Kumman taudin (tai oireen) ottaisit mielummin?-peukutusketju
Eli yläpeukku ensimmäiselle vaihtoehdolle ja alapeukku sitten toiselle.
Minäpä aloitan: akne vai ylipaino?
Kommentit (181)
ruoka-aineallergia vai eläinallergia?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:03"]vulvodynia vai masennus
[/quote]
Tää on aika kinkkinen.. Jos ottaisi masennuksen niin silti ei varmaan hirveästi seksiä tekisi mieli kuitenkaan ja jos ottaisi vulvodynian niin se kuitenkin aiheuttaa myös masennusta. Mulla on molemmat, en osaa päättää kumman ottaisin mielluummin..
Korvatulehdus vai silmätulehdus?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:46"]
Migreeni vai ärtyvän suolen oireyhtymä?
[/quote] Heh, täällä näemmä porukka ei oikein tajua millainen migreeni voi oikeasti olla. Nimittäin sen on pahimmillaan verrattavissa neliraajahalvaukseen ja tautiasteikossa siis samalla tasolla ja mm reumaa, ärtyvän suolen oireyhtymää, epilepsiaa ja lähes kaikkia muita tauteja paljon korkeammalla. Migreeni voi invalidisoida ihmisen täysin työkyvyttömäksi ja jopa täysin petipotilaaksi koska sitää voi pahimmillaan olla joka päivä ja yksi ja joninasteisena koko ajan.
[/quote]
Minäkin ihmettelin tätä.
No kumpaakin voi olla eri asteisia, itselläni on ärtynyt paksusuoli, ja valitsin sen mieluummin kuin migreenin. Vaikka mulla ei ole migreeniä, niin pahoja päänsärkyjä on ollut. Niin pahoja, että ne vie kyllä satakertaisen voiton tästä suolenärtymästä. Mieluummin ripuloin ämpäri sylissä joka päivä, kuin ottaisin minkäänasteisen migreenin.
On tullut sivusta seurattua montaa migreenistä kärsivää. Itselläni taas paha niska-hartiavaiva aiheuttaa pahaa kasvo- ja naamakipua.
Erektiohäiriö vai kaljuuntuminen nuorena?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:46"]
[/quote] Heh, täällä näemmä porukka ei oikein tajua millainen migreeni voi oikeasti olla. Nimittäin sen on pahimmillaan verrattavissa neliraajahalvaukseen ja tautiasteikossa siis samalla tasolla ja mm reumaa, ärtyvän suolen oireyhtymää, epilepsiaa ja lähes kaikkia muita tauteja paljon korkeammalla. Migreeni voi invalidisoida ihmisen täysin työkyvyttömäksi ja jopa täysin petipotilaaksi koska sitää voi pahimmillaan olla joka päivä ja yksi ja joninasteisena koko ajan.
[/quote]
Minäkin ihmettelin tätä.
No kumpaakin voi olla eri asteisia, itselläni on ärtynyt paksusuoli, ja valitsin sen mieluummin kuin migreenin. Vaikka mulla ei ole migreeniä, niin pahoja päänsärkyjä on ollut. Niin pahoja, että ne vie kyllä satakertaisen voiton tästä suolenärtymästä. Mieluummin ripuloin ämpäri sylissä joka päivä, kuin ottaisin minkäänasteisen migreenin.
On tullut sivusta seurattua montaa migreenistä kärsivää. Itselläni taas paha niska-hartiavaiva aiheuttaa pahaa kasvo- ja naamakipua.
[/quote]
Siis pahaa kasvo- ja pääkipua :D
Ilmeisesti ootte kaikki aika terveitä, kun tykkäätte leikkiä sairauden mahdollisuudella.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:11"]Skitsofrenia vai vakava-asteinen masennus?
[/quote]
OT, mutta minulla on molemmat ja vielä ocd ja paniikkihäiriö noiden päälle :D Crohnin tautia epäillään, mutta se diagnoosi on vielä auki, testit ja kaikki menossa. Välillä mietin, miten edes jaksan täällä... Ja olen vasta 17v.
Masennus jostain 11-vuotiaasta lähtien, paniikkihäiriö sama, skitsofrenia 10-13v, ocd:n oireita eskarista alkaen ja crohnia alettiin epäillä pari kk sitten, oireita jatkunut 1,5v.
Mutta jatkakaa :)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:46"]
[/quote]
Minulla on molemmat - ja silti ottaisin mielummin ainoastaan migreenin :) Minut on kiidätetty useamman kerran sairaalaan migreenin katkaisuun, sen verran vahvoja lääkkeitä ei luovuteta itse otettavaksi, ja silti ottaisin mielummin migreenin.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:05"]
Ilmeisesti ootte kaikki aika terveitä, kun tykkäätte leikkiä sairauden mahdollisuudella.
[/quote]
Ihminen on terve, kun se leikkii. ;)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:05"]Ilmeisesti ootte kaikki aika terveitä, kun tykkäätte leikkiä sairauden mahdollisuudella.
[/quote] No onhan tää mielenkiintosta jos on joku tauti, että ottaisiko joku mielummin sen vai vaikka syövän :D Itselläni on ollut nuorena pahakin akne ja "kiva" huomata että mielummin ihmiset ottaisivat sen kuin ylipainon. Nykyisin on migreeni.
Ykköstyypin diabetes vai kakkostyypin diabetes?