Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliivien koko 75G, mistä löydätte sopivia liivejä?

Vierailija
07.12.2014 |

Taas kierretty kauppakeskusken kaupat, eikä sopivia liivejä löytynyt. Mistä ihmeestä saa sopivia liivejä ja palvelua oikeiden liivien löytämiseen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä.

Ymmärräthän, että Suomen kokoisessa maassa ei voi pitää varastoissa tuollaista erikoiskokoa. Liekö vieläpä alusvaatteissa sama kuin muissa vaatteissa ja kengissä, että on ostettava joku valmistajan tarjoama lajitelma, jossa tulee tiettyjä kokoja tietty määrä, eikä siihen voi vaikuttaa, ei pieni suomalainen jälleenmyyjä ainakaan.

Vierailija
2/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä eksyi tähän ketjuun, annatteko anteeksi? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changelta saa hyvää palvelua (ainakin Lahdessa) ja kokoja on laidasta laitaan.

Vierailija
4/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä isot, ei enää niin kiinteät boobsit. Changella on yksi perusmalli mikä käy. Ja kauppakeskuksen liiviliikkeestä olen ostanut myös. Ei tarvitse kun seisoa kopperossa ja vaihtaa liivejä mitä myyjä tuo. Haittapuolena hinta, vähintään 40e menee yksiin.

Vierailija
5/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi sitten hyvä nettikauppa? Joskus olen tilannut netistä, mutta vaikka olen mitannut ja yrittänyt valita oikean koon, olen silti onnistunut valitsemaan väärän koon. En jaksaisi palautus rumbaa ja ulkomaille palauttaminen on välillä vähän vaikeampaa ja saattaa maksaa.

Vierailija
6/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoja löytyy alusvaatteisiin erikoistuneista liikkeistä. Kannattaa suosiolla jättää kiertämättä kaikki tavaratalojen (Sokos, Lindex ym ym puhumattakaan Prismat, Cittarit) alusvaateosastot, joista ei takuulla kokoja löydy tai asiantuntevaa palvelua.

Netistä voi myös katsella halutessaan, esim. kotimainen http://www.lumingerie.fi/

Hinnat liiveillä on valitettavasti alkaen noin 100e mutta hyvästä, sopivan kokoisesta ja tukevasta liivistä kannattaa maksaa.

Vierailija
7/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama koko, ostan rinnakkaiskoon lindexistä tai cubuksesta (eli 80f, löytyy paöjon helpommin ja usein myös sopiva). Change kallis ja koot outoja

Vierailija
8/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, sokoksesta löytyy myös
- 8

Vierailija
9/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä koko 60I ja ainoostaan sokokselta löytyy kokoja. Harvoista liivikaupoista löytyy edes 60 ympäryksellä. Hyvää nettikauppaa en oo jaksanu ettiä.

Vierailija
10/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos, Funky Lady, netistä. Yleensä pyrin sovittamaan jotain mallia kaupassa ja tarkistan sitten jos sen saa tilattua netistä halvemmalla. Bravissimo.com on luotettavaksi koettu sivu.

Vierailija
11/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:56"]Itsellä koko 60I ja ainoostaan sokokselta löytyy kokoja. Harvoista liivikaupoista löytyy edes 60 ympäryksellä. Hyvää nettikauppaa en oo jaksanu ettiä.
[/quote]

"Isot koot" tuntuu tosiaan lähes aina olwvan niittä, joissa kuppi kyllä isohko (niin siis e-f eli ei edes aina sitä isompi) ja ympärys alkaa siitä 85-90. Turhauttavaa.

- 8

Vierailija
12/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene suosiolla liivien erikoisliikkeeseen. Sellaisesta saat asiantuntevaa palvelua ja varmasti oikeankokoiset sekä hyvin istuvat liivit. 

Rintaliiveissä on huimia eroja. Itsellä 80 H nykyään, aiemmin 75 F ja joskus ihan nuorena 70 E. En ole koskaan löytänyt hyviä liivejä kuin erikoisliikkeistä, kolunnut ja sovitellut olen vuosien saatossa niin Lindexit kuin Ghanget ym. 

Hyvät liivit ovat sellaiset, että ne todella tuntuvat mukavilta päällä, siis mukavammilta kuin ilman. Siitä hyvästä kannattaa maksaa se suolainen summa, noin +-100 euroa. 

Vierailija
13/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Käytän yleensä kokoa 80F/G ja olen pääasiassa ostanut rintaliivini joko Changen tai brittiläisen Figleavesin kautta (nettikauppa, hyvät valikoimat ja halvat hinnat Suomen vastaaviin verrattuna!). Myös KappAhl on alkanut myydä suurempia kuppikokoja pienemmillä ympäryksillä. :)

Vierailija
14/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohdin tosiaan sanoa, että tuonne Figleavesille palauttaminen on todella helppoa! He myös maksavat palautuksen postimaksun. Olen tilannut sieltä 3 kertaa ja tilaan taas pian uudestaan.

www.figleaves.com

T. 13

Vierailija
15/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipurin erikoiskorsettiliike helsingissä.

Vierailija
16/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvallani on valitettavan pienet tisut. Onneksi täällä on isoryntäisiäkin naisia, tekisi mieli kyllä sellaista kokeilla.

M52

Vierailija
17/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta olen aina löytänyt paremmin sopivia liivejä kuin liiviliikkeestä. En ole ihan noin rintava, mutta olen siellä huomannut että kuppikokoja on aivan valtavasti, alkaen ympärysmitasta 60 kuppikokoihin I ja J.

Vierailija
18/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Käytän yleensä kokoa 80F/G ja olen pääasiassa ostanut rintaliivini joko Changen tai brittiläisen Figleavesin kautta (nettikauppa, hyvät valikoimat ja halvat hinnat Suomen vastaaviin verrattuna!). Myös KappAhl on alkanut myydä suurempia kuppikokoja pienemmillä ympäryksillä. :)

Figleaves kyllä taisi lopettaa toimintansa jo pari vuotta sitten, ja muutenkin brittiläiset verkkokaupat ovat aika nihkeitä toimittamaan EU:hun.

Vierailija
19/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä.

Ymmärräthän, että Suomen kokoisessa maassa ei voi pitää varastoissa tuollaista erikoiskokoa. Liekö vieläpä alusvaatteissa sama kuin muissa vaatteissa ja kengissä, että on ostettava joku valmistajan tarjoama lajitelma, jossa tulee tiettyjä kokoja tietty määrä, eikä siihen voi vaikuttaa, ei pieni suomalainen jälleenmyyjä ainakaan.

Jostain syystä suomessa kuvitellaan, että kaikki DD-kokoa isommat ovat jotenkin joku marginaalijoukko. Oikeasti meitä on paljon. Ja sitten aina säännöllisesti joku käy mediassa avautumassa kuinka naiset käyttävät vääränkokoisia liivejä. Haluaisin ostaa oikeankokoiset kaupasta, enkä tuntien surffailun jälkeen arvaamalla, että istuuko malli. Nyt pitäisi alusvaateosastojen ostajien vähän tuuletella uskomuksiaan. Ja meitä on myös nuoria jotka haluamme kauniita liivejä koosta huolimatta, eikä mitään mummomalleja.

Helsingissä Fredalla on liike josta saa joitakin liivejä isommassa koossa, mutta valikoima on muuten mielestäni vähän vanhemmille leideille suunnattu.

Vierailija
20/33 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Mary of Sweden nettikauppa. Laadukkaita ja hyvin istuvia, kokooaan  vastaavia liivejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi