Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivien koko 75G, mistä löydätte sopivia liivejä?

Vierailija
07.12.2014 |

Taas kierretty kauppakeskusken kaupat, eikä sopivia liivejä löytynyt. Mistä ihmeestä saa sopivia liivejä ja palvelua oikeiden liivien löytämiseen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene suosiolla liivien erikoisliikkeeseen. Sellaisesta saat asiantuntevaa palvelua ja varmasti oikeankokoiset sekä hyvin istuvat liivit.

Rintaliiveissä on huimia eroja. Itsellä 80 H nykyään, aiemmin 75 F ja joskus ihan nuorena 70 E. En ole koskaan löytänyt hyviä liivejä kuin erikoisliikkeistä, kolunnut ja sovitellut olen vuosien saatossa niin Lindexit kuin Ghanget ym.

Hyvät liivit ovat sellaiset, että ne todella tuntuvat mukavilta päällä, siis mukavammilta kuin ilman. Siitä hyvästä kannattaa maksaa se suolainen summa, noin +-100 euroa.

Kannattaa vähintäänkin kyseenalaistaa tuo hinta. Isorintaiset maksavat jotain tissiveroa, kun pienille tisseille saa kelpo rintsikat 20€.

Vierailija
22/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä kuvia sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hoitoni oli 70DD. Tykkäsin!

Vierailija
24/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Zalando LingaDore, on myös Stockmannilla,

Vierailija
25/33 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi hoitoni oli 70DD. Tykkäsin!

Pieni koko, suomalaiseksi normaali/iso.

Vierailija
26/33 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changen koot eivät riitä oikeasti isorintaisille, vaikka sillä on J-kuppejakin. Ei ainakaan minulle.

Lumingerie on suomalainen nettikauppa, josta niitä on löytynyt. Miss Marylla on joitakin malleja.

Kannattaa katsoa, saisiko jostakin mallista itse tuunaamalla sopivat. Kunhan kupit ovat täsmälleen sopivat ja oikealla kohdalla, ympärysmitalle voi tehdä monta muutosta. Liian isoa ympärysmittaa voi pienentää ompelemalla joustamatonta nauhaa.

Monella meistä on erikoisliikkeessä aivan eri kokemus kuin 15:lla. Kun liikkeessä ei ole sopivaa kokoa, myyjä selittää yrittää tuputtaa sitä kokoa, joka siellä sattuu olemaan. Yleensä liian pientä ympärysmitta.

Vierailija
27/33 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta löytyy parhaiten.

Vierailija
28/33 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumph Ladyform. Lisäksi pienentää rintoja kauniisti. Ainoat, joilla vältyn pää- ja hartiakivulta.

Vierailija
29/33 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kuvaa niistä jättiläisistä?

Vierailija
30/33 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouvallani on valitettavan pienet tisut. Onneksi täällä on isoryntäisiäkin naisia, tekisi mieli kyllä sellaista kokeilla.

M52

Minä tulin just!

M51

Vierailija
31/33 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouvallani on valitettavan pienet tisut. Onneksi täällä on isoryntäisiäkin naisia, tekisi mieli kyllä sellaista kokeilla.

M52

Minä tulin just!

M51

Tehän olette sitten oikein hyvä pari toisillenne.

Vierailija
32/33 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkija tai Agri Market.

Vierailija
33/33 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando, Dorina. En maksa yli 30 euroa liiveistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän