Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä se Sirpa Selänne on siellä linnassa mokannut?

Vierailija
07.12.2014 |

En nähnyt enkä jaksa etsiä mitään klippiä, mitä se on siellä kaakattanut joka on ollut noloa?

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:21"]

Sirpa osuu monen katkeran av-mamman kipupisteeseen. Hän on kaunis ja mukava, hänellä on iso perhe, ylellinen elämä ja pitkä avioliitto menestyneen ja häntä rakastavan miehen kanssa. En usko myrkyllisiä huhuja teemun bilesekoiluista, varmasti menevä mies mutta se ei tee tyhjäksi mitään edellä mainittuja.

[/quote]

Rakastavat miehet eivät hypi vieraissa, itsekeskeiset miehet sen sijaan kyllä. Sorry.

Vierailija
42/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:53"]

Ja turkit on ihan jees juhlissa. Kun kerran semmosen on mennyt hankkimaan ei sitä roskiinkaan voi heittää.

[/quote]

Jaa, niin kuin Anttilaskankin tissienkoristeet? :D Juu ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui presidentin kunniamerkkejä ja frakkia ja muutenkin oli vähän simppelin oloinen. Ei ihan hallinnut etikettiä. Ei kuitenkaan mitään karmeaa möhläilyä.

Vierailija
44/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pariskunta asuisi Suomessa ja ansaitsisi murto-osan nykyisestä, olisin kiinnittänyt huomiota wt-puhetyyliin. Tuskin he englantia sen sivistyneemmin puhuvat, koska äidinkielelle kielitaito rakennetaan.

Vierailija
45/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:21"]

Sirpa ja Teemu Selänteestä on kyllä glamour kaukana! Voisivat olla ihan tavallinen wt-pari jostain Vantaalta. Ei mitään kansainvälisiä tapoja vaan viinan pieksemällä äänellä höpistään ja toinen on tukka kampaamatta krapulassa. Luoja!

[/quote] heillä pitkä lento takana, vähemmästäkin menee ääni käheäksi. Kyllä se Sirpa viettää rahahuolista vapaata elämää Kaliforniassa ja ihanat 4 lasta ja hyvä aviomies rinnallaan. Hänellä kaikki toiveet toteutuneet ja yli senkin. vielä nuoruuden rakkauden kanssa ja hyvin näyttää menevän. 

[/quote]

..ei mulla muuta mutta ette kai nyt tosissanne usko, että lyhyen julkisen esiintymisen perusteella voi päätellä, meneekö jollain parilla hyvin vai huonosti. Tämä näin yleisesti.

Teemu oli kiva, kun hän aiemmin sanoi tv-lähetyksessä, että on antanut vaimon itse päättää puvustaan. Ihanan jalomielistä.

Vierailija
46/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:41"]

Kehui presidentin kunniamerkkejä ja frakkia ja muutenkin oli vähän simppelin oloinen. Ei ihan hallinnut etikettiä. Ei kuitenkaan mitään karmeaa möhläilyä.

[/quote]

Kehui kunniamerkkejä? :D Oiskohan halunnut itselleen samantapaiset vaikkapa korviksina.

Vierailija
47/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemun kahdenkymmenentonnin sormus on kyllä wt-pröystäilyä. Siis helou - miehellä??? Kuulostaa jo ihan paff dädiltä. :D Sipen sormuksen tarttee olla sitten vähintään parisataa tonnia, mutta kyllä Temskulla siihen varmasti varaa on. Myy pari Aston Martinia autotallistaan ja taas kiiltää Sipen sormi. :D

Vierailija
48/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut täällä selittävät, kuinka kadehdittava pariskunta Selänteet ovat, on rahaa ja aurinko paistaa.

Minä kun olen luullut, että onneen riittää varallisuuden osalta se, että pystyy tyydyttämään perustarpeet ja juhlimaan kun on juhlan aika. Se, että mun ukolla olisi autotallissaan 20 kallista autoa eikä mun tarvitsisi käydä töissä, vaan saisin olla kolmen aktiivisen lätkänpelaajapojan äiti, niin oikeesti ... ei kiitos. 

Ja mikä oletus sekin on, että Teemu olisi normaaliälyisten naisten unelmamies. 

Muuten ei mun napaani kaiva heidän esiintymisensä, ihan normaalin rajoissahan tuo sujui. Enemmän mua nolottaa toimittajat tyhjänpäiväisine kysymyksineen. 

Katsokaa Jutilan haastattelua, siinä vasta oli ukko pihalla. Oli jo kotona päättänyt, mitä selostaa, kysymyksistä niin väliä.

Vierailija
49/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:04"]Tässä pieni näyte kun Sirpa ja Teemu avaavat suunsa. Toinen raakkuu kuin pubiruusu ja toinen hikoilee krapuloissaan ja puhuu "meediasta". Enjoy!
[/quote]

Mua harmittaa kyllä Teemun puolesta. Miettikää nyt, äijä on suositumpi kuin koskaan ja se sen kirjakin teki myyntiennätyksen. Etukäteen hehkutettiin miten he lopultakin pääsevät juhliin ja suomalaiset kyttäsi tv:tä että nyt se Teemu tulee. Ja ukko oli krapulassa ja likaisen näköinen. Ei edes yhtä iltaa voinut olla pois baarista kun tiedossa oli kuitenkin maan odotetuin juhla. Ei mitään arvostusta ko tilaisuutta kohtaan! Nolo ukko.

Vierailija
50/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:55"]

Teemun kahdenkymmenentonnin sormus on kyllä wt-pröystäilyä. Siis helou - miehellä??? Kuulostaa jo ihan paff dädiltä. :D Sipen sormuksen tarttee olla sitten vähintään parisataa tonnia, mutta kyllä Temskulla siihen varmasti varaa on. Myy pari Aston Martinia autotallistaan ja taas kiiltää Sipen sormi. :D

[/quote]

EIks kaikki pidä laskea sen mukaan, mikä on omaisuus eli suhteellisen uhrauksen määrä. Jos mä ostaisin 700 euron sormuksen ja pitäisi sitä tosi kalliina, niin Tematsun sormuksen pitää sitten maksaa myös sen verran, että Tematsu voi kokea miettineensä kahdesti.

Vierailija
51/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se ihminen ole mitään mokannut. Kunhan tänne on porukka päässyt turvallisesta hahmosta kirjoittelemaan...se kaikki tuntevat, eikä se tunne näitä nobodeja täältä. Ja ärsyttää porukkaa, kun joku on naimisissa rikkaan kuuluisan kanssa ja voi hyvin ja on päässyt vielä Amerikkaan elelemään.

eihän se ole kuin kateellisuutta.

ei Sirpa ole oikeestaan tehnyt muuta kuin ...on julkkis .

Vierailija
52/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:45"]

Se mokasi pukeutumalla turkkiin. Meni vähäisinkin arvostus. 

[/quote]

diipadaapa...mitähän sitten keksisit, jos ei olisi tuo " virhe" ollut?

älytöntä virheiden vahtaamista. Mitä hyvää näet?

mikä sussa itsessäsi on hyvää?

Vierailija
53/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:41"]

[/quote]

Tiesikö, että Niinistön äiti oli kuollut? Mautonta siinäkin valossa.

Vierailija
54/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin kolme eri haastattelua, että näkisin sen mokan. En kyllä huomannut. Ainoa mikä kiinnitti huomiota, oli Sirpan käheä ääni (flunssako ?) ja se Teemun tukka oli kyllä ruma, olis voinu käydä kampaamossa siistimässä. Ei mitään häpeämistä heillä ole. Monta muuta haastattelua katoin, missä hävetti, kun ne haastateltavat änkytti eikä oikein osanneet vastata mitään kunnollista ja katselivat toisiaan, että sano sä nyt jotain...noloa...

Vierailija
55/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:57"]

Ja mikä oletus sekin on, että Teemu olisi normaaliälyisten naisten unelmamies. 

[/quote]

Ei minun ainakaan.

Vierailija
56/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:45"]

Se mokasi pukeutumalla turkkiin. Meni vähäisinkin arvostus. 

[/quote]

diipadaapa...mitähän sitten keksisit, jos ei olisi tuo " virhe" ollut?

älytöntä virheiden vahtaamista. Mitä hyvää näet?

mikä sussa itsessäsi on hyvää?

[/quote]

En tiedä, kun en kommentoijaa tunne. Mutta kun mennään itsenäisyyspäivänä presidentinlinnaan kameroiden ja parin miljoonan suomalaisen silmäparin eteen, olisi syytä hallita etiketti ja hillitä ainakin alkoholinkäyttöään. Mitä kukin meistä rahvaasta tekee yksityiselämässään, on eri juttu.

Ja turkikset on jo sou lääst siison. Ei niitä käytä kuin Stockan herkussa kailottavat vuorineuvosten lesket, virolaiset ilolinnut ja wt-porukka. Mutta jos haluaa väenväkisin liittyä tuohon seuraan, niin anti mennä vaan.

Vierailija
57/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tämä kateuskortti. Jos todella tuntisin vetoa tuollaiseen elämäntyyliin, olisin valinnut suunnilleen kaiken toisin elämässäni. En olisi opiskellut vuosia yliopistossa (2 ylempää tutkintoa), olisin käynyt jossain sporttibaareissa ja yökerhoissa, liikkuisin ihan eri porukoissa jne. En todellakaan ole mikään tylsämielinen kulahtanut yh-lähiövalas, kuten joku mielessään kuvittelee perus-av-mamman. Minulla ei edes ole lapsia, en harrasta yhden illan suhteita, en käytä alkoholia enkä polta tupakkaa. En haikaile Kaliforniaan, mutta matkustan silti paljon ympäri maailmaa ja aivan omin päin. Miesystäväni ei ole viettänyt aikaa jääkiekon perässä luistellen kuin satunnaisesti, mitä pidän suurena etuna. Hänen älynsä ja sivistyksensä ovat minulle monin verroin merkittävämpiä kuin hänen tulonsa.

Vierailija
58/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että huvittaa tämä keskustelu - ja ihan samalla tavalla kuin iltapäivälehtien lööpit. Kuningatar ja upea ja vaikka mitä.

Sirpa S. on ihan maailman tavallisimman näköinen, aika ryppyinen 40+ nainen (just katsoin Sel8nne-leffan - siinä näkyy todellisuus ulkonäöstä). Puku oli tavallistakin tavallisempi amerikkalainen kimallehörsö, joka korosti vatsaa. Ei todella erikoisen tyylikäs.

Sinällään Sirpa on varmaan ihan mukava ja rahaa on toki vaikka muille jakaa. En voi silti käsittää aivan katteetonta hehkutusta asioista, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Itsensä nolaamiskeskusteluun en jaksa edes lähteä.

Enkä ole tosiaan kateellinen. Olen vähän nuorempi, hyvin toimeen tuleva ja suoraan sanottuna paremman näköinen. Oikeastaan olen sitä mieltä, että moinen älyttömyys (linnanjuhlat ruotimisineen) voitaisiin jo jättää omnaan arvoonsa. Mutten malta olla toteamatta. Miltä te näytätte, jos Sirpa Selänne on UPEA ja kuningatar?

Vierailija
59/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää tää keskustelu...KUUS SAATANAN SIVUA siitä onko rva Selänne sanonut jotain oiken vai väärin ja ollut liian monta sekuntia kättelyssä...naurattais jos en tietäs että nää kirjottelijat vaahtoaa ihan tosissaan.

Vierailija
60/168 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että Teemu on muutaman vuoden päästä Jutilan ja Kurrin näköinen. Elämä ei ole enää kurinalaista ruokavalioineen. Mielestäni Sirpan esiintymisessä ei sen suurempaa vikaa. Teemu olisi voinut käydä parturissa. Teemu näytti vastaheränneeltä krapulastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän