Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huoli :(

Vierailija
07.12.2014 |

Juu säälittävää tulla tänne tätä valittamaan, mutta tulen kuitenkin. Olen 11 ja vanhemmat eronnu. Nyt molemmille uudet kumppanit, isä vaan ei ole vielä muuttanut yhteen kaverinsa kanssa. Ja se tässä pelottaakin. Tiiän että iskä on nyt onnellinen vihdoin, kun maailmassa onkin jotain minkä vuoksi elää, mutta mun elämän se pilaa. Jos iskän tyttöystävä muuttaa meille, myös sen kaks tyttöä muuttaa tänne. Koska meillä on vaan yks ylimääränen huone, niin sen tietenkin "tarvitsisi" viistoistavuotias teini, omaan käyttöön. Näin ollen joutuisin asumaan tuntemattoman 13 vuotiaan tytön kanssa. Olen aina saanut asua omassa huoneessa, omassa rauhassa, ja nyt joku tulee pilaamaan sen :'(
Mitä teen? Isänkään onnea en halua pilata, kun sitäkin vain niin harvoin näkee :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttele isäsi kanssa asiasta :) kyllä hän varmasti ymmärtää että haluat omaa rauhaa. voihan se olla että muutatte isompaan asuntoon tai asia ratkeaa jollain muulla tavalla, kerro huolistasi isällesi kyllä kaikki ratkeaa vielä :) mukavaa joulun odotusta :-)

Vierailija
2/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti asiallisesta kommentista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita taas jos huolettaa.

Vierailija
4/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että isäsi ja uusi kumppani ei edes halua muuttaa yhteen. Riippuu esim. siitä joutuisivatko nämä 13- ja 15-vuotiaat vaihtamaan koulua. Itse eronneena oon huomannut et uuden kumppanin kaa ei ole samalla tavalla kiire "edetä" suhteessa. Elämä on hyvää ihan vain seurustellessa :)
Kuten joku aiempi kirjoittaja sanoi: puhu isällesi peloistasi. Hän haluaa tietää niistä (ja myös siitä, että olet onnellinen hänen puolestaan)

Vierailija
5/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä edellisiltä kirjoittajilta, ja samaa mieltä täälläkin: juttele isällesi. Hän varmasti ymmärtää, ja aikuiset kyllä tajuavat, että on tärkeää teidän lastenkin tutustua ennen yhteenmuuttoa (sanoit tyttöjä tuntemattomiksi). Varmasti nämäkin jutut mietitään läpi ennen kuin mitään tehdään - joko muutto muualle tai huonejärjestelyt keskustellaan yhdessä. Mukavaa joulua teille :)

Vierailija
6/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo niin paljon ystävällisiä kommentteja tälläsessä paikassa, kiitos :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän