Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se häpeä, jos on paljon lapsia?

Vierailija
11.10.2021 |

Mielipiteitä jos jollain on yli 5 lasta mikä on mielestäni paljon. Eräällä tutullani on 12 lasta.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt varsinaisesti häpeä ole, mutta mun mielestä yksikään järkevä nainen ei lähde lisääntymään hallitsemattomasti. Kolme lasta on ehdoton maksimi, kukaan täysjärkinen ei hanki enempää. Kuusi lasta aiheuttaa jo kummastusta, mutta yli kymmenpäiset lapsikatraat lähinnä säälittää.

Vierailija
2/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se säälittävää, jos ei muuta osaa kuin aukoa haarojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kaikki lapseni hedelmöityshoidoilla. Olen tyytyväinen.

Vierailija
4/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki on kummastusta herättävää. Junttilassa kun ollaan.

Vierailija
5/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt varsinaisesti häpeä ole, mutta mun mielestä yksikään järkevä nainen ei lähde lisääntymään hallitsemattomasti. Kolme lasta on ehdoton maksimi, kukaan täysjärkinen ei hanki enempää. Kuusi lasta aiheuttaa jo kummastusta, mutta yli kymmenpäiset lapsikatraat lähinnä säälittää.

Mistäs suurestä sääntöjen kirjasta tämä kolmen ehdoton maksimi on repäisty? Tuollaiset kommentit lähinnä säälittää.

Vierailija
6/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa.

Vierailija
7/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamattomat, uskovaiset ja työtä välttelevät tätä enimmäkseen harrastavat lapsilisien ja muiden tukien turvin.

Vierailija
8/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset häpeä ole, pelkän määrän perusteella, ja tuskin 12 lapsisessa perheessäkään on yhtään ylimääräistä.

Meillä on 2 lasta ja se on meille sopiva määrä. Jos joku toinen haluaa enemmän lapsia, hankkikoot, kunhan itse lapset kasvattaa ja elättää.

Vierailija
9/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa.

Evoluutio hoitaa lahjattomat.

Vierailija
10/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan se on ihan loistavaa, että osa tekee kymmenpäisiä katraita, niin me jotka ei haluta omia lapsia, saadaan olla rauhassa.

Vierailija
11/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei naiselle kyllä.

Vierailija
12/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeällisen lapsivihamielisiä kommentteja koko ketju täynnä!

Tällä kansalla ei tosiaankaan ole toivoa.

Vierailija
13/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluku saa olla mikä tahansa, kunhan sen kanssa sitten itse pärjää, eikä kukaan jää paitsi mitään.

Niitä perheitä mun on vähän vaikea sulattaa, missä on seitsemän lasta, ja kaikilla jotain vammaisuutta/nepsyongelmaa/autismia tms. Että miksi pitää niin huonot geenit levittää niin monelle.

Ja tietysti pahinta on uskonnon takia pakkosynnyttäminen.

Vierailija
14/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hieno juttu. Suomi tarvitsee lapsia. Kansa vanhenee ja enemmän ja enemmän on näitä, ketkä eivät lapsia tahdo lainkaan, kuka nyt mistäkin syystä. 

Vierailija
15/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapset häpeä ole, pelkän määrän perusteella, ja tuskin 12 lapsisessa perheessäkään on yhtään ylimääräistä.

Meillä on 2 lasta ja se on meille sopiva määrä. Jos joku toinen haluaa enemmän lapsia, hankkikoot, kunhan itse lapset kasvattaa ja elättää.

Sinä oot sitte itse kasvattanut kaksi lastas? Et ole päiväkotiin tai kouluun laittanut? Elättänyt olet myös itse? Et ole yhtään yhteiskunnan kukkarolla käynyt vanhempainrahoja tai lapsilisiä kärkkymässä?

Vierailija
16/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisella ole oikeus elää elämäänsä haluamallaan tavalla, kunhan ne lapset hoitaa hyvin ja elättää pääosin itse. Itsellä on kaksi lasta enkä tee enempää, koska omat voimavarat eivät riitä enää pikkulapsen hoitoon ja elintasokin putoaisi reippaasti.

Vierailija
17/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisienkerääjiä. Tuollaisen lapsikatraan kanssa ei voi elää laadukkaasti. Lapset kärsii ja maailma tuhoutuu.

Vierailija
18/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että on työpaikka ja oma asunto, kun niitä lapsia alkaa hankkia.

Vierailija
19/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen perhe itse päätää lapsilukunsa. Ei siihen muilla ole asiaan puutumista. Helppoa on arvostella tuntemattomia, tuntemattomana. On myös perheitä jotka haluavat lapsen,mutta se ei itsestään selvyys. Koska sitä kaivattua lasta, ei koskaan tule.

Vierailija
20/45 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nykyisin se on isänmaallinen teko, koska pelkurit ja laiskat tavissuomalaiset ei lisäänny.

On hyvä, että joku tekee meille tulevaisuuteen veronmaksajia, ettei tarvitse ulkkareita tänne kuskata tekemään töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi