Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta mennyt kammottavaksi

Vierailija
07.12.2014 |

Siis mitä ihmettä täällä on tapahtunut? Eilen oli palsta täynnä pillu-kullijuttuja, tänään haukutaan lihavia ja Selänteitä. Olen aivan järkyttynyt noihin vastauksiin, joita on tullut tuohon "Olen ylpeä muodokkuudestani"-ketjuun. Miksi ihmiset ovat noin järkyttävän ilkeitä? Onko Suomessa oikeasti noin paljon koulukiusaajatyyppejä? Ja onko suurin osa suomalaisista naisista oikeasti niin TYHMIÄ, että sokeasti palvotaan jokaista muoti-ilmiötä (nyt fitness) ja haukutaan kammottavasti ne, joilla on toisenlaiset mieltymykset? Joku älykäs ihminen, ole kiltti ja selitä tämä ilmiö minulle! Terv. Nainen 30v, ulkosuomalainen

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläon helppo olla nimettömänä ilkeä. Itse tein juuri tuon Sirpa Selänne -aloituksen, jossa ihmettelen samaa. Jos Sirpan tyylinen ihminen olisi minun ystäväni, olisin onnellinen. Miljoona kertaa mieluummin iloinen, puhelias ihminen kuin Katkera ja kateellinen jurnottaja. Ja luulenpa että suurimmalla osalla vartalon kritisoijista on ihan smanalainen kroppa. Jos pienen lapsen äiti treenaa ja syö niin hyvin että kroppa pysyy kunnossa, ei hänellä ole aikaa täällä roikkua muiden vartaloja arvostelemassa. Tai aitten ikää ei ole vielä riittävästi, että olisi oppinut ymmärtämään erilaisuutta.

Vierailija
2/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiähän nuo haukkujat on. Tai ehkä vain yksi mies, koska esim. perjantai-iltana tuli monta samantyyppistä aloitusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole vain tämä palsta, jossa voi olla anonyymina. Helppo huudella,haukkua,purkaa pahaa oloa ja sekoilla ilman omaa nimeä.

Vierailija
4/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten usko että ovat miehiä. Ylilaudan poikia saattavat olla, tai typeriä naisia.

Vierailija
5/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:16"]

Miehiähän nuo haukkujat on. Tai ehkä vain yksi mies, koska esim. perjantai-iltana tuli monta samantyyppistä aloitusta. 

[/quote]

Ei, vaan kyllä ne on toisia naisia. 

Vierailija
6/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja täällä saa bannia ne, jotka vaatii Selänne ketjujen poistoa!!

Vierailija
7/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomi on sellainen. Ikävä homma siinä mielessä että juuri tuollainen yhdistettynä äärivasemmistolaiseen ajatteluun yrittää parhaansa pakottaakseen kaikki samaan limaiseen muottiin. Mutta minkäs teet sellainen Suomi on aina ollut.

Vierailija
8/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täälätä löytyy pahansuopaisuutta. On fiksujakin on... tuntuu, että jotkut sitä omaa pahaaoloa tänne kiroaa ja ruttuilee muille.

enemmistö hyviä ja... varmaan alkaa vaihtua porukka muualle...itse olen huomannut samaa..ei enää viitsi lukea juttuja, kun noihin törmää ja ei jaksa pikkusieluisuus kiinnostaa. 

Vierailija
9/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeydestä siinä on kyse, eikä mistään "pahan olon purkamisesta". Ne jotka täällä oikeasti purkaa pahaa oloaan, on nämä jotka kysyvät neuvoja kuinka selättää masennus, selvitä ahdistuksesta, tai mitä tehdä kun haluaa tappaa itsensä. Siihenkin joku vinoilee ja vittuilee takaisin.

Ei ilkeyttä, anonyymiäkään, selitetä "pahalla ololla". Se on silkkaa sadistista vittumaisuutta, joista osa ihmisistä saa NAUTINTOA. 

Vierailija
10/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittää en osaa mutta samaa mieltä kanssasi olen. Olen itsekkin miettinyt mistä kumpuaa tämä äärimmäinen ilkeys ja erittäin huonot käytöstavat. Sitten kun miettii, että täällä näitä lukee myös tosi nuoret, niin minkä kuvan aikuisista saavat. Sen että pää on täynnä rivouksia ja idioottomaisuutta. Ei hyvin mene. Monesti kyllä todella hävettää olla Suomalainen nainen. Olen miettinyt, että onko miehetkin yhtä typeriä...joitain palstoja lukeneena olen sitä mieltä että EIvät ole. Kohta Suomalainen mies varmaan hakee naisensa muualta jos kerran tarjonta on tätä niinkuin täällä.

Vierailija
11/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkujista osa on kyllä miespuolisia, näkee hyvin kommenttien tyypistä. Ne tietyn tyyppiset mieskommentoijat oppii tuntemaan jos on vähääkään kokemusta suomi24 tietyistä osioista tai ylilaudasta. Toki muillakin foorumeilla.

Vierailija
12/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avannut muodokkuusketjua koska "Olen AIDOSTI ylpeä muodokkuudestani" kerjää verta nenästään. Hölmöjen hommaa omista muodoistaan aloitusten tekeminen.

Kiinnostaisiko teitä tietää, että olen oikeasti tyytyväinen B-kupin tisseihini?

Vierailija
13/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat voivat tuoda pimeän puolensa esiin nimettöminä. Tämä palsta oli joskus ihan hauska, oli helmiä, mutta nyt ei ole ollut enää pitkään aikaan.

Vierailija
14/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näillä ihmisillä on niin suuri tarve olla ilkeä? Kasvatuksen puutetta? Omat koulukiusaajani olivat aivan samanlaisia. Kaikesta mahdollisesta piti vääntää kiusattavaa. He olivat tietysti hoikkia, kauniita, rikkaan perheen lapsia kun minä olin boheemin perheen pullea, lyhyt, omalaatuinen lapsi.

Vierailija
15/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:20"]

Selittää en osaa mutta samaa mieltä kanssasi olen. Olen itsekkin miettinyt mistä kumpuaa tämä äärimmäinen ilkeys ja erittäin huonot käytöstavat. Sitten kun miettii, että täällä näitä lukee myös tosi nuoret, niin minkä kuvan aikuisista saavat. Sen että pää on täynnä rivouksia ja idioottomaisuutta. Ei hyvin mene. Monesti kyllä todella hävettää olla Suomalainen nainen. Olen miettinyt, että onko miehetkin yhtä typeriä...joitain palstoja lukeneena olen sitä mieltä että EIvät ole. Kohta Suomalainen mies varmaan hakee naisensa muualta jos kerran tarjonta on tätä niinkuin täällä.

[/quote]

Kommentistasi päätellen miehet on just yhtä typeriä. 

P.S. Suomalainen keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä. :) 

Vierailija
16/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:22"]

Miksi näillä ihmisillä on niin suuri tarve olla ilkeä? Kasvatuksen puutetta? Omat koulukiusaajani olivat aivan samanlaisia. Kaikesta mahdollisesta piti vääntää kiusattavaa. He olivat tietysti hoikkia, kauniita, rikkaan perheen lapsia kun minä olin boheemin perheen pullea, lyhyt, omalaatuinen lapsi.

[/quote]

Onnellinen ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei hauku tai ilkeile anonyymisti palstalla. Sen kummemmin analysoimatta sellaisella ihmisellä ei ole edes aikaa tuhlata elämänsä minuutteja moiseen paskaan.

Vierailija
17/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta elämä on... kaikki muuttuu. Kato vaikka Omeglea, siellä ei ole nykyään muuta kuin kullinheiluttelijoita. Ennen sieltä löytyi mielenkiintoista jutteluseuraa joka polelta maailmaa. Tänne av:lle on nyt pesiintynyt kaikenlaisia hulluja, joilla ei ole muuta tekemistä kuin kiusata toisia.

Aina pitää kaikenlaisten idioottien pilata hyvät jutut muilta.

Vierailija
18/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä ikävä tuulahdus av-palstalle tuli siinä vaiheessa, kun palstasta alettiin julkisuudessa puhua ja tänne löysi tiensä "suuri yleisö". Palstalle on tullut miehiä, tunnistan heidän kommentiinsa ilman sitä nimimerkkiäkin mxx, jotka haluavat saada mammat haastamaan riitaa ja lisäksi on tullut epäkypsiä nuoria, joiden tekstit ovat sitä koulukiusaamisen tasoa. 

Vierailija
19/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:16"]

[/quote]

Valitettavasti uskon, että ei taida olla miehiä. Toki tällä palstalla on miehiä ja naisia. Mutta naisten tyyliä on tuollaista katkeraa juttua levittää. Miehet ei monesti vain välitä tuollaisista asioista jos ne ei jotekin itseään koske. 

Vierailija
20/30 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä on vielä se, että muiden painoa kyttäävät nimenomaan naiset, eivät miehet. Miehiä kiinnostaa paljon enemmän mitä nainen ajattelee kuin se, mitä nainen syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän