Voiko 165 cm mies löytää hyvän naisen?
Jos miehessä on muuten kaikki ok (luonne, älykkyys, koulutus, työ, tavat, suku, kaveripiiri, naama jne.), niin kuinka todennäköisesti voi löytää hyvän naisen itselleen, jos mittaa vain 165 cm?
Kommentit (53)
Itse olen 162 senttiä "pitkä" ja olen kuin ilmaa naisille. Ilmeisesti lyhyt amis ei ole naisten unelmamies…
No kai niissä lyhyissäkin hyviä on.
Ei voi, ne hyvät on siellä ylähyllyllä mihin et yllä.
-m
Voi. Mun miesystävä on 166cm. Itse oon 172.
Hän on komea kiltti ja ihana. Ei pituudella väliä
Finnairin postilähetys Puolaan. Valitan.
Voi varmasti. Itse olen 162cm ja saman pituinen mies kelpaisi loistavasti ihan samoilla kriteereillä kuin pidempikin, eli ne kuuluisat kemiat kaiken a ja o.
Redramalla on nuori ja kaunis nainen.
Eli kai se on mahdollista mutta pitää olla joku tyyliin kuuluisa räppäri.
Joissain maissa naiset on 140cm. Kai sieltä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hän on komea kiltti ja ihana. Ei pituudella väliä
Kaikkea hyvää ja parasta teille! - Ainakin lohdutti ja antoi voimia kivasti. Koska hiamn AP:a pidempänä mutta alle 17cm miehenä voin sanoa, että vaikka luonne olisi mikä niin kauniisti sanottuna haastavaa on ja on ollu kumppanin löytäminen. -Tölvintää saa kuulla kyllä tosinaan myös muila miehiltä. En minä tästä ketään naista syytä varmaan se on yhä lailla haastavaa löytää kumppani, jos naisena olet huomattavan kookas.. Toisinaan hämmentää, että miten alkukantaisille seikoille moni perustaa sen, että antaako edes mahdollsiuutta tutustua, lähtemällä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Redramalla on nuori ja kaunis nainen.
Eli kai se on mahdollista mutta pitää olla joku tyyliin kuuluisa räppäri.
Ei tarvi. Kyllä lyhyilläkin miehillä ottajia riittää jos on komea naama ja kiva luonne.
Luonne on ehdottomasti tärkeämpi kriteeri kuin pituus!
Vierailija kirjoitti:
Joissain maissa naiset on 140cm. Kai sieltä sitten.
Miksi parisuhteessa miehen tulsi olla lähes aina se pidempi ja tai naisen lyhyempi? - Elämme kuitenkin jossain muussa kuin alkukantaisessa keräilijä -metsästäjä kulttuurissa...
Tosi vaikeeta on, mutta jos nainen on 135-140 cm pitkä, niin se on ainoa tapa saada nainen. Yleensä 140 cm ja 165 cm pitkillä on jo niin isot itsetunto ongelmat, että voi olla ettei toimi sittenkään.
165 cm ois minulle ideaali miehen pituus. En halua niskaani nyrjäyttää suudellessa.
Moi pituushullu!
Mun veljeni alle 165 cm on naimisissa. Kolmas vuosi. Eikä sinkkuna tarvinnut olla tahtomattaan ennen vaimokkeen löytämistäkään.
Vastaus siis, voi.
Etköhän nyt ap vähän liiootele tota mittaas. Jonah Falconillakaan ei ollu kun 34cm, levossa 24. Sillä kait ei ollu mitään ongelmia naisten kanssa. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on komea kiltti ja ihana. Ei pituudella väliäKaikkea hyvää ja parasta teille! - Ainakin lohdutti ja antoi voimia kivasti. Koska hiamn AP:a pidempänä mutta alle 17cm miehenä voin sanoa, että vaikka luonne olisi mikä niin kauniisti sanottuna haastavaa on ja on ollu kumppanin löytäminen. -Tölvintää saa kuulla kyllä tosinaan myös muila miehiltä. En minä tästä ketään naista syytä varmaan se on yhä lailla haastavaa löytää kumppani, jos naisena olet huomattavan kookas.. Toisinaan hämmentää, että miten alkukantaisille seikoille moni perustaa sen, että antaako edes mahdollsiuutta tutustua, lähtemällä treffeille.
Alle 170 cm pituisena (Täsmennys ennen kuin joku alkaa huomauttelemaan, että mistä miehen pittudesta kirjoitin)
Riippuu kuinka monta senttiä pyöristit ylöspäin.