Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko häpeä jos ei ole lapsia ?

Vierailija
11.10.2021 |

Aikojen alusta alkanut ketju päättyy sinuun

Kommentit (51)

1/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan hävetä yhtään 😃 Veljet jatkaa ketjua kyllä 😁

Vierailija
2/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En mä ole koskaan ymmärtänyt mitä merkitystä sillä juuri oman suvun jatkamisella on. Tai ymmärrän tavallaan, että joillekin on, mutta minulle ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mikään häpeä jos ei ole lapsia. Lapset eivät ole mikään yhteiskunnan mittari. Et ole yhtään huonompi ihminen vaikkei lapsia ole. Itsellä ei lapsia ole eikä tule. En pidä itseäni yhtään sen huonompana ihmisenä. Voit olla onnellinen ja tyytyväinen elämääsi ilman lapsia. Elämä on muutakin kuin olla jossain tietyssä muotissa olemista. Sinä päätät ja rakennat elämäsi ei kukaan toinen.

Vierailija
4/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on häpeä. Kyllä jokaisen pitäisi yrittää luoda lapsi, josta kasvattaa paremman kuin mitä itse on.

Vierailija
5/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ulkoistanut oman lapsenhankinnan niille, joilla haluja riittää. Suomessakin jo paljon lentorahtinakin tuotua porukkaa, jotka hoitaa homman mun puolesta. Se, onko niistä tuotoksista mihinkään, on sitten eri asia, eikä mun vastuulla.

Vierailija
6/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ylpeys olla tekemättä rääkyviä ulosteen valuttajia.

Niinhän säkin teet rääyt täällä ja paskot.

Vierailija
7/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä ole. En duunarina koe mielekkääksi tehdä lisää orjia paperi-patruunoille tai muille varakkaille kitupalkalla huonoihin työoloihin jotka ovat oikeastaan enimmäkseen turhia ja haitallisia niin ihmiselle kuin ympäristöllekin ja kartuttavat lähinnä prosentin väestä varallisuutta jota he säilövät jälkeläisilleen tai muuten vain. Nussikoot itse itselleen orjat keskenään tai hakekoot ulkomailta.

Vierailija
8/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ylpeys olla tekemättä rääkyviä ulosteen valuttajia.

Niinhän säkin teet rääyt täällä ja paskot.

Niin?

Vierailija
9/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole häpeä. Enkä tajua, miksi kellekään muiden lastenteot ja tekemättömyydet ärtymystä tuottavat.

Vierailija
10/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan kun oli vielä ns. oma kansa, jolla ns. oma maa, oli kunnia-asia jatkaa sitä. Siksiä lapsia arvostettiin ja kansakunta tunsi ylpeyttä saavutuksistaan, jotka jakautuivat koko kansan kesken. Ökyilijöitä oli toki silloinkin, mutta he olivat häviävän pieni vähemmistö, joka pelkäsi kuitenkin oman asemansa puolesta niin paljon, että myös oikeasti auttoivat heikompiaan.

Toista se on nykyään, kun todellakin saa miettiä, että kenen pussiin tässä teen työtä, lapsia, mitään. Itselle siitä ei jää mitään. Tehköön tosiaan rikkaat itse itselleen eläkkeenmaksajat ja vanhusten hoitajat.

Vierailija
11/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen olisi ollut parempi jättää geenejään siirtämättä. Ei ne niin erinomaisia ole, että maailma niitä jatkossa tarvitsee.

Vierailija
12/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä yhtään. Muut voi toki hävetä mun lapsettomuutta, jos se tuo elämään sisältöä.

Vierailija
13/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Lapsenteko pitäisikin jättää vain niille, jotka eivät ole (liian) itsekkäitä, omaan napaan tuijottavia, kylmiä, mukavuudenhaluisia. Jonkinlainen psykologinen empatiakyvyn arviointitesti olisi paikallaan.

Vierailija
14/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on häpeä. Kyllä jokaisen pitäisi yrittää luoda lapsi, josta kasvattaa paremman kuin mitä itse on.

Miksi pitäisi? En näe tähän minkäänlaista syytä.

Vierailija
15/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se herrasväkeä hermostuttaa kun heidän projektinsa suomi uhkaa mennä tai menee persiilleen. Toisaalta kyllä niitä tyhmiä aina sen verran löytyy että tekevät lisää adhd-lapsia johonkin suurkoulimoon  josta sitten osa ehkä kelpaa joihinkin pikkupalkka duuneihin. Vähän sopivaa propagandaa niin kyllä taas laitetaan herrasväelle piikaa ja renkiä alulle

Vierailija
16/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se herrasväkeä hermostuttaa kun heidän projektinsa suomi uhkaa mennä tai menee persiilleen. Toisaalta kyllä niitä tyhmiä aina sen verran löytyy että tekevät lisää adhd-lapsia johonkin suurkoulimoon  josta sitten osa ehkä kelpaa joihinkin pikkupalkka duuneihin. Vähän sopivaa propagandaa niin kyllä taas laitetaan herrasväelle piikaa ja renkiä alulle

Meni vain jossain vaiheessa oikeistolaisten projekti hetkeksi hieman pieleen kun vasemmisto sai koulutuksen kuntoon hetkeksi, mutta nyt taas on kova alamäki menossa nuoriso ei osaa kunnolla edes lukea.

Vierailija
17/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suomalainen lapsi niin se on häpeä ja iso VIRHE!

Vierailija
18/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Nykyään saisivat hävetä ne jotka niitä tekevät, erityisesti ne joilla niitä iso lauma. 1-2 olisi sopiva rajoitus.

Vierailija
19/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävettäisi, mutta uskon kyllä, että niitä vielä joskus on.

En vaan ole löytänyt vielä oikeaa kumppania, jonka kanssa olla yksikkö ja perhe.

Vierailija
20/51 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni vain jossain vaiheessa oikeistolaisten projekti hetkeksi hieman pieleen kun vasemmisto sai koulutuksen kuntoon hetkeksi, mutta nyt taas on kova alamäki menossa nuoriso ei osaa kunnolla edes lukea.

Eiköhän se pian johdakin syntyvyyden kasvuun. Kun orjat eivät ymmärrä kuinka heitä pissitään silmiin, saattavat tehdä eliitille pikkutyöläisiä raatamaan hiluilla tulevaisuudessakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän