Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen huonot puolet

Vierailija
07.12.2014 |

Työtön, tuloton, juo 1-4 päivää viikossa, masentunut, kaljamaha kasvaa juonut toistakymmentä vuotta, hirveä parta. Kyllä keski-ikäistyminen on ihanaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin liiallinen käyttö. Muusta ei juuri riidellä, aivan ihana mies muuten <3

Vierailija
2/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa, kiroaa ja nimittelee lasten kuullen. Ovat alle kouluikäisiä. Jos mainitsen hänelle jostain asiasta, niin hän alkaa oikein etsimällä etsimään minusta vikoja. On lapsellisen, loukkaantuu helposti ja haluaa kostaa "samalla mitalla." On jäänyt kiinni valheista joita on kertonut kavereille. He eivät ole uskoneet tietenkään. Tuntuu että omatuntokin puuttuu kokonaan. Lapset rissaavat minua ja tietty hertsaan - saan huutoa ja haukkumista osakseni. Itse sen ajan lukee lehteä tai on facebookissa. Käy kapakoissa, minä en saa mennä mihinkään. Jos nukun pidempään... kiroaa että on lapsille aamupalankin laittanu ku oon nukkunu. Itse nukkuu sunnuntaina melkein koko päivän! Eikä se mitään haittaa. Ei tuo ruokaa perheelle vaikka on töissä. Tässä nyt muutamia esimerkkejä. : ( Niin ja tosi usein pyytää minua lähtemään kodista kun suuttuu. Ja mainitsee että hän tämän asunnon on ostanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ei muita huonoja puolia, aivan ihana elämän kaikissa muissa asioissa. Näköjään paikalla muitakin.

Ap

Vierailija
4/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuloton mitensaa juomat? juoksukaljaa?

Vierailija
5/5 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis täydellinen mies muuten (ei juo, hyvä isä, hyvä ulkonäkö, älykäs), mutta kun on muidennaisten perään. Ei siis tapaa niitä, mutta nyt jo pari kertaa jäänyt kiinni kun kirjoittelee netissä toisten kanssa, sellaisia puolituhmia juttuja. Mä ihmettelinkin, miten voi olla että olen täydellisen yksilön napannut..