Rintaliivien koko 75G, mistä löydätte sopivia liivejä?
Taas kierretty kauppakeskusken kaupat, eikä sopivia liivejä löytynyt. Mistä ihmeestä saa sopivia liivejä ja palvelua oikeiden liivien löytämiseen?
Kommentit (33)
Esim. Zalando LingaDore, on myös Stockmannilla,
Vierailija kirjoitti:
Yksi hoitoni oli 70DD. Tykkäsin!
Pieni koko, suomalaiseksi normaali/iso.
Changen koot eivät riitä oikeasti isorintaisille, vaikka sillä on J-kuppejakin. Ei ainakaan minulle.
Lumingerie on suomalainen nettikauppa, josta niitä on löytynyt. Miss Marylla on joitakin malleja.
Kannattaa katsoa, saisiko jostakin mallista itse tuunaamalla sopivat. Kunhan kupit ovat täsmälleen sopivat ja oikealla kohdalla, ympärysmitalle voi tehdä monta muutosta. Liian isoa ympärysmittaa voi pienentää ompelemalla joustamatonta nauhaa.
Monella meistä on erikoisliikkeessä aivan eri kokemus kuin 15:lla. Kun liikkeessä ei ole sopivaa kokoa, myyjä selittää yrittää tuputtaa sitä kokoa, joka siellä sattuu olemaan. Yleensä liian pientä ympärysmitta.
Triumph Ladyform. Lisäksi pienentää rintoja kauniisti. Ainoat, joilla vältyn pää- ja hartiakivulta.
Olisko kuvaa niistä jättiläisistä?
Vierailija kirjoitti:
Rouvallani on valitettavan pienet tisut. Onneksi täällä on isoryntäisiäkin naisia, tekisi mieli kyllä sellaista kokeilla.
M52
Minä tulin just!
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouvallani on valitettavan pienet tisut. Onneksi täällä on isoryntäisiäkin naisia, tekisi mieli kyllä sellaista kokeilla.
M52
Minä tulin just!
M51
Tehän olette sitten oikein hyvä pari toisillenne.
Zalando, Dorina. En maksa yli 30 euroa liiveistä.
Kannattaa vähintäänkin kyseenalaistaa tuo hinta. Isorintaiset maksavat jotain tissiveroa, kun pienille tisseille saa kelpo rintsikat 20€.