Kumman taudin (tai oireen) ottaisit mielummin?-peukutusketju
Eli yläpeukku ensimmäiselle vaihtoehdolle ja alapeukku sitten toiselle.
Minäpä aloitan: akne vai ylipaino?
Kommentit (181)
Nuoruuden tyhmyys vai varttuneemman kyynisyys?
Naisilla partakarvat vai rintakarvat?
Ylimääräinen sormi vai ylimääräinen ylimääräinen korva?
Mykkyys vai yksisilmälappuisuus?
Kondylooma vai vertavuotavat peräpukamat?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:05"]
Ilmeisesti ootte kaikki aika terveitä, kun tykkäätte leikkiä sairauden mahdollisuudella.
[/quote]
Minä olen kuule niin monesta vaivasta kärsivä, etten usko, näenkö vuotta 2015. Ainakaan kokonaan. Näihin vastaaminen tuskin kertoo terveydestä. Tai no ehkä mielenterveydestä ja liiasta ajasta :D
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:46"]
Migreeni vai ärtyvän suolen oireyhtymä?
[/quote] Heh, täällä näemmä porukka ei oikein tajua millainen migreeni voi oikeasti olla. Nimittäin sen on pahimmillaan verrattavissa neliraajahalvaukseen ja tautiasteikossa siis samalla tasolla ja mm reumaa, ärtyvän suolen oireyhtymää, epilepsiaa ja lähes kaikkia muita tauteja paljon korkeammalla. Migreeni voi invalidisoida ihmisen täysin työkyvyttömäksi ja jopa täysin petipotilaaksi koska sitää voi pahimmillaan olla joka päivä ja yksi ja joninasteisena koko ajan.
[/quote]
Itselläni on molemmat ja migreeniä n. 3x/vko lääkityksistä huolimatta ja ripulointia joka päivä. Mieluummin sairastan migreeniä kuin juoksen pitkin kaupunkia vessassa kun maha päättää toimia...:) Vieraissa kaupungeissa käyminen mahdotonta ellei ota selvää missä on vessat pitkin kaupunkia, ellet halua kulkea paskat housussa...:D Ei kannata aliarvioida suolistosairauksia, enemmän olen sairaalassa kulkenut vatsan takia kiputipassa kuin migreenin.
Suomenkielinen vai latinankielinen diagnoosi paperissa?
Ripuli vai kriittisen hetken hervoton hepuli?
Keuhkoveritulppa vai aivoveritulppa?
Pitkään kestävä ummetus vai ripuli?
Tuntoaistin menettäminen kokonaan vai päivittäinen kipuaistimus?
Vainoharhaisuus vai sinisilmäisyys?