Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin Instagram hiipuu ja loppuu?

Vierailija
11.10.2021 |

Olen huomannut että insta on hiljentynyt kavereideni osalta todella paljon. Ja nämä elantonsa instan avulla saavat lataavat samanlaisia markkinointikuvia päivästä toiseen.

Mietin vain kuinka kauan tämä jatkuu? Mitä tulee tilalle?

Onko some muutenkin hiljentynyt ja menettämässä suosiotaan?

Itse olen tämän aavistanut jo ajat sitten kun menetin oman mielenkiintoni somea kohtaan.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen 19.1. olin osallistumassa Instagram-arvontoihin, kun äkkiä tuli näytölle teksti, jossa ilmoitettiin että minut on estetty turvallisuussyistä. Sama tulos, vaikka välillä sammutin koneen ja yritin uudelleen. Poikani auttoi sitten luomaan uuden profiilin eri tunnussanalla ja kuvilla. Instan käyttö sitten onnistuikin jonkin aikaa, kunnes tuli uusi esto: "Try again later."

Yön yli nukuttuani yritin uudelleen, mutta aina vain tulee kieltolappu.  - Onkohan tämä jatkuva tilanne? Onko muille käynyt samoin?  Poika arveli, että nyt yritetään eliminoida nettihuijarit, ja siksi sääntöjä on kiristetty. Se on kai tietokone, joka näitä karsintoja tekee. Harmi, ettei kenellekään voi valittaa, vaikka kovasti sapettaa.

Vierailija
42/42 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen estänyt kaikki eteeni tulleet tissipyllyprofiilit, niin ei enää ehdotuksiin niitä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi