Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok tarjoilut?

Vierailija
11.10.2021 |

Meinasin tarjota appivanhemmille isänpäivänä ruuan kun tulevat kerrankin kylään.
Eix tää ole ihan hyvä, eli riisiä, hunajamarinoituja broilerisuikaleita ja hemapaa? Tarvisko vielä erikseen joku salaatti? Ja leipä, ruispalat vai riisipiirakat?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joku juhlavampi kuten Rainbow-kalapuikot ja ranskalaiset. Kastikkeen (ketsupin) voisi tarjota omassa kulhossaan. Lisukkeena toimisi hienosti joku majoneesipohjainen einessalaatti.

Vierailija
22/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen täällä oli pitkä ketju, jossa ylistettiin noita kyseisiä ruokia, joten kyllä enemmistö söisi tuollaisen menuun varmasti mielellään.

Pitäkää kiva isänpäivä, pääasia että ruokaa on ja henkilökemiatkin siellä taitaa toimia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapata,kuoritut potut,salaatti + kakkukahvit.

Vierailija
24/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä parempi että menette ravintolaan syömään.

Vierailija
25/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko joku teinipari? Ihan kiva arkiruoka mutta en nyt lähtis ketään varta vasten kutsumaan syömään sitä.

Vierailija
26/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin anoppina otettu, jos miniä on nähnyt vaivaa ja tehnyt ruokaa meitä varten. 

Nuorelle parille riisi -broilerikastike voi olla tavallista juhlavampaa ruokaa, verrattuna siihen, mitä normaalisti syövät.  Salaatti on hyvä lisä broilerin kylkeen ja todellakin ihan tavallista leipää, koska riisiä oli jo tarjolla.

Kahvit tietenkin lisäksi ja jotkut leivokset, tai mieluummin itse leivottua. 

-En usko, että kukaan keski-ikäinen tekisi tällaista aloitusta vauva-palstalle. 

Mutta jos viisikymppiset valmistavat juhla-aterian iäkkäille vanhemmilleen, niin se on sitten tyyliin 

kuoritut perunat ja karjalanpaisti.  

Vierailija
27/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi kirjoitti:

Minä olisin anoppina otettu, jos miniä on nähnyt vaivaa ja tehnyt ruokaa meitä varten. 

Nuorelle parille riisi -broilerikastike voi olla tavallista juhlavampaa ruokaa, verrattuna siihen, mitä normaalisti syövät.  Salaatti on hyvä lisä broilerin kylkeen ja todellakin ihan tavallista leipää, koska riisiä oli jo tarjolla.

Mutta jos viisikymppiset valmistavat juhla-aterian iäkkäille vanhemmilleen, niin se on sitten tyyliin 

Mihin verrattuna kanasuikaleet ja hemapa on juhlavaa? Ihan tosissani kysyn kun nuorena ihmisenä pidän tätä ihan alarajana arkiruoalle. 

Vierailija
28/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran puolison vanhemmille kukkakaalikeittoa ja toinen jo etukäteen pöytään istuessa sanoi, ettei puoliso syö sitä, kun inhoaa kukkakaalia. Kehui ja otti kuiten lisää.

Vierailija
29/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anoppi kirjoitti:

Mihin verrattuna kanasuikaleet ja hemapa on juhlavaa? Ihan tosissani kysyn kun nuorena ihmisenä pidän tätä ihan alarajana arkiruoalle. 

no esim. nuudelit, ranskanpotut, kaikki valmisruoat -makaronilaatikot, maksalaatikot, hernekeitot. pelkät leivät ja sämpylät jne.

Vierailija
30/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anoppi kirjoitti:

no esim. nuudelit, ranskanpotut, kaikki valmisruoat -makaronilaatikot, maksalaatikot, hernekeitot. pelkät leivät ja sämpylät jne.

Minusta se on käytännössä myös valmisruokaa. Valmismarinadit ovat ylisuolattuja lisäainelitkuja. Ainoa ero valmisruokaan on, että kana täytyy kypsentää lämmittämisen sijaan.

Vierailija
31/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monellakaan opiskelijalla ole varaa ostaa kunnon ruokaa. 

Saati, että olisivat oppineet valmistamaan erilaisia ruokia. 

Jos ap on parikymppinen ja osaa tehdä riisiä, kanaa ja salaattia, niin olisin tyytyväinen ja ylpeä. 

Siitä on hyvä jatkaa ja kehittyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme