Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä riidellään joulunvietosta?

Vierailija
11.10.2021 |

Siskoni jo aloitti perinteisen "tietysti mennään kaikki jouluna kotiin" -virtensä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla ikinä riidelty joulusta, meillä on aina ollut rennot ja mukavat joulut. Ketään ei haittaa vaikka nykyään esim. mun sisko on vapaaehtoisesti jouluaaton töissä. Joulu on mukava juttu, mutta ei niin iso asia että pitäisi riidellä. Kaikki saa viettää miten tahtoo.

Vierailija
22/31 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei riidellä joulusta vaan pyritään löytämään sopiva aika yhteiselle jouluaterialle ja yhdessäololle. Aikuiset lapset vuorotöissä sairaaloissa ja vävy myös. "Aatto" meillä saattaa olla esim. 28.12. Minä pidän vapaata ja hoidan ruuat pöytään sovittuna päivänä. Kalenterin mukaisena jouluna yleensä yksin sohvalla löhöten kun muut ovat töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaksi kuusta olen tuonut ja puoliso on polttanut ne. Kuulema ei tarvittais kuusta.

Vierailija
24/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. meillä ei ikinä riidellä joulunvietosta. Sovitaan sulassa sovussa mItä tehdään ja kuka menee minnekin vai meneekö minnekään.

Ehkä juuri siksi tykätään viettää iso sukujoulu yhdessä niin usein kuin mahdollista kun ketään ei painosteta eikä pakoteta.

Hyvin vahvasti epäilen että kaikkia on kuultu tasapuolisesti ja että mitään painostusta ei ole käytetty. Onko ehkä taas viimeinen joulu tulossa? Entä suvun sinkut? Nehän tulee ihan oletuksena kun ovat reppanoita ja niiden kuuluu olla kiitollisia meidän parempien huomiosta!

Vierailija
25/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte tapella. Lasten kanssa mennään exän luo aatoksi ja seuraavana päivänä lähden lasten kanssa lappiin ja ex lähtee ulkomaille. Helppoa

Vierailija
26/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olka koskaan riidelty joulusta.

Sehän on merkitty kalenteriin milloin se on. Minun suvun puolella on ollut tapana että jokainen viettää joulua oman perheensä kanssa ja jossakin kohden joulunaikaa käy vanhemmillamme kahvilla.

Miehen äiti elää yksin samassa kaupungissa missä mekin. Ennen aina käytiin aattona anopilla syömässä jouluruoka ja anoppi tuli illalla katsomaan meille kun lapset saivat lahjat. Viimevuonna jätettiin Koronan takia yhteinen jouluruoka pois ja jaettiin isoimmat lahjat pihalla anopin tullessa sinne meidän seuraan.

Tänävuonna katsotaan varmaan kaikkien terveys ja koronatilanne vähän ennen aattoa ja sovitaan syödäänkö yhdessä anopin kanssa aattona ja jos syödään niin kumpi laittaa ruuat minä vai anoppi. Ja samoin onko lahjojen jako sisällä vai ulkona. Ja koronasta riippuu käydäänpä vanhemmillani kahvilla ja jos niin milloin.

Vierailija
27/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kissaa ei tunnu kiinnostavan pätkääkään. :( Ja minä kun tykkään sisustaa kodin jouluiseksi. Kait tässä pitää erota. :D -Lauri

Vierailija
28/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä riitaa saada, mutta ongelma toki on, joka pitää ratkaista. Iäkkäät vanhemmat satojen kilometrien päässä, mutta haluan nähdä myös lastani jouluna. Mies haluaa olla vaan kotona. Joku systeemi pitää kehitell, ehkä pidän syysloman ennen joulua niin voin olla viikon vanhemmilla. Ei hirveästi joulua laiteta ja lahjat jotain tyyliin tietotekniikkaa, mitä nyt muutenkin tulisi ajoittain ostettua. 

Vierailija
29/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä riitaa saada, mutta ongelma toki on, joka pitää ratkaista. Iäkkäät vanhemmat satojen kilometrien päässä, mutta haluan nähdä myös lastani jouluna. Mies haluaa olla vaan kotona. Joku systeemi pitää kehitell, ehkä pidän syysloman ennen joulua niin voin olla viikon vanhemmilla. Ei hirveästi joulua laiteta ja lahjat jotain tyyliin tietotekniikkaa, mitä nyt muutenkin tulisi ajoittain ostettua. 

Näitä ongelmia ei olisi olemassa jos kaikki olisivat yhtä älykkäitä kuin miehesi.

Vierailija
30/31 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietämme perinteisen perhekeskeisen joulun omassa kodissa, oman perheen kesken. Mikäli meitä halutaan joulun aikaan tavata, saavat tulla kahveella käymään, ei kuitenkaan aattona.

Vierailija
31/31 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Asiallinen, isäni raivostui siitä kun säkähdin , että hän oli laittanut Vialliset joulu valot vaan terassin pistokkeeseen ja niistä lähti jo käämin haju!

Eli jos en olisi käynyt terassilla haistanut , sitä käryä , oisi voinut Syntyä tulipalo!

Isäni on 80- v

Eli tekee mitä huvittaa , laittaa vaikka väkisin , semmoiset ulkovalot vaan seinään jonka johto on murtunut!

Sitten siitä aloitti minulle v!

😥eli semmoista , en ole nähnyt koskaan, Iloista joulua aina on ollut riita.

Nyt RIKKINÄISISTÄ JOULUVALOISTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan