Palsta mennyt kammottavaksi
Siis mitä ihmettä täällä on tapahtunut? Eilen oli palsta täynnä pillu-kullijuttuja, tänään haukutaan lihavia ja Selänteitä. Olen aivan järkyttynyt noihin vastauksiin, joita on tullut tuohon "Olen ylpeä muodokkuudestani"-ketjuun. Miksi ihmiset ovat noin järkyttävän ilkeitä? Onko Suomessa oikeasti noin paljon koulukiusaajatyyppejä? Ja onko suurin osa suomalaisista naisista oikeasti niin TYHMIÄ, että sokeasti palvotaan jokaista muoti-ilmiötä (nyt fitness) ja haukutaan kammottavasti ne, joilla on toisenlaiset mieltymykset? Joku älykäs ihminen, ole kiltti ja selitä tämä ilmiö minulle! Terv. Nainen 30v, ulkosuomalainen
Kommentit (30)
Palstan tila on sekä syy että seuraus suomalaisesta pahoinvoinnista ja kulttuurimme ikävimmästä ominaispiirteestä.
Ylilaudan Jonnet ne vain purkaa pahaa oloaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:20"]
Selittää en osaa mutta samaa mieltä kanssasi olen. Olen itsekkin miettinyt mistä kumpuaa tämä äärimmäinen ilkeys ja erittäin huonot käytöstavat. Sitten kun miettii, että täällä näitä lukee myös tosi nuoret, niin minkä kuvan aikuisista saavat. Sen että pää on täynnä rivouksia ja idioottomaisuutta. Ei hyvin mene. Monesti kyllä todella hävettää olla Suomalainen nainen. Olen miettinyt, että onko miehetkin yhtä typeriä...joitain palstoja lukeneena olen sitä mieltä että EIvät ole. Kohta Suomalainen mies varmaan hakee naisensa muualta jos kerran tarjonta on tätä niinkuin täällä.
[/quote]
Kommentistasi päätellen miehet on just yhtä typeriä.
P.S. Suomalainen keskellä lausetta kirjoitetaan pienellä. :)
[/quote] Miten tuon voi kommentistani päätellä, anteeksi etten ymmärrä!?
Niin ja anteeksi S virhe :)
Tää palsta on monelle sellanen oksennuspaikka johon voi suoltaa ne kaikki hirveydet joita ei voi työpaikan tai oman perheen niille kusipäisille jäsenille sanoa päin naamaa. Täällä voi anonyyminä kirjoittaa vaikka mitä.
Jos itse kaipaisin tukea tai apua niin tää palsta on vihoviimenen paikka siihen. Facebookissa on vertaistukiryhmiä jos jonkinmoista, siellä kynnys suoltaa kamaluuksia on korkeampi koska siellä ollaan omalla nimellä. Veikkaa että jos tänne pitäisi omalla nimellä kirjoittaa 99% jutuista jäisi pois.
Tämä on ollut nyt harvinaisen pahana tänään. Syytän krapulaa ja pyhäpv:n takia itsensä yksinäiseksi tuntevia ihmisiä. Paha olo oksennetaan tänne.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:09"]Ja siinä on vielä se, että muiden painoa kyttäävät nimenomaan naiset, eivät miehet. Miehiä kiinnostaa paljon enemmän mitä nainen ajattelee kuin se, mitä nainen syö.
[/quote]
Miksi alapeukut? Tuohan on totta! Pyydä ketä tahansa miestä arvaamaan jonkun naisen paino, niin voin lyödä vetoa että vastaus on luokkaa "emmäätiiä" tai evvk.
toisilla näyttää olevan pakkomielle, pistää palstan ilkeydet miesten ja ylilaudan porukan piikkiin. osa varmasti heitä onkin. mutta se mikä minusta näissä törkeyksissä on ikävintä, ollaksemme ihan rehellisiä suurin osa kuitenkin on perheellisten äitien kirjoittamia. saa toki olla erimieltä, minä uskon vakaasti näin. sitten ihmetellään mistä lasten ja nuorten huono käytös ja lisääntynyt koulukiusaaminen johtuu.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:55"]toisilla näyttää olevan pakkomielle, pistää palstan ilkeydet miesten ja ylilaudan porukan piikkiin. osa varmasti heitä onkin. mutta se mikä minusta näissä törkeyksissä on ikävintä, ollaksemme ihan rehellisiä suurin osa kuitenkin on perheellisten äitien kirjoittamia. saa toki olla erimieltä, minä uskon vakaasti näin. sitten ihmetellään mistä lasten ja nuorten huono käytös ja lisääntynyt koulukiusaaminen johtuu.
[/quote]
Uskon sinua. Nämä ovat näitä äitejä, jotka haluavat kasvattaa lapsistaan "vahvoja", eli toisin sanoen itsekkäitä, ilkeitä kiusaajia. Tunnen muutaman tällaisen perheen, ja kyllä he ovatkin rikastuneet ja menestyneet - ei niinkään lahjakkuudella vaan häikäilemättömällä kyynärpäätaktikoinnilla.
Pimeän puolen purkua, tyhmyyttä, ilkeyttä ja ihan vain huumorimielessä kuittailua - täällä on tapana olla ilkeä, joten jokaiseen aloitukseen ja viestiin on valmiina mallin mukainen av-vastaus. Ei kauhean kehittävää.