1-vuotias ollu hereillä jo kohta 2 tuntia
Mikään ei auta. Ei viereen ottaminen, ei maito, ei tassuttelu, ei mikään. Kun ei vaan nuku.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 07:28"]
Älä yritä päästä helpolla ja laita sitä nukkumaan jo 19.00
[/quote]
Meidän yksivuotias käy yleensä 19.00 nukkumaan ja herää aamulla mulle täydelliseen aikaan 6-7. Yöllä ei kuku.
On ollut pienempänä joku yö kun heräsi kuuta katselemaan, noh siinähän katseltiin! Nautin niin suuresti lapsistani että mä vaan ihailin tätä täydellisyyttä kun se ihmetteli maailmaa! :)
Ei toinna elämää kiirehtiä, lapset on hetken pieniä ja hetken on ne "ongelmat". Miksi yöllä on niin paha valvoa, eipä ole tuonne töihin lähtöä kun on kotiäiti :)
lapsi menee nukkumaan klo 20.30.
ap on jo työelämässä takaisin joten uni olisi tarpeen.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 07:10"]
Meillä valvottiin joka yö 4h. Ensin 1-2h syöttö ja sit kiertelin huoneesta toiseen lapsi sylissä ja mies kuorsasi. Joka yö
[/quote]
milloin tuo loppui? vai jatkuuko vielä?
Ihan mielenkiinnosta, ootteko te joiden lapset valvoo yöllä juoneet raskausaikana paljon kahvia tai kofeiinipitoisia juomia?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 07:32"]
Meillä mennään klo 20 nukkumaan ja nukutaan yön läpi. Mutta klo 5-6 aikaan herätään kyllä aivan varmasti, mentiin sitten nukkumaan myöhemmin tai ei. Klo 6 on meillä jo luksusta. Joskus harvoin erehdytään kuorsaamaan klo 7 asti. :D
[/quote]
heräisin mielelläni klo 5 jos olisin saanut nukkua esim. 22.30 - 05.00. se riittäisi minulle hyvin.
ap