Samat naamat treffisivustoilla vuosikausia!
Olin treffisivustoilla edellisen kerran noin kolme vuotta sitten. Sitten tuli seurusteluvaihe, joka nyt sitten päättyi. Palasin sivustoille ja hämmästys oli aikamoinen. Siellä oli tosi paljon "vanhoja naamoja". Onko tosiaan niin, että jotkut viettää siellä aikaa vuosikausia vai onko niin, että siellä on itseni lisäksi muitakin kantiksia, jotka käy aina välillä seurustelemassa ja sitten palaavat takaisin.
Kuinka pitkään sinä olet kaikkiaan viettänyt treffipalstoilla? Itse en ole kerrallaan ollut muutamaa kuukautta pidempään, mutta ehkä niistä on jo lähes vuosi kertynyt kaikkiaan.
Kommentit (26)
Nää on niitä joille ruoho on aina vihreempää aidan toisella puolella.
Mulla on avoin suhde. Etsin jatkuvasti panoseuraa. Löydän myös.
M50
Itsellä ollut profiili eri palveluissa 1-2 kuukautta kerrallaan. Palvelut vaihdelleet vuosien saatossa ja välissä ollut kuukausien taukoja, ettei ole profiilia missään palvelussa. Eron jälkeen olin aktiivisempi treffeille ja viestittelemään. Nykyään minulla kalenteri niin täynnä, ettei jaksa suuremmin innostaa treffit tai viestittelyt.
Enemmän minua ihmetyttää kuvat, joissa Suomi100 kehykset. Toinen on samat kuvat, jotka muista nähneeni viimeisen 4-5 vuotta.
Miten joku jaksaa muistaa jotain kolme vuotta vanhoja naamoja noin tarkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa muistaa jotain kolme vuotta vanhoja naamoja noin tarkkaan?
Koska niillä on yhä samat kuvat kuin kolme vuotta sitten. Siinä kun selailee jonkin aikaa niin jäähän ne muistiin ja vuosien päästä muistaa nähneensä ne ennenkin.
Muutama vuosi sitten löysin oman puolisoni s24 :sta. Siellä on porukkaa, mikä katoaa heti ja sitten meitäkin, jotka ovat hetken siellä ja palaavat vuoden parin päästä takaisin löytäen usein kumppanin. Osaan siis kertoa omasta ja puolisoni puolesta asiasta (olemme joskus keskustelleet deittailuista), että aikanaan sinkkuuden alkuaikoina sitä kaipasi toisen ihmisen seuraa ja läheisyyttä, mutta ei ollut kuitenkaan vielä valmis vakavaan suhteeseen ja sattumalta sellaisiin siellä itse törmäsi niin ei halunnut huijata muita. Loput toki oli niitä dickpickejä tai muutoin tunne-tai sosiaalitaidottomia, joiden seura oli kovin raskasta, usein jopa omien traumojen toistuvaa kelaamista.
Kun omat juoksut oli juostu, paluu palstalle tuli noin vuoden parin päästä. Sitten kävi parilla treffeillä ja kumppani löytyi.
Suosittelen siis omien menneisyyteen kuuluvien asioiden rauhassa loppuun käymistä ja sitten vasta treffipalstoille menemistä. Kehitä tänä aikana tietoisesti omia sosiaalisia taitojasi ja tunne taitojasi. Hanki jokin harrastus, minkä kautta voisit tavata uusia ihmisiä tai innostaa tulevan kumppanisi, ehkä se myös yhdistää teitä jo profiilisi kautta. Kun palaat, älä tyydy olemaan laastari. Jos toinen on vasta eronnut ja hän on heti markkinoilla, olet laastari. Sinua ei ole tarkoitettu vakavaan parisuhteeseen. Erityisesti, jos edellinen suhde oli pitkä niin toisen ihmisen läsnäoloon ja yhdessä vietettyyn aikaan on tottunut ja sitä kaipaa, mutta suhteen jälkeen ei kaipaa vielä vakituista suhdetta vaan haluaa tutustua itseensä uudelleen. Keksiä, mikä on mun juttu. Mene eteenpäin niin en riko itseäsi turhaan. Harva eronneista havahtuu itse siihen, mihin toisen on asettamassa, jos seuralainen haluaa jotain vakavampaa kuin vasta toisen jo ihastuttua.