Olen kyllä kiitollinen ja onnellinen siitä, että olen kaunis
Tuntuu, että aina pitäisi vaan vähätellä ja hävetä itseään, syystä tai toisesta. Minäkin olen epäillyt itseäni ja ollut tyytymätön, kunnes jotenkin tajusin, että niin ei ole pakko elää. Se vaan tuntuu olevan oletettu hyvä normi, että itseensä ja elämäänsä ei kuulu olla tyytyväinen.
On ihanaa olla kaunis, se tekee elämästä usein keskivertoa helpompaa ja kun on oppinut ottamaan kehujakin vastaan niin itsetunto on kohentunut myös. Ei ole minun ansiotani se, että olen kaunis. Mutta kai nyt saisin silti iloita kiitollisena asiasta?
Olisivatpa ihmiset rohkeammin onnellisia juuri oman elämänsä etuoikeuksiistaan.
Kommentit (10)
Hohhoijaa, on niiiin raskasta olla kaunis mutta jonkun sekin on tehtävä....
Juu, kyllä elämä on keskivertoa helpompaa kun on kaunis. Itse olen vielä hauska ja sanavalmis ja hurmaava, todellakin saan usein sen minkä haluan ja olen siitä ylpeä. En käytä ihmisiä hyväkseni, mutta kyllä helpottaa elämää olla kaunis ja fiksu ja hauska. Jos joku kehuu niin en vähättele itseäni, sanon vain kiitos. On tyhmää vähätellä itseään, jos ei osaa pyytää jotain niin sitä ei varmasti saa.
Kiva, et on muitakin kauniita tällä palstalla :-).
En häpeä myöntää, että välillä käytän ulkonäköä hyväkseni. On helpompi saada miesten kanssa tahtonsa läpi kun on kaunis. Miksei naistenkin.
Ei Suomessa saa olla iloinen omista etuoikeuksistaan, ellei niitä ole tienattu verta ja kyyneleitä vuodattaen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:03"]
En häpeä myöntää, että välillä käytän ulkonäköä hyväkseni. On helpompi saada miesten kanssa tahtonsa läpi kun on kaunis.
[/quote]
No tämä. Tavisnaiset ei edes koskaan tule tajuamaan, että miten helvetin hienoa on elää kauniina naisena.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:03"]
En häpeä myöntää, että välillä käytän ulkonäköä hyväkseni. On helpompi saada miesten kanssa tahtonsa läpi kun on kaunis.
[/quote]
No tämä. Tavisnaiset ei edes koskaan tule tajuamaan, että miten helvetin hienoa on elää kauniina naisena.
[/quote]
Kateelliset tavisnaiset alapeukutti tuota alkuperäistä kommenttiani. Ei älyä itse hankita niin kuin ei kauneuttakaan ja silti älyllä saa ylpeillä ja sitä saa käyttää hyväkseen. Miksei myös ulkonäköä. Kunhan ei tee sitä muiden kustannuksella.
Oikeastaa me kaikki ollaan erilaisia, on kauniita ja vähemmän kauniita, mut me ei olla pelkästään sitä miltä me näytetään, vaan sitä me tehdään, miten ajatellaan ja eletään täällä. Aika moni asia lähtee sisältä päin ja se osittain määrittelee mitä me ollaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:25"]
Oikeastaa me kaikki ollaan erilaisia, on kauniita ja vähemmän kauniita, mut me ei olla pelkästään sitä miltä me näytetään, vaan sitä me tehdään, miten ajatellaan ja eletään täällä. Aika moni asia lähtee sisältä päin ja se osittain määrittelee mitä me ollaan.
[/quote]
Joojoo sisäinen kauneus on tärkein blaablaa, mutta kyllä ulkoisella kauneudella saa paljon etuuksia. Se on kuitenkin se joka ekana nähdään.