Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö te muut superkarvaiset naiset yleisissä uimahalleissa?

Vierailija
08.12.2014 |

Minulla on sääret ja reidet ja tietysti bikinialue täynnä tummia karvoja, ja vanhemmiten muuttuvat koko ajan tummemmiksi. Kävisin mielelläni uimahallissa uimassa useammin, mutta en yksinkertaisesti kehtaa. Näin laaja karvanpoisto vaatii jatkuvasti rahaa tai omaa aikaa ja työtä.

Onko täällä ketään arabi- tms.taustaisia naisia jotka osaisivat neuvoa? Tai muita?

Sokerointikaan ei pidä karvoja pois kuin reilun viikon. En tiedä auttaisiko asiaa jos kävisi jatkuvasti säännöllisesti sokeroinnissa. Tällä hetkellä karvat joka tapauksessa kasvavat aivan eri tahtiin, joten aina on  karvaa :-( 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen sokerointi:) mäkin olin ennen apinanainen, nyt menee 3vko ennenkuin tulee edes kunnon sänki. Sokeroinnin voi tehdä itse kotona ja ei todellakaan ole kallis.

Vierailija
2/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tehdään itse kotona? Noin niin kuin lyhyesti. Vahaa en ole koskaan pystynyt yrittämäänkäänn itse, koska olen niin kipuherkkä jaloista, että en voi mitenkään repäistä niitä liuskoja irti itse.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epilaattori, jossa on myös sheivausterä. Jalat pystyn sheivaamaan ilman ongelmia, alkuun sattui mutta nykyään ei enää ollenkaan. Bikinialueelle en pysty käyttämään, sillä siellä kasvaa paljon paksumpaa karvaa kuin jaloissa. Olen joskus käynyt sokeroimassa sen ammattilaisella ja tuloksena oli niiiiiin järisyttävä, kutiseva sänki, että ei koskaan enää! Bikinialueen vedän sheivausterän rajaimella lyhyeksi.

Epilointi sattuu vahausta vähemmän, sillä se ottaa karvan kerrallaan eikä puolta säärtä, kuten vaha.

Vierailija
4/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis

Vierailija
5/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:32"]

Miten se tehdään itse kotona? Noin niin kuin lyhyesti. Vahaa en ole koskaan pystynyt yrittämäänkäänn itse, koska olen niin kipuherkkä jaloista, että en voi mitenkään repäistä niitä liuskoja irti itse.

ap

[/quote]

Tuosta kipuherkkyydestä sen verran, että jos  jatkuvasti vahaa tai epiloi, karvat lähtevät helpommin irti ja operaatiosta tulee vähemmän kivuliasta. Ensimmäisillä kerroilla voi ottaa ihan särkylääkettä, ja kokeilemalla voi myös havaita kuukautiskierron eri vaiheissa eroja siinä, miten helposti karva irtoaa karvatupesta :)

Vierailija
6/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn uimahallissa karvoineni. Eivaiskaan, joka kerta täytyy viettää tovi aikaa kylppärissä ajelemassa karvoja. Höylällä vedän sääret ja kainalot&bikinirajat perus karvanajokoneella.

Eihän tuosta ihosta saa semmoista sileää ja kaunista.. mutta näillä mennään.

Vierailija
7/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epiloin ennen, mutta sain lähinnä sisäänkasvaneita karvoja. Sitten aloin vain sheivata: 2-3 kertaa viikossa jalat kokonaan + kainalot.

Vierailija
8/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mie voi ainoo olla!!!!

Vierailija
10/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen kuten luonto on minut tarkoittanut. Joskus sheivaan kainaloni, joskus en, ja jos se on jollekulle ongelma niin hän saa painua hiiteen.

Vierailija
11/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että musliminaisille on omat uimahallivuorot.

Vierailija
12/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen nainen ja en viitsi ajella säärikarvojani talvisin.Siitä huolimatta käyn uimahallissa viikoittain. Jos joku oksentaa nähdessään sääreni, siitä vaan, pidän uimisesta ja aion jatkaa harrastustani teidän miesten kommenteista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi