Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä ajattelet rehellisesti miehesi peniksen koosta?

Vierailija
11.10.2021 |

Tässäkin asiassa varmasti ajatukset vaihtelevat laidasta laitaan!

Nainen, mitä ajattelet rehellisesti miehesi peniksen koosta?

Vaihtoehdot

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite olen monesti miettinyt, miten hyvin naiset osaavat tuon koon arvioida? Ja huomaako nainen eroa vaikka a. 14/12, b. 13/11 Ja c. 15/12 peniksillä vai onko nuo jälkeenpäin kaikki "samankokoisia"?

Pitipä ihan mittanauhasta katsoa. Kyllähän 15/12 tai 13/11 on jo merkittävästi eri kokoisia. Luulisi tuon eron kyllä jo huomaavan.

Vierailija
22/35 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 15 senttinen kalu.

Kaksi naista on sanonut sen olevan iso.

Paksuus on pituutta tärkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mielenkiintoinen kysely. Mukava nähdä, miten eri tavalla ihmiset vastaavat tähän.

Vierailija
24/35 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite olen monesti miettinyt, miten hyvin naiset osaavat tuon koon arvioida? Ja huomaako nainen eroa vaikka a. 14/12, b. 13/11 Ja c. 15/12 peniksillä vai onko nuo jälkeenpäin kaikki "samankokoisia"?

No eivät kyllä osaa arvioida kokoa. Minulla on AS:ssä kuvia 14/11 -peniksestäni ja paljon on tullut "Onpa komea muna" -tyylisiä kommentteja. Eli siis ainakaan kuvan perusteella eivät osaa arvioida.

Tarkalleen samankokoinen penis ja sama havainto. Itse vielä olen hyvin hoikka niin tuokin hämää.

No onhan se ihan hyvän kokoinen. Vagina on yleensä lyhyempi kuin 14 senttiä, niin ei sen pidempi tarvitse ollakaan.

Emättimen pituus saattaa laajentua kiihoittuessaan kaksinkertaiseksi, joten useimmat penikset eivät ylety pohjaan ollenkaan.

Vierailija
25/35 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän hassun näköinen. Pieneltä näyttää varsinkin kun päällä on vähän mahaa.

Mutta tuntuu hyvältä ja erektiossa on kaunis.

Onkohan tämä yleistä, että naiset pitävät ei erektoitunutta penistä hassun näköisenä...

Vierailija
26/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on pieni noin 16 senttinen.

Kerran lsivalla sain ainakin 10 senttiä isompaa ja se tuntui paremmalta.

Vierailija
27/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän naiselle ole tärkeintä se tyydytyksen saaminen. Tosin näyttää vahvasti siltä, ettei se isolle osalle miehiä merkitse yhtään mitään.

Älä jaksa riehua joka ketjussa passiivisagressiivisten kommenttiesi kanssa.

Vierailija
28/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän naiselle ole tärkeintä se tyydytyksen saaminen. Tosin näyttää vahvasti siltä, ettei se isolle osalle miehiä merkitse yhtään mitään.

Mutta kun miehet ITSE täällä niin sanovat, eivät viitsi antaa naiselle orgasmia. Eikä se ole totta sitten?

Vierailija
29/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun miehet ITSE täällä niin sanovat, eivät viitsi antaa naiselle orgasmia. Eikä se ole totta sitten?

Osa voi sanoa, monelle se naisen nautinto on myös tärkeää. Se riippuu myös siitä miten se nainen toimii. Katsos kun se jalkansa levittävä nainen ei ole itsessään mikään palkinto, vai oletko sitä mieltä?

Vierailija
30/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa voi sanoa, monelle se naisen nautinto on myös tärkeää. Se riippuu myös siitä miten se nainen toimii. Katsos kun se jalkansa levittävä nainen ei ole itsessään mikään palkinto, vai oletko sitä mieltä?

Onneksi  näin onkin; esim oma mieheninauttii valtavasti ja haluaakin antaa paljn orgasmeja. Ei, en ole sitä mieltä että nainen on mikään palkinto, mutta ei pitäs olla myöskään niinkuin, yksi mies tuolla aiemmin kirjoitti" en siitsi antaa naiselle jos sitä ja tuota" - kornille kuulostaa.

Minusta miehen ja naisen pitäisi sensijaan molempien antaa niin paljon nautintoa toisell kuin vaan ikinä osaavat tai pystyvät. Eiköhän se olis kaikille paras ratkaisu.

Siksi en voi sivuuttaa jonkun typeryksen kirjoitusta alentavaan sävyyn ja itsekkäästi ajateltuna.

Vierailija
31/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsi piti kirjoittaa...

Vierailija
32/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi  näin onkin; esim oma mieheninauttii valtavasti ja haluaakin antaa paljn orgasmeja. Ei, en ole sitä mieltä että nainen on mikään palkinto, mutta ei pitäs olla myöskään niinkuin, yksi mies tuolla aiemmin kirjoitti" en siitsi antaa naiselle jos sitä ja tuota" - kornille kuulostaa.

Minusta miehen ja naisen pitäisi sensijaan molempien antaa niin paljon nautintoa toisell kuin vaan ikinä osaavat tai pystyvät. Eiköhän se olis kaikille paras ratkaisu.

Siksi en voi sivuuttaa jonkun typeryksen kirjoitusta alentavaan sävyyn ja itsekkäästi ajateltuna.

En minäkään viitsi jos nainen vaan odottaa että minä hoitelen molemmat.

Vierailija
33/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään viitsi jos nainen vaan odottaa että minä hoitelen molemmat.

Sun tappiosi, et haluakkaan muuta. Lopetan  tähän,ei kannata.

Vierailija
34/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pituus pitäisi ilmoittaa jo ensitreffeillä. Ei tarvitsisi edes mennä sänkyyn pettymään ja miestä nolaamaan.

Vierailija
35/35 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pituus pitäisi ilmoittaa jo ensitreffeillä. Ei tarvitsisi edes mennä sänkyyn pettymään ja miestä nolaamaan.

Aloitetaan nyt ensin vaikka poistamalla toppauksia rintavarustuksesta ja lakataan maalamasta naama eri näköiseksi kuin se on. Saako naisen painoakaan kysyä?