Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi luottaa mieheen. Pitäiskö vain häipyä?

Vierailija
11.10.2021 |

En luota ihmisiin lainkaan enää.
Rakastan miestä hyvin paljon mutta en uskalla tai pysty luottamaan häneen. On liikaa tapahtunut kaikkea epämääräistä ja vaikeuksista selvitty. Meillä ei ole yhteisiä lapsia emmekä asu enää yhdessä mutta tiivisti olemme yhdessä toistemme elämässä ja todella välitämme toisistamme.
En vain pysty rentoutumaan jos luottamusta toisiamme kohtaan mietin enkä ymmärrä miksi olemme yhdessä. Ahdistaa niin helkkarin paljon vain ja yhtä paljon haluan jäädä sekä lähteä hänen elämästään.

Jos puhun näistä omista kivuistani niin mies hermostuu joka ei auta yhtään kumpaakaan. Tein mitä vain niin mikään ei riitä. Mies ei kuuntele minua kunnolla mutta häntä pitäisi koko ajan olla höösämässä. Olen ihan loppu ja vihainen. Mies on joskus aivan unelma ja yhtäkkiä vain huomaankin olevani vain jokin varjo hänen elämässään ja elän häntä palvoen näin kärjistyen, petyn taas ja sitten mies aloittaa pelinsä minua kohtaan.
Ahdistaa niin pirusti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista. Jossei ole luottamusta, niin mitä sinulla sitten on? Sinuna lähtisin.

Vierailija
2/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä on vain se, että onko tämä oman pääni sisällä vai todellista. Tarkoitan, että vedänkö turhia johtopäätöksiä enkä luota mutta toisaalta olen pettynyt useasti miehen toimintaan, joten luottamus on särkynyt.

Ajattelin pitkään, että me kyllä pystymme korjaamaan suhteemme mutta tuntuu, että vaikka kaikki onkin ihan hyvin niin vanhat kamalat asiat palaavat mieleeni enkä vain pysty luottamaan, en pysty.

Tämä on jo johtanut siihen, että itken usein yöt yksin ja yritän miettiä mitä kohti menisin. Elämä tuntuu niin julmalta. En haluaisi olla yksin mutta en tähän pysty. Eikä mies halua keskustella ja tuskin mikään muuttuu meidän suhteessa enää. Kaikki on viety vaikka olemme yrittäneet rakentaa alusta suhdettamme. Nyt vasta käsittelen kunnolla aikaisempia pettymyksiä ja traumojani mitä suhteessa ollut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
4/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että olen liian hyvä tälle miehelle.

Hoidan ja teen todella paljon sen eteen, että kotiin olisi kiva tulla ja lisäksi hoidan miehen somaattisia oireita. Hieron ja tuen. Olen läsnä enkä missään nimessä halua häntä halua saada tuntemaan oloaan heikoksi sairautensa takia tms. Toisin hän tuntuu pitävän minua tunteettomana kun ei välitä asioistani eikä oikein kiinnity minun puoleeni, ei tue tms. Ei tämä voi mitenkään toimia. Olen liikaa kestänyt kaikenlaista. Kaikki pyörii miehen ympärillä ja minä olen vain jokin kohde eri tilanteissa. Siivooja, hieroja, kokki, rakastaja.

Minua itseäni hän ei näe.

Ap

Vierailija
5/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa pitää olla hyvä olla. Jos keskustelu ei auta, ero on hyvä vaihtoehto

Vierailija
6/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä nyt hyvä ihminen tuollainen hyväksikäyttäjä!

Tekstisi perusteella miestä ei voisi vähempää kiinnostaa sinun tunteesi mutta kaikki passaaminen kelpaa ja elää kuin kuningas, ai että!

Vierailija
7/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla panemaan sua.

Vierailija
8/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
9/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysyt? Tuossa kun ei ole mitään epäselvää.

10/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla hän on pettänyt luottamuksen? Siis konkreettisia esimerkkejä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/16 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kammottavan itsekeskeiseltä mieheltä. Löydät kyllä vielä paremman miehen. Joka tapauksessa parempi olla yksin kuin tuollaisen luottamuksen rikkojan kanssa.

Vierailija
12/16 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä?

Alle 2 vuotta? Lähtisin

Muussa taoauksessa keskustelisin ja katsoisin haluaako korjata...

Vierailija
13/16 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole luottamusta, ei ole mitään.

Vierailija
14/16 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärtänyt että miksi olet menettänyt luottamuksesi mieheen.

Mutta ehkä ero olisi kuitenkin parasta tässä tilanteessa.

Vierailija
15/16 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika hölmöltä. Suoraan sanoen.

Vierailija
16/16 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tää lanka miehelle... Ja keskustelkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän