Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee kissanpentu!

Vierailija
11.10.2021 |

Iiiik oon niin innoissani! Meille tulee Joulukuussa kissanpentu 14vko:nen. Meillä on jo yks kissa ja ostetaan sille siis kaveri:) mulla ois yks kysymys, että jos joku vois suositella laadukasta kissan märkäruokaa, meiän kissa joka meillä on nyt niin ei siis syö muuta kuin kuivamuonaa niin siksi en kauheesti märkäruoista tiiä. Ja saa myös kertoo kokemuksia kissanpennuista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pentuelämään. Kysy kasvattajalta ruokasuosituksia, kannattaa alkuun antaa samaa ruokaa kuin kasvattajan luona.

Vierailija
2/3 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa että nykyinen kisu juo tarpeeksi, koska virtsaongelmat on tosi yleisiä. Suositteluina sanoisin että sellaisia ruokia, jotka sisältää ainoastaan lihaa ja siihen verrattavia aineksia. Vehnä, sokeri, kasvisperäiset proteiinit on täysin turhia kisulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa että nykyinen kisu juo tarpeeksi, koska virtsaongelmat on tosi yleisiä. Suositteluina sanoisin että sellaisia ruokia, jotka sisältää ainoastaan lihaa ja siihen verrattavia aineksia. Vehnä, sokeri, kasvisperäiset proteiinit on täysin turhia kisulle.

Ja marketista merkkejä on esim. mjau ja prima cat, varmasti muitakin, mutta katsoo vaan itse sisällön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä