Kukaan mies ei kiinnostu naisesta, joka
on itseriittoinen besserwisser, täydellisyyden tavoittelija, kulkee naama nyrjähtäneenä tosikkona eikä koskaan naura, hassuttele ja ota rennosti. Olenpa vaan huomannut.
Kommentit (20)
Nou hätä. Minäkään en ole kiinnostunut miehistä. :)
Kuvauksen kaltaisesta naisesta ei kannatakaan kiinnostua, jos nainen ei ole tyytyväinen ja onnellinen itsekseen, niin ei se paremmaksi muutu miehen kanssakaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:50"]
Kuvauksen kaltaisesta naisesta ei kannatakaan kiinnostua, jos nainen ei ole tyytyväinen ja onnellinen itsekseen, niin ei se paremmaksi muutu miehen kanssakaan.
[/quote]
Tai sitten tuo on pelkkää ulkokuorta pitämässä kaikki idioottimiehet ja niiden lähestymiset loitolla ;)
Miksei voi olla vaan oma itsensä ja sanoa nätisti, jos ei kiinnosta? Mikä idea on siinä, että vetää jotain koppavaa roolia? Saatko siitä jonkun tyydytyksen, kun voit olla muka ylempiarvoinen?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:13"]
Miksei voi olla vaan oma itsensä ja sanoa nätisti, jos ei kiinnosta? Mikä idea on siinä, että vetää jotain koppavaa roolia? Saatko siitä jonkun tyydytyksen, kun voit olla muka ylempiarvoinen?
[/quote]
On se aika tyydyttävää olla ylempiarvoinen kuin joku idioottimies, myönnän.
[/quote]
Koska te miehet ette ota naista tosissaan kun se sanoo, että mies ei kiinnosta. Ikävää, mutta jokainen nainen voi siihen yhtyä, että tehokkainta on joko sanoa olevansa varattu tai sitten käyttäytyä ilkeästi. Uskoisitte itse miehinä helpommin.
No aivan sama :D Elätkö sä ap elämää sen mukaan mistä miehet on kiinnostueet?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:19"]
[/quote]
Koska te miehet ette ota naista tosissaan kun se sanoo, että mies ei kiinnosta. Ikävää, mutta jokainen nainen voi siihen yhtyä, että tehokkainta on joko sanoa olevansa varattu tai sitten käyttäytyä ilkeästi. Uskoisitte itse miehinä helpommin.
[/quote] Todella kypsää käytöstä. No mitäpä muuta sitä kanoilta voikaan odottaa..
Eipä tarvii pelätä, että Kukaan fiksukaan mies tulee sua lähestymään, kun näkee sun käytöksen.
Kyllä niitä vastaavanlaisia miehiäkin kuule löytyy!
Hauskaa! Olen osin ap:n kuvaileman kaltainen nainen. Besserwisser, perfektionisti ja välillä naama aika rumalla mutkalla. Toisaalta olen aika hassutteleva, rento ja nauravainen.
Töissä olen nuo ensimmäiset ja vaikka millään tasolla en halua mitään flirttiä ym. työkavereiden kanssa, on ukkoja joutunut hätistelemään kauemmas. Kehuvat viisaaksi, etäiseksi ja cooliksi.
Lisään vielä, että omana itsenäni olen kelvannut miehelleni jo yli 10 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:23"]
Eipä tarvii pelätä, että Kukaan fiksukaan mies tulee sua lähestymään, kun näkee sun käytöksen.
[/quote]
Ihan Hirveän Surullista. :D
Voi ei, mitä sitten jos en kelpaa kenellekään miehelle?!!!1
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:22"]
[/quote]
[/quote] Todella kypsää käytöstä. No mitäpä muuta sitä kanoilta voikaan odottaa..
[/quote]
Joku luuserimies oikein vikisee taas sunnuntai-iltansa ratoksi naisten kanamaisuutta <3
Opettele lukemaan ja ymmärrä, etten minä väittänyt missään vaiheessa käyttäytyväni millään tuollaisella tavalla.
Toki olen luonnostaan tosikko ja vaikutan nyreältä, koska olen ujo. Pitää tehokkaasti iskijät ja känniöriläät ainakin baareissa kaukana! ;D
Hmm, mä varmaan vaikutan monen miehen mielestä tuollaiselle. Mutta siihen on syynsä miksi olen sellaiseksi muuttunut. Suurin syy on se, että elämässä on tullut paljon vastoinkäymisiä joille en itse ole voinut mitään. Mulla on sairauksia jotka ei näy päällepäin muuten kuin juuri siinä etten kulje koko ajan hymy naamalla. Väsyn erittäin helposti enkä yksinkertaisesti jaksa/pysty olemaan sellainen ihana nauravainen nainen mistä miehet tykkää.
Hyvien ystävien ja läheisten kanssa nauran paljonkin, harmi että harva mies jaksaa tutustua paremmin että näkisi tämänkin puolen. Besserwisseröinti on kyllä ikävä tapa, siihen sorrun usein. Mutta senkin saisin varmasti anteeksi jos olisin muuten ihanampi. Elämäntehtäväni ei kuitenkaan ole miellyttää miehiä, joten ei tämä omaa elämääni niin paljon haittaa.
En oo koskaan ollut kyllä kiinnostunut miehestäkään, jolla on tollaisia piirteitä...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:22"]
[/quote]
[/quote]
Joku luuserimies oikein vikisee taas sunnuntai-iltansa ratoksi naisten kanamaisuutta <3
Opettele lukemaan ja ymmärrä, etten minä väittänyt missään vaiheessa käyttäytyväni millään tuollaisella tavalla.
Toki olen luonnostaan tosikko ja vaikutan nyreältä, koska olen ujo. Pitää tehokkaasti iskijät ja känniöriläät ainakin baareissa kaukana! ;D
[/quote] Miltä sinusta tuntuisi jos menisit iskemään jotain miestä josta olet kiinnostunut ja mies käyttäytyisi sinua kohtaan ilkeästi ja kusipäisesti?
Besserwisserit on kyllä ihan oikeasti niin vastenmielinen ihmisryhnä, oli kumpaa sukupuolta tahansa. Häippäsen heti, kun tajuan ihmisen olevan sellainen, ei vaan pysty sietämään.
Itse satun olemaan naimisissa vaikka olen paikoin vittumainen äkäpussi joka on pahimmillaan juurikin "itseriittoinen besserwisser, täydellisyyden tavoittelija, kulkee naama nyrjähtäneenä tosikkona eikä koskaan naura, hassuttele ja ota rennosti."
Jos mulla ei olis mun haastavista naisista pitävää miestäni, tuskin huolisin KETÄÄN jolle pitäisi olla söpö ja harmiton. Mielummin yksin kuin epätyydyttävässä suhteessa. Eikä yksin eläminen edes olisi vastenmielistä.
Ja ei, mun arvo ei määräydy miesten ihailun ja hyväksynnän mukaan. Naurettava ajatuskin.
Mitä sitten? Noi on niin perustavanlaatuisia, että jos naiselle kohdat on ongelmia ei niitä ole helppo muuttaa vaikka joku älypää av-palstalla ne turn offeiksi kertoisi.