Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Unkari ja Puola eivät voisi erota EU:sta?

Vierailija
11.10.2021 |

Mitä ne siellä tekevät, jos ei kiinnosta? Ei muuta kuin ero ja Venäjän kaveriksi. Siellähän se heidän paratiisinsa on ja kokemusta näistä löytyy historiasta. Jos ei pysty noudattamaan EU:n arvoja, niin en minä ymmärrä miksi noiden tarvitsee olla jäseniäkään. EU pärjää ilmankin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla nettosaajia, joten ei kannata erota

Vierailija
22/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolalaiset on fiksumpia kuin suomalaiset,oman kansan etu on tietenkin valtion perusta.olen kateellinen puolalaisille, fiksummat poliitikot ja edunvalvojat näyttää heillä olevan,

suomenkin perustuslaki pitää nostaa ylemmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola ja Unkari on Eu:ssa niin kauan kun sieltä tulee enemmän rahaa kuin se vie.

Ja niin kauan kun he voivat napsia rusinat pullasta, he tekevät niin ja noudattavat yhteisiä sääntöjä hyvinkin joustavasti. Mitään oikeita sanktioita heille ei ole tulossa, joten miksi olla nöyrä? 

Vierailija
24/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eun uudistuttava kirjoitti:

eu ei ole sitä minä sitä markkinoitiin liittymisen aikoihin suomen kansalle. aika harkita myös suomen eu eroa kyllä osaamme päättää itse rahojemme käytöstä. 

Eipä ole koko maailmakaan sama kuin siihen aikaan. 

Vierailija
25/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puola on vanha kuningaskunta ja Unkari oli keisarikunta. Saksalla on aika maksaa sotakorvaukset Itä-Euroopalle Toisen maailmansodan rikoksista. Korvaussumma on vähintään Saksan. 10v budjetti. Lisäksi Saksalta kielletään kuuluminen mihinkään liittoihin tai niiden perustaminen. Saksa myö riisutaan aseista ja maa pilkotaan pienempiin osiin. Jotka eivät saa muodostaa liittoja.

EU hajotetaan valtioterrorismia edustavana Euroopan maiden vapauden vaarantavana projektina. Eu on Suomellekin suurin uhka ei suinkaan Venäjä. Vai uskooko joku todella Venäjän lähtevän valloitussitaan kymmenien miljoonien asukkaiden vökirikkaisiin maihin? Sen sijaan todellinen uhka tulee Länsi-Euroopan sisältä punavihreän totalitarismin muodossa.

Harvoin ihan ääneen saa nauraa av:n poliittisille analyyseille, mutta tälle repesin.

Kiitos.

Poliittinen huumori on harvinainen ja vaativa laji!

Vierailija
26/26 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

85% puolalaisista ei halua erota EU:sta ja juuri olivat kadulla protestoimassa EU:ssa pysymisen puolesta. Paskat johtajat vaan haluaisivat erota koska EU hankaloittaa korruptiota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi