Onko oikein painella leipäpusseja kaupassa?
Kommentit (16)
No en mä tiie. Mä puristelen ne ainaki. Eihän sitä oo oikein lyödä toista ja silti niin tapahtuu joka päivä kaikkialla maailmassa.
Jaa mitä väärää siinä nyt sitten olisi?
Miksi niitä edes puristellaan?:DDDD
Sulla on oikeus tietää mitä ostat. Eli puristele vaan!
Ei. Pitää lukea päiväyksestä. Tuoretta on esim. ruispalat, jos on 3 päivää jäljellä,
jälkiuunipalat, jos on 4,
vaaleahko leipä, 2,
puhtaasti vehnäleipä, 1 päivä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:47"]Miksi niitä edes puristellaan?:DDDD
[/quote]
Mä ainakin tunnustelen että onko kiinteä vai ihan höttöinen. Tai tuntuuko kuivalta vai kostealta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:47"]
[/quote]
Kokeillaa onko riittävän tuoreita. En mä ainakaa tykkää ajatuksesta et mun ostamaa ohutkalvoista pussia on 40 ihmistä puristellu. Ap
Kokeilemalla tietää, onko tuoretta. Kokeilen, jos tuntuu vanhalta ja kuivalta en osta. Ei riitä pelkkä päiväys. On oikein painella Suomen hinnoilla.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:47"]
[/quote]
Kokeillaa onko riittävän tuoreita. En mä ainakaa tykkää ajatuksesta et mun ostamaa ohutkalvoista pussia on 40 ihmistä puristellu. Ap
[/quote]
Voi luoja ocd?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:48"]
Ei. Pitää lukea päiväyksestä. Tuoretta on esim. ruispalat, jos on 3 päivää jäljellä, jälkiuunipalat, jos on 4, vaaleahko leipä, 2, puhtaasti vehnäleipä, 1 päivä.
[/quote]
No näin justiinsa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:47"]
[/quote]
[/quote]
Syötkö sinä sen pussinkin? Mitenkä hedelmien kanssa? Et varmaan osta ollenkaan.
Ja kyllä minä kokeilen onko edessä tuore vai ei tuore tuote. Ruisleivät menee äkkiä kuivaksi.
Kerran kaupassa näin, kun eräs mies kokeili paistopisteen paperipussissa olevia leipiä laittamalla kätensä sinne pussiin sisälle...
Ennen kuin leipä tulee kaupan hyllylle, laskekaa kuinka moni sitä on jo painellut, alkaen tehtaalta sitten kuljetus suurempaan varastoon, lastaus jne. Turhaa fobiaa ap:lla.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:53"]Kerran kaupassa näin, kun eräs mies kokeili paistopisteen paperipussissa olevia leipiä laittamalla kätensä sinne pussiin sisälle...
[/quote]
Olisit sanonut sille jotain?! Aivasteleehan jotkut buffetpöytiinkin.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:47"]
[/quote]
[/quote]
Voi luoja ocd?
[/quote]
En ole ap, mutta minulla on ocd, eikä ole tullut mieleenkään leipäpussien puristelu, tai ahdistus siitä :D
En tiedä oikeasta tai väärästä mutta mä painelen kaikkea kun olen kaupassa.