Kipuja koko kehossa - ahdistaa ja pelottaa
Olen huomenna menossa työterveyslääkärille, koska minulla on todella outoja kipuja ympäri kehoa. Olen 32 ja pelkään hirveästi, että minulla on joku levinnyt syöpä. Rinnat ovat kipeät, välillä särkee ja välillä polttelee. Ne eivät ole koskaan ennen olleet kipeät. Lisäksi on outoja jomotuksia ja polttavia tai vihlaisevia kipuja kaikkialla kropassa ja ne vaihtavat paikkaa. Välillä vatsassa, välillä jaloissa, välillä käsissä, välillä pakarassa tai alaselässä.
Tiedän, että huomenna on se lääkäri ja siellä selviää ehkä jotain, mutta miten saan itseni nyt rauhoitettua? Olen ihan hermoraunioina. Pelkään, että minulla on esim. rintasyöpä joka on levinnyt kaikkialle. Patteja ei tunnu rinnoissa, mutta rintani ovat kyllä muhkuraiset ja niitä on vaikea tunnustella.
Nytkin itken täällä kun pelottaa niin vietävästi. Onko muilla ollut samanlaisia oireita ja mistä ne ovat johtuneet? En osaa edes paikallistaa näitä, että onko kipuja luissa vai lihaksissa vai missä. Kipu ei ole hirveän kovaa, mutta eipä burana tähän ole auttanut.
Mulla tällä hetkellä täysin identtinen tilanne kuin AP:lla aluksi. Joka paikkaan sattuu, kivut vaihtavat jatkuvasti paikkaa ja pelottaa että kroppa täynnä etäpesäkkeitä. Rinnan alaosassa kummittelee pieni lommo, joka entisestään lietsoo pelkoa. En kuollaksenikaan muista onko lommo ollut tuossa aina. Maanantaina tarkoitus varata lääkäriin aika. Mutta pelkään myös, että jos mammografiasta ei löydy mitään niin syöpä onkin vatsassa joka myös kipuillut. Pelkään ihan tosissani syöpää ja olen ehtinyt jo hautajaisiakin miettiä.
Perkule tätä vainoharhaisuutta....