ARVAILLAAN HOROSKOOPPEJA =) ov
Eli kerron eka omia luonteenpiirteitä ja sitte yritätte arvata mikä on horoskoopilta, ja sitten seuraavaksi joku muu laittaa omat luonteenpiirteensä.. jookos illan piristys =)
Eli olen puhelias, erittäin positiivinen, minuun on helppo tutustua/ ystävystyä, välillä olen aika kova päällepäsmäri, olen hyvä järjestämään asioita, välillä laiska, mielellään menossa en oikein viihdy kauaa paikallani, yltiö sosiaalinen tapaus..
Nyt sitten arvailemaan!
Kommentit (8)
nousee pintaan enemmän toisenlaiset piirteet kuin toisilla.. juu no mutta kaksonen silti olen =) no joko joku muu haluaa yrittää.. vai oliko ihan tylsä leikki
ap
Olen ystävällinen ja kiltti yleisesti.
Kuitenkin läheisilleni purkaan kiukun jatkuvana nalkutuksena ja tiuskimisena.
Nautin lukemisesta, kirjoittamisesta, piirtämisestä, taiteista yms.
Olen idealisti.
Olen valmis usein mihin tahansa (ainakin ennen lasta olin), ja minä olen aina se joku ylipuhuu muutkin mukaan!
Kouluaikoina olin aina se ujo ja hiljainen.
Vain kaverit saivat villin puoleni esille.
Rakastan järjestystä ja siisteyttä nykyään. Ennen olin pahin mahdollinen sottapytty.
Olen äärettömän herkkä ja tunteikas tietyissä asioissa, mutta vastakohtaisesti osaan ola hyvin tunteeton esim. ihmisiä kohtaan tappelun tullessa.
Minulla on omat tarkat mielipiteeni ja kerron ne kun kysytään. Muuten vain kuuntelen muita ja pidän ajatukset ominani.
Ikuinen haaveilija ja spontaani romantikko(?).
Tää mun horoskooppi on kyllä vähän tällainen joka aina sanotaan viimeisenö eikä kukaan sitä muista :)
Apuva, mites neitsyt?