo femmatori on?
t. tuusulalainen :)
Siinä valintatalorakennuksessa naisten salin alapuolella :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 11:50"]
Siinä valintatalorakennuksessa naisten salin alapuolella :)
[/quote]
ok, kiitos, täytyypä käydä katsastamassa joku päivä.
Mä myin just syksyllä siellä lastenvaatetta ja jonkun verran oli aikuisten rytkyä + sekalaista sälääkin mukana, hinnat oli niin alakanttiin kuin mahdollista (kirvelsi ihan itseäkin x)). Viikossa tuli tuottoa melkein 250e, tavaraa ei mun mielestä kadonnut, yksi paita löytyi sieltä "tuntemattomien" pöydästä viikon lopulla.