Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko poliisiin enää luottaa?

Vierailija
11.10.2021 |

Poliisi on myöntänyt tehneensä vakavan arviointivirheen Elokapinan viime viikkoisessa mielenosoituksessa saatuaan ennen sitä selvän epäluottamuslausen hallitukselta. Onko poliisin uskottavuus mennyt? Voiko heihin enää luottaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Elokapinaa vastaan suunnattu hyökkäys saatiin estettyä hallituksen päättäväisillä toimilla.

Vierailija
2/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrärahojen leikkaukset ovat enemmän kuin paikallaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin uskonut siihen, että poliisi on hyvä työssään, mutta ministerien kertoma osoittaa, että muunneltu totuus näyttää syöpyneen poliisiorganisaatioon.

Vierailija
4/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluunmin yli- kuin alireagointia. Kyllä itseäkin suorastaan v.tuttaisi kannella jotain ihmisiä, kun olisi tärkemäpääkin tehtävää.

Vierailija
5/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapina on jätettävä jatkossa rauhaan!

Vierailija
6/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluunmin yli- kuin alireagointia. Kyllä itseäkin suorastaan v.tuttaisi kannella jotain ihmisiä, kun olisi tärkemäpääkin tehtävää.

No, kyllä kakaroiden raahaminen ja mätkiminen aina autossa istumisen voittaa!

Mutta kylläpä väkivaltaiset ja typerät pizzapoliisit ovat viime aikoina taas päässeet vauhtiin, mätkineet/retuuttaneet nuorisoa,  ampuneet konepistoolilla höperöjä vanhuksia, netonneet/kiristäneet veronmaksajilta yhdellä ainoalla keikallla 30 milj euroa ylimääräistä voitelurahaa, muiden hämärien "menojen" päälle 🤑! Ne revittiin väkisin lainkuuliaiselta kansalta. Kalliiksi käy näiden autossa istuminen ja toreilla vetelehtiminen 😴! Ja heti kun on heille etua, valehdellaaan jopa valan tehneenä oikeudessa, olen nähnyt senkin! Mitähän keksivätkään taas varsinaisena nuorison mätkintäpäivänä eli itsenäisyyspäivänä! Eletään jo tympeässä gestapo-poliisivaltiossa, länsivenäjällä!
Niinpä, kansalainen, kumpi on nyysinyt sinulta enemmän rahaa: rosvo vai poliisi 🤬?

Palkat, sakot, automaattipyssyt, panssarimersut,....yms. kansalaisten vahingoittamiseen/tappamiseen tarkoitetut vehkeet!

Hoitaisivatkohan mopopojat järjestyksenpidon halvemmalla ja vähemmällä valehtelulla ja lakien rikkomisella?🤗

Vierailija
7/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiin voi luottaa, sisäministeriin ei.

Vierailija
8/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh joku elokapina. Tapaus pasilan mies ja putkakuolemat. Resursseista muka pulaa ja video todisti kuinka monta poliisia oli yhden takia putkassa. Mä pajauttelen satunnaisesti ja olen sitä mieltä että poliiseja tarvitaan. Se että minkälaisia niin siitäkin on mielipide. 

Myös facebook kirjoitukset ovat paljastaneet millaisia poliiseja on. Mun utopisessa mailmassa poliisit pitäisivät järjestystä yllä ja jahtaisivat todellisia rikollisia. Hitto jos saisin coloradon tapaan tehdä laillista bisnestä niin oikeasti voisin vaatia että hei veroistani osa poliiseille jotka joutuu paimentamaan sekoilevia kansalaisia.

Suurin osa poliisien tehtävistä on paimentaa kännisiä. Myös väkivalta ja henkirikokset on enimmäkseen humalaisten tekemiä. Piste.

Vierailija
9/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan Suomen Poliisin.

Vierailija
10/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa yön mustaa poliisia? En ole itse nähnyt. Entä romani poliisia?

Vierailija
11/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, poliisitkin ovat vain ihmisiä. Etkö sinäkin erehdy aina joskus?

Vierailija
12/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan huomattavasti enemmän Suomen poliisiin kuin hallitukseen.

Vierailija
13/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luotan Suomen poliisiin, mutta sen sijaan erääseen väripuolueeseen ei luottoa löydy.

Vierailija
14/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiin luotan, politiikkoihin en, ovat täysin tämän ekoterrori-järjestön vietävissä.

Vierailija
15/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä hyväkin poliiseja, onneksi.

Vierailija
16/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ainakin voi luottaa että vaikka miten poliisit nuolevat vihervasemmistolaisia perseitä niin oma ylin esimiesnainen pitää heitä vihollisina.

Vierailija
17/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nostaa hattua ministereille joilla oli rohkeutta osoittaa poliisien valheet.

Vierailija
18/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit suojelee muiden viranomaisten virkarikkomuksia, joten en luota poliisiin.

Vierailija
19/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen pitää vaatia poliisilta täydellistä selvitystä tapahtuneesta ja syylliset tulee pistää viralta. Riippumattoman toimijan tulee auditoida poliisin koulutusjärjestelmät ja komentoketjut sillä näin törkeä ammattitaidottomuus on tuskin yksittäisten henkilöiden pätemättömyyttä vaan syvemmällä toiminnassa. Erityisen raskauttavaa on toiminnan jälkeen tehty suora valehtelu.

Vierailija
20/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, poliisitkin ovat vain ihmisiä. Etkö sinäkin erehdy aina joskus?

Hyvin sanottu, erehtyminen on inhimillistä ja jossain vaiheessa jokainen tekee virheen. 

Mulle oli 21 vuotta sitten melkoinen herätys. Mitä ehdin unenpöpperöisenä laskea niin yli 10 virkapukuista ja ainakin 4 siviilipukuista. Oli ihan pakko kysyä onko teitä nyt varmasti tarpeeksi yhden jätkän takia? Sain sentään pukea ennekuin vietiin. Yksi kyllä kurkkasi mun alkkaritkin. Onneksi siinä en sanonut. Teki mieli kysyä näkyykö mielenkiintoista?

Aivan oikeasti järjetön määrä poliiseja mun takia. Melkein huvitti vaikka oikeasti veetutti. Meni hyvät kasvit hukkaan. Tuomia varmaan lohdutti poliiseja. Kiinni jäin markka aikaan ja tuomio tuli euroina. Sakkoja 340 euroa jotka maksoin kahdessa erässä. 

Opin koko hommasta jotain, kannattaa ostaa niin tuomio on pienempi jos jää kiinni. Kiinni jäin siksi kuten muutama muukin. Paikalliset pikkudiilerit vasikoi poliiseille omaan käyttöön kasvattajia. Sellaista se on huimausaine bisnes.