Siis mitä se Sirpa Selänne on siellä linnassa mokannut?
En nähnyt enkä jaksa etsiä mitään klippiä, mitä se on siellä kaakattanut joka on ollut noloa?
Kommentit (168)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:23"]
Hauska tämä kateuskortti. Jos todella tuntisin vetoa tuollaiseen elämäntyyliin, olisin valinnut suunnilleen kaiken toisin elämässäni. En olisi opiskellut vuosia yliopistossa (2 ylempää tutkintoa), olisin käynyt jossain sporttibaareissa ja yökerhoissa, liikkuisin ihan eri porukoissa jne. En todellakaan ole mikään tylsämielinen kulahtanut yh-lähiövalas, kuten joku mielessään kuvittelee perus-av-mamman. Minulla ei edes ole lapsia, en harrasta yhden illan suhteita, en käytä alkoholia enkä polta tupakkaa. En haikaile Kaliforniaan, mutta matkustan silti paljon ympäri maailmaa ja aivan omin päin. Miesystäväni ei ole viettänyt aikaa jääkiekon perässä luistellen kuin satunnaisesti, mitä pidän suurena etuna. Hänen älynsä ja sivistyksensä ovat minulle monin verroin merkittävämpiä kuin hänen tulonsa.
[/quote]
Ihan samaa mieltä kateuskortista. Minulla on ihana mies ja lapset, korkeakoulututkinto ja hyvä, onnellinen elämä. En olisi ikinä ottanut huippu-urheilijaa, vaikka se olisi tuonut rahaa kuinka paljon, meillä on ihan riittävästi. Minäkään en haluaisi asua Kaliforniassa, asun Suomessa omasta halustani ja matkustelen.
Katsoin Sel8nne-dokkarin. Mies vaikuttaa lapselliselta eikä erityisen älykkäältä (oman pojan kommentti) ja hyvin itsekeskeiseltä. Riittääkö siis naisille elämänsisällöksi asuminen Kaliforniassa ja rahaa kuin roskaa? Onko todella monen naisen unelma olla Teemu Selänteen puoliso? Tätä kateuskorttia vaan mietin. Turhaan kai.. vaikuttaa, että osan mielestä tuo elämä on tosiaan ihan unelmaa.
Mä en ymmärrä teitä. Minä en Sirpan käytöksestä tiedä näissä juhlissa, mutta muuten minusta nainen vaikuttaa mukavalta ja avoimelta. Ei lainkaan paskantärkeältä vaan päästää median eli meidät tavikset lähelleen helposti omalla avoimella tyylillään. Ja mikä sitten heidän avioliittonsa perusta onkin (jutut Teemusta), niin onko sillä väliä. Jokainen elää elämänsä niillä palikoilla, jotka on annettu ja Sirpa vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:35"]Veikkaanpa, että Teemu on muutaman vuoden päästä Jutilan ja Kurrin näköinen. Elämä ei ole enää kurinalaista ruokavalioineen. Mielestäni Sirpan esiintymisessä ei sen suurempaa vikaa. Teemu olisi voinut käydä parturissa. Teemu näytti vastaheränneeltä krapulastaan.
[/quote]
En mä usko että Teemusta tulee uusi juti tai kurri. Se on kuitenkin yli 20 vuotta ollut naisten mieleen ulkonäkönsä takia. En usko millään että luopuisi tuosta roolistaan. Sinänsä ihan hauska tämä heidän linnakeikka. Tulivat sinne ilman mitään roolia, reippaasti sekoilemaan ja ottamaan viinaa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:39"]
Hauska tämä kateuskortti. Jos todella tuntisin vetoa tuollaiseen elämäntyyliin, olisin valinnut suunnilleen kaiken toisin elämässäni. En olisi opiskellut vuosia yliopistossa (2 ylempää tutkintoa), olisin käynyt jossain sporttibaareissa ja yökerhoissa, liikkuisin ihan eri porukoissa jne. En todellakaan ole mikään tylsämielinen kulahtanut yh-lähiövalas, kuten joku mielessään kuvittelee perus-av-mamman. Minulla ei edes ole lapsia, en harrasta yhden illan suhteita, en käytä alkoholia enkä polta tupakkaa. En haikaile Kaliforniaan, mutta matkustan silti paljon ympäri maailmaa ja aivan omin päin. Miesystäväni ei ole viettänyt aikaa jääkiekon perässä luistellen kuin satunnaisesti, mitä pidän suurena etuna. Hänen älynsä ja sivistyksensä ovat minulle monin verroin merkittävämpiä kuin hänen tulonsa.
[/quote]
Ihan samaa mieltä kateuskortista. Minulla on ihana mies ja lapset, korkeakoulututkinto ja hyvä, onnellinen elämä. En olisi ikinä ottanut huippu-urheilijaa, vaikka se olisi tuonut rahaa kuinka paljon, meillä on ihan riittävästi. Minäkään en haluaisi asua Kaliforniassa, asun Suomessa omasta halustani ja matkustelen.
Katsoin Sel8nne-dokkarin. Mies vaikuttaa lapselliselta eikä erityisen älykkäältä (oman pojan kommentti) ja hyvin itsekeskeiseltä. Riittääkö siis naisille elämänsisällöksi asuminen Kaliforniassa ja rahaa kuin roskaa? Onko todella monen naisen unelma olla Teemu Selänteen puoliso? Tätä kateuskorttia vaan mietin. Turhaan kai.. vaikuttaa, että osan mielestä tuo elämä on tosiaan ihan unelmaa.
[/quote]
Ehkä tuo kateuskortti on vedetty senkin takia ettei jakseta ymmärtää miksi S.Selänteen käytös oli joillekki niin uskomattoman pöyristyttävää ja av:n etusivu itsenäisyypäivänä täynnä ko.asiasta tehtyjä ketjuja.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:13"]
Ei yhtään mitään. Sirpa vaan oli oma pirteä, iloinen ja puhelias itsensä.
[/quote]
Hän pysäytti koko kättelyjonon jäädessään höpisemään Niinistön kanssa. Niin ei vain tehdä. Kätellessä toivotetaan vain hyvää itsenäisyyspäivää ja siirrytään eteenpäin. Ja ne ennakkorohkaisut olisi voinut jättää ottamatta. Nyt tuli tunne, että rouvalla oli aikamoinen viskibasso, kun hän alkoi puhumaan.
[/quote]
Itseasiassa kättelyssä ei mielellään saisi toivottaa hyvää itsenäisyyspäivää. Sanotaan oma nimi, koska presas ei voi tuntea ja muistaa kaikkien nimiä ja tuhat kertaa hyvänitsenäisyyspäivän kuuleminen kävisi tylsäksi. Lukekaas linnanjuhlien etikettiä vähän..
Toiset viettää itsenäisyyspäivää Teemu Selänteen kanssa presidentin bileissä, toiset nillittää netissä. Sellasta se on elämä.
Tässä Hesarin kooste Selänteiden mokista. Aluksi kerrotaan miten puku on "Ameriikasta" ja lopuksi vielä näytetään se nolo hetki, kun Sirpa jäi raakkumaan jotain Niinistöille kättelyssä. Voi häpeää...
Aiiiivan, todellakin, todellakin. Kateuskortti vai mikä saa ihmiset haukkumaan julkkiksia, mutta ketä muuta sitten haukuttaisiin jollei niitä jotka ovat julkisuudessa. Ainakin tuntee itsensä paremmaksi. Ihmettelen , miksi kansa ylistää tuota lajia jääkiekko, ja pelaajia , ja yksi on mukamas ylitse muiden. Ei tiedetä, mikä on kunkin avioliiton todellisuus,näemme vain pinnan mutta ei pinnan alle, joku pettää, joku juo, ei arvosta puolisoaan , ei ammattia ei älyä. Onko sillä väliä, annetaan kaikkien kukkien kukkia.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:00"]
Katselin vasta tänään eilisen IS:n linnanjuhlaliitteen. :/
Sirpa oli tosiaan aika nousuissa kuvissa, boolilasi kuvassa tyhjänä. Ja miksi Teemun piti juhlia edellisenä iltana?? Mitä porukkaa nuo on :D
[/quote]
Joillakin on elämä pelkkää juhlaa - paitsi silloin kun ei hikoilla kaukalossa. Ja me olemme äärettömän kateellisia, kun emme itse ole jatkuvasti pienessä kännissä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 01:36"]
Puku näytti ihan latinojen suosimalta prom dressiltä.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:03"]
Eiko Selänteet voineet edes Linnaan tulla selvinpäin? Miettikää,että kyllä ne on jo haissut viinalle,kun tuollaista sönkötystä puhekin on. Noloa,kun kyllä presidentti Niinistökin on vaimoineen huomannut Sirpan ja Teemun tilan. Itseäni ottais päähän,vaikka olisin järjestänyt kissan ristiäiset,jos sinne joku tulis naamat jo ennen kuin juhlat on edes alkanut.
Sirpa vielä Iltiksen haastattelussa mainosti,että puku on "Ameriikasta,Ameriikasta"niin ylimieliseen sävyyn. Jos tuo puku on hienointa mitä tällä suurella ja mahtavalla Ameriiiiikalla on tarjota niin mieluummin ostan omat kolttuni Prismasta. Muutenkin tuollainen "ah,olemme ulkomailta" on ihan naurettavaa. Varsinkin,kun näissä bileissä oli mukana monia suurlähettiläitä ja maittensa edustajia,jotka oikeasti tietävät millaista on asua eri maissa.
Huoh....
[/quote]
Puku näytti ihan latinojen suosimalta prom dressiltä.
[/quote]
Tuossa lauseessa ei ole mitaan jarkea. t.usalainen
[/quote]
Lause tarkoittaa sitä, että puku näyttää prom dressiltä ja latinot suosivat tuollaista tyyliä juhlapukeutumisessa yleensäkin. Mä en ole usalainen ja tajusin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:39"]
[/quote]
[/quote]
Sirpalla ja Teemulla on neljä lasta - ja tähän asti ukko aika vähän kotona. Luulenpa, että Sirpan elämänsisältö on ollut enemmänkin lapset kuin mies ja se taas sopii av-mamman elämänsisällöksi ihan virallisestikin. Kaikki on siis ihan fine.
Sirpa Selänne teki etikettivirheen presidenttiparin kättelyssä. Oli alkanut hölöttää jotain presidentin kunniamerkeistä. Kättelytilanteessa vain presidentti tai hänen puolisonsa voi aloittaa keskustelun. Olisikohan Sirpa ottanut pohjia etkoilla eikä siksi osannut käyttäytyä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:15"]
Mä oon samaa mieltä kun joku yllä, hyvä kun tulivat rennosti bailaamaan eivätkä yrittäneet pönöttää. Niitäkin nähtiin tarpeeksi. Sirpa oli kai oma itsensä, ei ylpistellyt vaan kaakatti menemään kuin kuka tahansa naapurin rippujuhlissa. Musta olivat oikeampia kansanedustajia enemmän kuin varsinaiset edustajat, ukko vähän rähjäisenä messissä ja mamma bilevauhdissa tällingissä.
[/quote]
Muuten samaa mieltä, mutta mikä toi kansanedustaja juttu oli?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:15"]
Mä oon samaa mieltä kun joku yllä, hyvä kun tulivat rennosti bailaamaan eivätkä yrittäneet pönöttää. Niitäkin nähtiin tarpeeksi. Sirpa oli kai oma itsensä, ei ylpistellyt vaan kaakatti menemään kuin kuka tahansa naapurin rippujuhlissa. Musta olivat oikeampia kansanedustajia enemmän kuin varsinaiset edustajat, ukko vähän rähjäisenä messissä ja mamma bilevauhdissa tällingissä.
[/quote]
Suomalaiseen mentaliteettiin kuuluu, että hyvät käytöstavat ovat pönöttämistä ja ylpistelyä. Pitää olla rahvanomainen säksättäjä Fakta homma -tyyliin todistaakseen, että on rento ja vaatimaton. Henkilökohtaisesti arvostan enemmän rauhallisuutta ja arvokkuutta. Ei aina pidä olla kuin Veijo Esson nurkkapöydässä, retee ja rempseä.
[/quote]
"Henkilökohtaisesti arvostan" ...älä nyt säkin viitsi pönöttää, tää on av-palsta, ei mikään edustustilaisuus. Täällä voi sanoa ihan kansan kielellä "minä arvostan".
Olen samaa mieltä siitä, että nuijat pitävät hyviä tapoja patsasteluna, mutta vielä isommat nuijat pitävät normaalia käytöstä (Sirpan ja Teemun jutut) pubihuutamisena. Jotain rajaa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 19:09"]
Sirpa Selänne teki etikettivirheen presidenttiparin kättelyssä. Oli alkanut hölöttää jotain presidentin kunniamerkeistä. Kättelytilanteessa vain presidentti tai hänen puolisonsa voi aloittaa keskustelun. Olisikohan Sirpa ottanut pohjia etkoilla eikä siksi osannut käyttäytyä.
[/quote]
Muutkin ovat mokannet. U-maija Abu-Hannaloorehan ei pelkästään höpissyt omiaan, vaan lykkäsi pressan rouvalle kirjeen kouraan kättelyjonossa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:05"]
siis tässä
http://www.istv.fi/viihde/vid-1417858127879.html?pos=ok-kts-vhde
[/quote]
siis miten joku voi väittää tämän nähtyään, että Sirpa on humalassa ja Teemu krapulassa?
taitaa monella olla oma elämä aika tylsää....
tämä olo mukavan rento ja iloinen haastattelu
Mulle tuli Sirpan äänestä ja puhetyylistä jotenkin Martina Aitolehti mieleen.
Onko täällä kukaan kommentoinut sitä Jussi Vatasen typerää kommenttia haastattelussa, että itsenäisyyspäivä ei kuulu hänen lempijuhliinsa ym. Antoi aika ylimielisen ja kiittämättömän kuvan itsestään, ei näyttänyt juuri arvostavan kutsua eikä tilaisuutta. Olin aika pettynyt, kun olen pitänyt häntä hieman fiksumpana.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:31"]Mua hävettää tää keskustelu...KUUS SAATANAN SIVUA siitä onko rva Selänne sanonut jotain oiken vai väärin ja ollut liian monta sekuntia kättelyssä...naurattais jos en tietäs että nää kirjottelijat vaahtoaa ihan tosissaan.
[/quote]
No eikö tää nyt ole ihan perus jankkausta av:n tyyliin eikä mitään vakavaa. Sirpa oli ihan ok ja eihän se edes ole mikään julkkis. Teemu oli vähän reppana.