Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini tuli ilmoittamatta kylään kun en ollut vastannut viestiin

Vierailija
11.10.2021 |

Tämä normaalia teillä? Olin oikeastaan siivomassa enkä edes huomannut viestiä.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman päivän aikana?

Vierailija
2/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman päivän aikana?

Niin siis en ollut vastannut siihen mitään niin kuulin vaan kun sitten ovikello soi ja se oli äitini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajatteliko hän, että sinulle on tapahtunut jotain? Vai tuliko vain uteliaisuuttaan?

Vierailija
4/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos on ollut välimatkaa kotoa muuttamisen jälkeen, mutta joskus jos en heti vastannut viestiin (olin 2 h elokuvissa tms), äiti soitti koko suvun läpi ja käski heidät soittamaan minulle. Oli tosi ahdistavaa.

Vierailija
5/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en 12 tuntii saisi lastani kiinni, niin kyllä menisin käymään. Ellei sitten ole kertonut olevansa siellä ja täällä.

Hän muutti syyskuun alussa, joten kyllä olen vielä huolehtija.

Vierailija
6/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat…

Vierailija
7/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin äitini. Ahdistavaa käytöstä.

Vierailija
8/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ajatteliko hän, että sinulle on tapahtunut jotain? Vai tuliko vain uteliaisuuttaan?

Uteliaisuuttaan.

Vierailija
9/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuuttaan.

Järkyttävää. Pitäisiköhän sinun muuttaa kauemmas?

Vierailija
10/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en 12 tuntii saisi lastani kiinni, niin kyllä menisin käymään. Ellei sitten ole kertonut olevansa siellä ja täällä.

Miksi aikuisen pitäisi tilittää äidilleen missä kulkee ja milloin ?

Vierailija
11/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala! Äiti tuli käymään! Nyt rajat sille vanhalle luuskalle! Seuraavaksi ilmoitat, että ei ole mitään asiaa sinun luokse ja jos ei usko, niin lähestymiskielto vetämään. Nykyajan vanhemmat on ihan sairaita, rajattomia läheisriippuvaisia narsistipsykopaatteja! Jos et nyt laita rajoja, se saattaa tulla uudemmankin kerran ja tuoda vaikka isäskin mukanaan ja mummon!

Vierailija
12/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli huolissaan, kun ap:sta ei kuulunut mitään.

Normaalia toimintaa.   Minäkin olen huolissani, jos joku ei vastaa puheluihin, eikä kuittaa viestiäni.

Siis lähiomaisestani.

Ei sille voi mitään, että huolehtiminen lapsista, vielä täysi-ikäistäkin, on äideille sisäänrakennettu asia.

Vierailija
13/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuuttaan.

Järkyttävää. Pitäisiköhän sinun muuttaa kauemmas?

Sanoin sille nyt tosta ettei saa tulla noin ja toivottavasti tajusi. Seuraavan kerran en aio avata ovea.

Vierailija
14/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan pöpi

Vierailija
15/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia toimintaa.   Minäkin olen huolissani, jos joku ei vastaa puheluihin, eikä kuittaa viestiäni.

Siis lähiomaisestani.

Ei sille voi mitään, että huolehtiminen lapsista, vielä täysi-ikäistäkin, on äideille sisäänrakennettu asia.

Huolissaan kun minusta ei kuulunut tuntiin? Joopajoo :D

Vierailija
16/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivoisin, että äiti pyrähtäisi kutsumatta kotiini. Äitini on kuollut.

Vierailija
17/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ryntäsivät kerran oven taakse, kun olin sängyssä yhden tapailukumppanin kanssa. Olin ollut vastaamatta puhelimeen noin 14 tuntia.

Vierailija
18/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala! Äiti tuli käymään! Nyt rajat sille vanhalle luuskalle! Seuraavaksi ilmoitat, että ei ole mitään asiaa sinun luokse ja jos ei usko, niin lähestymiskielto vetämään. Nykyajan vanhemmat on ihan sairaita, rajattomia läheisriippuvaisia narsistipsykopaatteja! Jos et nyt laita rajoja, se saattaa tulla uudemmankin kerran ja tuoda vaikka isäskin mukanaan ja mummon!

Taidat olla sellainen lapsen rajoja rikkova äiti kun meni noin tunteisiin.

Vierailija
19/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lähiomaisestani.

Läheisriippuvuutta.

Vierailija
20/96 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mummi oli samanlainen. Tulla tupsahti oven taakse vanhemmilleni, ellei saanut kiinni tai ihan muuten vaan. Itse en avannut ovea, jos ei ollut ilmoittanut käynnistään. Vaikka oman äidin työpaikka oli kotini vieressä aikoinaan, hän tuli vain ensin kysyessään, että voiko tulla pistäytymään ja oletko kotona, jos tulee hakemaan minut kävelylenkille seuraksi. Tästä toki on jo aikaa, koska asun eri paikkakunnallakin jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä