Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhimmat työtehtävät työpaikoilla

Arkistokaappi
11.10.2021 |

Mitkä ovat turhimmat ja järjenvastaisimmat työtehtävät työpaikalla, jotka ovat jäänteitä menneisyydestä tai sellaisia joita vain tehdään turhaan mutta rutiinina kyseenalaistamatta?

Minun työpaikalla esimerkiksi ei sammuteta tietokoneita yöksi tiistaisin, kirjaudutaan vain ulos.
Tämä siitä peruja kun IT-tuki päivitti ohjemistoja ja käyttiksiä jne tiistai öisin.
Ko palvelua ei ole ollut kolmeen vuoteen olemassa, teemme tämän itse nykyään.
Silti uudistetussa ohjeistuksessa painotetaan edelleen että tietokoneet hurisevat tiistaiöisin koko konttorissa 😂😂😂

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa tehdään tiettyjä kirjauksia valvonnan takia. Tavallaan ymmärrettävää, mutta tulee päivittäin sellaista turhalta tuntuvaa pilipalihommaa, joka ei liity varsinaiseen työhön.

Vierailija
2/4 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nostetaan viikonlopuksi tuolit pöydille, siivojaa varten konttorilla ja sosiaalitiloissa. 

Ja maantaina nostetaan alas.

Siivooja on jo jonkin aikaa käynyt torstaisin illalla/yöllä (olen huomannut että perjantai-aamuna on aina roskikseni tyhjennetty ja työkengät siirtyneet työpöytäni alla).

Kilpailutus tehtiin uudesta siivousyrittäjästä alkuvuonna, en usko että kukaan muu täällä on huomannut :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

REPS!

Vierailija
4/4 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko lisää näitä?

Meidän töissä tulostetaan mappeihin tilaukset paperisena, vaikka meillä on monen sadan tonnin tietojärjestlemät josta nämä saa esille parilla napilla. 

Nyt hillotaan kaikki tilaukset paperisena punaisissa mapeissa jossa lukee vuosi ja kuukausi. 

Kun mapin sisältö muuttuu 3 vuotta vanhaksi, se tyhjennetään kuun ekana päivänä, ja siirretään taas täytettäväksi :D :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän